🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر سیاهکل استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر سیاهکل استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا در صورتی که فر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: فر برای پختن غذا است و در هنگام پختن دمای زیادی را ایجاد می کند بهتر است فقط در صورت نیاز از آن استفاده کنید.
  2. سوال: علت قطع نشدن شعله در فر چیست؟
    پاسخ: از دلایل خاموش نشدن شعله فر می توان به خرابی ترموکوپل، ولوم ها، شیر گاز و ... اشاره کرد.
  3. سوال: کانوکشن فر چیست و چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: فن کانوکشن قطعه مهمی در فر است که باعث ایجاد دمای یکنواخت در بخش های مختلف فر می شود.
  4. سوال: وظیفه و کارکرد میکروسوئیچ در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: جریان برق توسط میکروسوئیچ اجاق گاز کنترل شده و به فندک می رسد.
  5. سوال: آیا ممکن هست تعمیرات در منزل انجام شود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات و خدمات ما مبتنی بر تعمیر در محل است و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28613.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

تصمیم گیری نهایی برای نظارت روی پلتفرم‌های حمل و نقل آنلاین به زمان دیگری موکول شد

دقایقی پیش جلسه کمیسیون زیربنایی هیات دولت پیرامون تصمیم گیری نهایی برای وضعیت پلتفرم‌های حمل و نقل هوشمند به پایان رسید؛ جلسه‌ای که در آن تصمیم گیری نهایی فعلا صورت نگرفته و قرار بر این شد ...

دقایقی پیش جلسه کمیسیون زیربنایی هیات دولت پیرامون تصمیم گیری نهایی برای وضعیت پلتفرم‌های حمل و نقل هوشمند به پایان رسید؛ جلسه‌ای که در آن تصمیم گیری نهایی فعلا - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر سیاهکل استان گیلان - صورت نگرفته و قرار بر این شد تا کارگروه جدیدی برای کارشناسی بیشتر نسبت به پیشنهادات تاکسی‌های اینترنتی و - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر سیاهکل استان گیلان - دیگر نهادها در هیات دولت تشکیل شود.

«رضا الفت نسب» سخنگوی اتحادیه کسب و کارهای اینترنتی کشوری در گفتگو با دیجیاتو ضمن اعلام این خبر می‌گوید که امیدوار است کارگروه بتواند به نتایج - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر سیاهکل استان گیلان - خوبی دست پیدا کند و نظارت طوری باشد که خللی در کار این پلتفرم‌های هوشمند اجرا نشود:

«هیچ کدام از پلتفرم‌ها مخالف کلی با نظارت روی عملکردشان - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر سیاهکل استان گیلان - ندارند بلکه واهمه از این است که این نظارت دست و پا گیر شود و تمامی کسب و کارهای فعال در این حوزه و افراد شاغل در آن را درگیر کارهای اداری و کاغذ بازی‌های دولتی کند.»

تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر سیاهکل استان گیلان

الفت نسب می‌گوید که کارگروه - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر سیاهکل استان گیلان - جدید متشکل از نمایندگانی از وزارت ارتباطات، معاونت علمی، شهرداری تهران و دیگر نهادها است و در جلسه امروز تصمیم گرفته‌اند که پیشنهادات اتحادیه کسب و کارهای اینترنتی و پلتفرم‌های حمل و نقل هوشمند - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر سیاهکل استان گیلان - را بیشتر بررسی کرده تا به نتیجه گیری بهتری دست پیدا کنند:

«آنها اصرار دارند که مدیریت یکپارچه روی این سیستم‌ها - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر سیاهکل استان گیلان - شکل بگیرد و ما اصرار داریم که به جای مدیریت یکپارچه، یک هماهنگی یکپارچه صورت بگیرد. در نهایت قرار بر این شد که نظرات ما بیشتر کارشناسی شود تا چنین تصمیم حساسی بهتر و کارآمدتر اتخاذ شود.»

الفت نسب همچنین در رابطه با موضوع تخصیص - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر سیاهکل استان گیلان - بنزین به تاکسی‌های اینترنتی - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر سیاهکل استان گیلان - به دیجیاتو - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر سیاهکل استان گیلان - می‌گوید که این موضوع در جلسه امروز مطرح نشده ولی بنا به شنیده‌ها، دولت به فکر این موضوع است:

«چندی پیش با - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر سیاهکل استان گیلان - آقای ستاری ملاقات داشتم و از زبان ایشان شنیدم که شخص رییس جمهور به وزارت نفت تاکید داشته‌اند که موضوع بنزین - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر سیاهکل استان گیلان - باید برای تاکسی‌های اینترنتی نیز حل و فصل شود و برای آنها نیز با توجه به پایشی که هر یک از رانندگان دارد، سهمیه‌ای در نظر گرفته شود.»

تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر سیاهکل استان گیلان

گفتنی است دستورالعمل نظارتی شهرداری بر تاکسی‌های آنلاین بیشتر از دو سال‌ است که در انتظار تصویب توسط وزارت کشور و وزارت صنعت، معدن و تجارت و بخش خصوصی باقی مانده و به نظر می‌رسد - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر سیاهکل استان گیلان - که همچنان تصمیم گیری درباره آن به روزهای آینده و نامعلومی موکول خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone