🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر الجی در شهر نوشهر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر الجی در شهر نوشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت مایکروویو سولاردام با معمولی چیست؟
    پاسخ: در مایکروفر غذا با اشعه گرم میشود ولی در سولاردام با استفاده از المنت و اشعه غذا گرم میشود
  2. سوال: علت خرابی مگنترون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: خرابی مگنترون میتواند در اثر استفاده از ظروف فلزی و یا استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو بوجود آید.
  3. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر ماکروفر من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  4. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار سولاردام جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان سولاردام ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه، با شما هماهنگ میکنند.
  5. سوال: دلیل نچرخیدن سینی داخلی مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برای نچرخیدن سینی مایکروویو دلایل مختلفی وجود دارد که ایراد در موتور گردان، ریل، سینی، میکروسوییچ درب،کوبلن و یا برد دستگاه باشد که میتواند باعث نچرخیدن سینی شود و باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروویو و با وسایل مربوط بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18969.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

شیائومی عینک هوشمند با قابلیت‌های درمانی توسعه می‌دهد

بازار عینک‌های هوشمند برخلاف ساعت‌ها و دستبندهای هوشمند چندان رشد نکرده‌، اما احتمالا در آینده با ورود شرکت‌های بیشتر، با محصولات متنوعی روبه‌رو شویم. به تازگی جزئیات مربوط به پتنت جدید شیائومی منتشر شده که ...

بازار عینک‌های هوشمند برخلاف ساعت‌ها و دستبندهای هوشمند چندان رشد نکرده‌، اما احتمالا در - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر نوشهر استان مازندران - آینده با ورود شرکت‌های بیشتر، با محصولات متنوعی روبه‌رو شویم. به تازگی جزئیات مربوط به پتنت جدید شیائومی منتشر شده که یک عینک هوشمند با قابلیت‌های درمانی را به نمایش می‌گذارد.

این پتنت جدید با عنوان «عینک هوشمند و قاب‌ عینک» به ثبت رسیده که نحوه ادغام تشخیص و درمان را نشان می‌دهد. جزئیات مربوط به این پتنت حاکی از آن هستند - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر نوشهر استان مازندران - که عینک هوشمند - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر نوشهر استان مازندران - شیائومی می‌تواند سیگنال‌های درمان - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر نوشهر استان مازندران - منتشر کند.

از روش‌های درمانی این عینک می‌توان به سیگنال‌های نوردرمانی شامل سیگنال‌های فرابنفش، نور مرئی، مادون قرمز و لیزر اشاره کرد. علاوه بر این، امکان انتشار سیگنال‌های موج صوتی هم توسط این گجت وجود دارد که می‌توانند برای درمان بیماری‌های مغز، بیماری‌های روانی مانند افسردگی یا اضطراب و رفع خستگی چشم مورد استفاده قرار بگیرند.

سیگنال نوردرمانی - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر نوشهر استان مازندران - و سیگنال موج صدا می‌توانند در کنار رفع بیماری‌ها، موجب کاهش سردرد هم شوند. در کنار آن‌ها، امواج مغناطیسی یا امواج الکترومغناطیسی می‌توانند باعث تقویت جذب عناصری شوند که کاربر با کمبود آن‌ها دست و پنجه نرم می‌کنند. علاوه بر این می‌توان با استفاده از آن‌ها، گردش خون در مغز را هم افزایش داد.

تعمیرات مایکروفر الجی در شهر نوشهر استان مازندران

جزئیات بیشتری درباره عینک هوشمند شیائومی منتشر - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر نوشهر استان مازندران - نشده، با این حال در کنار خصوصیات درمانی، از ویژگی‌های استاندارد هم بهره می‌برد که برای مثال می‌توان به اسپیکر یا فناوری برای انتقال صدا اشاره کرد. با وجود ثبت چنین پتنتی، تضمینی برای ورود یک عینک هوشمند با این ویژگی‌ها - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر نوشهر استان مازندران - به بازار وجود ندارد.

در صورتی که شیائومی تصمیم به تولید چنین محصولی بگیرد، اولین کمپانی - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر نوشهر استان مازندران - چینی نخواهد بود که وارد این بخش از بازار می‌شود. هواوی در گذشته از دو عینک هوشمند رونمایی کرده که علاوه بر محافظت در برابر فرابنفش، پاسخگویی به تماس‌ها و قطع آن‌ها را هم - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر نوشهر استان مازندران - ممکن می‌کند. علاوه بر این می‌توانند با اسپیکر دوگانه، آهنگ پخش کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone