🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر مینودشت استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر مینودشت استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت سوختن لامپ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: محکم بسته شدن درب دستگاه و یا چربی گرفتن دستگاه و نوسانات برقی میتواند باعث خرابی لامپ مایکروویو بشود.
  2. سوال: آیا اشعه مایکروویو خطرناک است؟
    پاسخ: اشعه مایکروفر در هنگامی که کاور دستگاه بسته باشد خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متر در هنگام کارکرد با مایکروفر رعایت شود.
  3. سوال: بابت تعمیر مایکروویو چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: دستگاه مایکروویو باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: فن در مایکروفر چه نقشی دارد؟
    پاسخ: وظیفه فن خنک کردن مگنترون است . بعضی از مدل ها دارای فن کانوکشن هستند که عمل پخش گرما در قسمت های دیگر ماکرووفر را انجام میدهند.
  5. سوال: نقش سنسور ترمیستور در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت است که نسبت به دما دارای حساسیت میباشد و نقش آن سنجش دمای کابین داخلی مایکروویو میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24510.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

با هدست جدید TCL سینما را به خانه‌تان بیاورید

شرکت TCL در IFA امسال با تعدادی نمونه اولیه از دستگاه‌های خود ظاهر شده و امیدوار است با توسعه آن‌ها بتواند روند تولید محصولات خود را در آینده تغییر دهد. یکی از این دستگاه‌ها wearable display ...

شرکت TCL در IFA امسال با تعدادی نمونه اولیه از دستگاه‌های خود ظاهر شده و امیدوار است - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر مینودشت استان گلستان - با توسعه آن‌ها بتواند روند تولید محصولات خود را در آینده تغییر - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر مینودشت استان گلستان - دهد. یکی از این دستگاه‌ها wearable display concept است که شباهت زیادی به هدست سینمایی - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر مینودشت استان گلستان - شخصی دارد.

این هدست سینمایی در واقع عینک هوشمندی است که از دو نمایشگر - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر مینودشت استان گلستان - OLED استفاده می‌کند و با قرار - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر مینودشت استان گلستان - گرفتن روی چشم کاربر حضور در سینما را برای او شبیه‌سازی می‌کند. بر خلاف محصولات Avegant ،Royole و سونی، TCL این تکنولوژی را در یک جفت عینک آفتابی با فیلتر پلاریزه عرضه کرده است. صدا از اسپیکرهای تعبیه شده در دسته‌های عینک بیرون می‌آید و هدست با USB-C به - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر مینودشت استان گلستان - یک گوشی سازگار  TCL متصل می‌شود.

تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر مینودشت استان گلستان

به خاطر ابعاد مناسب و نسبتا باریک این دستگاه، کاربری آن به محیط خانه محدود نمی‌شود و کاربر می‌تواند آن را به صورت روزمره و در قطار یا اتوبوس هم - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر مینودشت استان گلستان - مورد استفاده قرار دهد. دو نمایشگر تعبیه شده در این عینک برای اینکه تجربه راحت و مناسبی برای کاربر به همراه داشته باشند به اندازه کافی مات طراحی شده‌اند اما حاشیه‌های آن‌ها نیمه شفاف است و به کاربر این امکان را می‌دهد تا همزمان به محیط اطراف هم توجه کند.

TCL در غرفه خود نمونه اولیه‌ای از یک گوشی تاشو را هم به نمایش گذاشته که تا سال 2020 معرفی می‌شود. این گوشی 7.2 اینچی نمایشگر ثانویه در پنل خارجی خود ندارد اما با باز کردن کامل آن با یک نمایشگر 1536×2048 پیکسلی امولد رو به رو خواهید شد. TCL اعلام کرده که دستگاه در مقابل خم شدن تا 200 هزار بار مقاوم است.

هنوز دقیقا مشخص نیست که این محصولات TCL چه زمانی معرفی و عرضه خواهند شد و این شرکت اعلام کرده که همچنان در حال بررسی راه‌هایی برای استفاده و نگهداری بهینه از نمایشگرهای تاشو است و مثلا استفاده از ساختار مربعی به جای ساختار - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر مینودشت استان گلستان - مستطیلی هم در دست بررسی - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر مینودشت استان گلستان - قرار دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone