🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر فراهان استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر فراهان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا خالی روشن کردن فر ایراد دارد؟
    پاسخ: خیر، ولی بهتر است این اقدام را انجام ندهید چون هیچ دلیل منطقی برای این کار وجود ندارد و ممکن است در دراز مدت باعث آسیب شود.
  2. سوال: دلیل داغ شدن ولوم ها چیست؟
    پاسخ: پخش نادرست شعله در دستگاه و خرابی شعله پخش کن ها باعث ایجاد گرمای غیر متعارف در بخش های مختلف شود.
  3. سوال: چرا بوی گاز از اطراف اجاق گاز و فر احساس می شود؟
    پاسخ: خرابی در اتصالات و قطعات مختلف در اجاق گاز و فر می تواند باعث نشتی گاز در منزل شما شود.
  4. سوال: تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند استفاده از مایع نامناسب، خرابی پمپ تخلیه، خرابی المنت میتواند علت تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر باشد.
  5. سوال: دلیل کامل و یکنواخت پخته نشدن غذا در فر چیست؟
    پاسخ: اگرحسگر ها و المنت های حرارتی درست کار کنند باید سینی فر را بررسی کنید که به طور صحیح قرار گرفته باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28609.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

معرفی بازی Dead Rain 2: Tree Virus؛ تحت تعقیب، به سبک آخرالزمانی

قسمت دوم «باران مرگ» (Dead Rain 2) فرصتی دوباره برای یکی از خوش‌ساخت‌ترین بازی‌های گوشی است تا این‌بار آن‌طور که لیاقتش را دارد، دیده شود. اولین نسخه از Dead Rain دو سال پیش انتشار یافت ...

قسمت دوم «باران مرگ» (Dead Rain 2) فرصتی دوباره برای یکی از خوش‌ساخت‌ترین - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر فراهان استان مرکزی - بازی‌های گوشی است تا این‌بار آن‌طور که لیاقتش را دارد، دیده شود. اولین نسخه از Dead Rain دو سال پیش انتشار یافت و بازی با وجود اینکه در بخش گیم‌پلی و گرافیک تجربه‌ای منحصر به فرد ارائه می‌داد اما به‌خاطر نوع سیستم درآمدزایی سازنده، به یکی از الماس‌های گمشده دنیای بازی‌های موبایل تبدیل شد.

عناوینی که اگرچه کیفیت بالایی دارند اما بازیکن‌هایی زیادی به سراغ‌شان نرفته‌اند. حالا Dead Rain 2: Tree Virus پتانسیل این را دارد تا - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر فراهان استان مرکزی - مجموعه باران مرگ را به محبوبیتی که انتظار می‌رود، برساند. یک گیم‌پلی سریع‌تر، گرافیک هنری - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر فراهان استان مرکزی - همچنان زیبا و البته انتشار - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر فراهان استان مرکزی - رایگان بازی با پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای؛ متاسفانه قسمت اول برای دیده‌تر شدنش همین مورد آخر را کم داشت.

Dead Rain 2 با پوشش این مسئله و بهبودهایی که داده، مشخصا جامعه مخاطبین بیشتری را هدف گرفته است. بازی داستان قسمت قبلی را ادامه می‌دهد. در دنیایی آخرالزمانی قدم می‌گذارید که به‌خاطر حضور یک بیماری، انسان‌ها شکل و شمایلی شبیه به زامبی‌ها گرفته‌اند و در این میان شخصیت - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر فراهان استان مرکزی - اصلی هم به‌دنبال دخترش می‌رود.

تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر فراهان استان مرکزی

داستانی کلیشه‌ای که بستری برای گیم‌پلی و گرافیک هنری جذاب را فراهم کرده است. Dead Rain 2 را می‌توانیم اکشنی ساید اسکرولینگ - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر فراهان استان مرکزی - (Side Scrolling - - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر فراهان استان مرکزی - دوربین از نمای پهلو) توصیف کنیم. در هر مرحله از بازی، کاراکتر داستان باید از - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر فراهان استان مرکزی - بین - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر فراهان استان مرکزی - تعداد زیادی زامبی عبور کرده و یک قدم به پیدا کردن دخترش نزدیک شود. در این راه نیز می‌تواند از اسلحه‌های مختلفی استفاده کند.

اما چیزی که گیم‌پلی سری Dead Rain را متفاوت با بقیه اکشن‌های ساید اسکرولینگ کرده، حضور تعداد زیاد زامبی‌ها و سیستم تیراندازی روان بازی است که هم باعث شده بودن در فضای آخرالزمانی احساس شود و هم بازیکن لذت کشتن آن‌ها را ببرد. طی یک مرحله ممکن است بارها با گروه زیادی از انسان‌های زامبی شکل روبه‌رو شوید.

تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر فراهان استان مرکزی

بنابراین چاره‌ای ندارید جز اینکه بدوید و - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر فراهان استان مرکزی - در همین لحظه فرار، سعی کنید آن‌ها را پشت سر بگذارید. این دویدن، هجوم زامبی‌ها به سمت شما و شلیک همزمان به سمت‌شان به‌قدری خوب از آب درآمده که احتمالا - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر فراهان استان مرکزی - چند مرحله اول را فقط برای تکرار همین کار ادامه بدهید. هرچند بازی ویژگی‌های بیشتری - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر فراهان استان مرکزی - برای ارائه داد.

با این حال - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر فراهان استان مرکزی - سازنده به‌درستی توانسته حس و حال تعقیب و گریز زامبی‌ها را در عنوان جمع‌وجوری مثل Dead Rain زنده کند. البته یکی از مسائلی که باعث شده این تعقیب و گریزها جذاب‌تر بشود، - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر فراهان استان مرکزی - اتمسفر بازی است. Dead Rain - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر فراهان استان مرکزی - 2 از همان طراحی هنری قسمت قبلی استفاده کرده و با کمی چاشنی بیشتر بافت‌های پیکسلی و رنگ‌بندی مرده خودش، موفق شده دنیای آخرالزمانی خودش را باورپذیرتر کند.

تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر فراهان استان مرکزی

دیروز - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر فراهان استان مرکزی - که مطلب بهترین بازی های 2019 را نوشتم، بخش Forged Fantasy را با این جمله آغاز کردم: موج آنلاین شدن بازی‌ها روز به روز دارد فراگیرتر می‌شود و در این پنج ماهه که از سال میلادی جدید می‌گذرد، متاسفانه Forged Fantasy تنها آفلاین اکشن و با کیفیتی است که می‌توان در بازار عناوین گوشی پیدا کرد.

حالا Dead Rain 2 را باید دومین بازی موبایل امسال با همین سه مشخصه «اکشن-آفلاین-باکیفیت» به‌حساب بیاوریم.

تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر فراهان استان مرکزی

DEAD RAIN 2 : Tree Virus

سازنده: Tiny Devbox قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 418.2 / 76.63 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone