🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بوش در شهر زرین شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بوش در شهر زرین شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: ترانس در ماکروویو چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: ترانس مایکروفر یک مبدل الکترونیکی میباشد که ولتاژ 220 ورودی را به 2100 ولت تبدیل نموده و آن را به خازن دستگاه میرساند.
  2. سوال: علل سوختن موتور گردون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور کف مایکروویو قرار دادن اجسام سنگین روی سینی و استفاده نامناسب از مایکروفر میباشد.
  3. سوال: هزینه تعمیر ماکروفر من چقدر می شود؟
    پاسخ: دستگاه مایکروویو باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: علت دود کردن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: وقتی دستگاه در برنامه گریل کار میکند چربی های روی المنت دچار سوختن شده و دود میکند و مشکلی ندارد.
  5. سوال: روش تمیز کردن فضای داخلی ماکروفر چیست؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروفر میتوان از محلول آب و آبلیمو استفاده نمود. به این صورت که این محلول را داخل یک لیوان ریخته و در دستگاه قرار میدهیم به مدت 15 دقیقه دستگاه کار کند. سپس فضای داخلی دستگاه را به کمک یک دستمال تمیز کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18987.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

اپل استفاده از باتری متحرک به جای موتور هپتیک در اپل واچ را بررسی می‌کند

اپل به دنبال روشی برای حذف موتور تپتیک در اپل واچ و به حرکت انداختن باتری به منظور ارائه بازخوردهای لمسی است. اپل در تلاش است تا اپل واچ را باریک‌تر کند و در همین ...

اپل به دنبال روشی برای حذف موتور - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر زرین شهر استان اصفهان - تپتیک در اپل واچ و به حرکت انداختن باتری به منظور - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر زرین شهر استان اصفهان - ارائه بازخوردهای لمسی است.

اپل در - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر زرین شهر استان اصفهان - تلاش است تا اپل واچ را باریک‌تر کند و در همین راستا در تازه‌ترین پتنت خود حذف موتور - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر زرین شهر استان اصفهان - «تپتیک» (Taptic) را بررسی کرده است. در این طرح به جای موتور، باتری تکان خورده و بازخوردهای لمسی را ارائه می‌کند.

پتنت مورد بحث با عنوان «ابزار الکترونیکی دارای ابزار هپتیک و المان باتری متحرک» در اداره ثبت اختراع و نشان تجاری ایالات متحده (UPSTO) به ثبت رسیده و یکی از جدیدترین تلاش‌های اپل برای جایگزینی موتور تپتیک را نشان می‌دهد.

تعمیرات مایکروفر بوش در شهر زرین شهر استان اصفهان

در قسمتی از توضیحات این پتنت آمده که نوعی ابزار هپتیک باتری را به منظور ایجاد پالس یا ویبره در سطح نمایشگر تکان می‌دهد. در - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر زرین شهر استان اصفهان - این طرح باتری به شکل الکترونیکی با نمایشگر کوپل شده و یک سیم‌پیچ با القای حرکت نوسانی باتری را به منظور ایجاد بازخورد لمسی در سطح نمایشگر تکان می‌دهد.

با حذف موتور هپتیک نه تنها اپل واچ - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر زرین شهر استان اصفهان - باریک‌تر می‌شود، بلکه به خاطر آزاد شدن فضای بیشتری امکان استفاده از باتری بزرگ‌تر و افزایش شارژدهی فراهم می‌شود.

اپل سال هاست به فکر جایگزین کردن موتور هپتیک است. این شرکت سال - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر زرین شهر استان اصفهان - ۲۰۱۶ پتنت دیگری را ثبت کرده بود که انتقال مکانیزم هپتیک از بدنه ساعت به بند را توضیح می‌داد. کمپانی کوپرتینویی همچنین حدود سه ماه قبل حق اختراع دیگری را به ثبت رساند که استفاده از سیم‌پیچ شارژ بی‌سیم اپل واچ برای ارائه بازخوردهای لمسی را بررسی می‌کرد. اپل برنامه‌های بزرگی برای ساعت هوشمند خود در سر دارد و حتی به فکر اضافه کردن دوربین مخفی به آن است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر گلی ناز نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
آیا جسارتا منطقه گلستان زرین شهر طرح تعویض مایکروفر بوش قدیمی به جدید دارید
پاسخ: بله در گلستان شهر زرین شهر خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone