🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر قروه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر قروه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا میتوان داخل مایکروفر ظرف فویل آلومینیومی قرار داد؟
    پاسخ: استفاده از ظروف فویلی ممکن است باعث ایجاد جرقه و آسیب دیدن مگنترون و یا آتش سوزی مایکروفر شود. حتما از گذاشتن ظروف آلومینیومی و فلزی داخل مایکروفر خودداری نمایید.
  2. سوال: آیا تعمیر مایکروویو در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات سولاردام در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  3. سوال: وظیفه خازن در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: خازن وظیفه دوبرابر کردن ولتاژ دریافتی از ترانس و انتقال آن به مگنترون را برعهده دارد.
  4. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات مایکروویو به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر مایکروویو را پرداخت نمایید.
  5. سوال: تفاوت مایکروویو سولاردام با معمولی چیست؟
    پاسخ: مایکروفر توسط اشعه مواد غذایی را گرم میکند اما سولاردام علاوه بر اشعه توسط المنت های هالوژنی وظیفه گرم کردن را انجام میدهد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18978.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

آموزش مقدماتی Blender؛ هرآنچه ضروریست درباره این نرم افزار طراحی بدانید

محبوبیت نرم افزارهای طراحی و مدلسازی سه بعدی در حال افزایش است و برنامه‌های مختلفی برای چنین کارهایی توسعه پیدا کرده‌اند که یکی از آن‌ها، بلندر (Blender) نام دارد. در این مطلب آموزش نرم افزار ...

محبوبیت نرم افزارهای طراحی و مدلسازی سه بعدی در حال افزایش است و برنامه‌های مختلفی برای چنین کارهایی توسعه پیدا کرده‌اند که یکی از آن‌ها، بلندر (Blender) نام دارد. در این مطلب آموزش نرم افزار بلندر بطور مقدماتی برای شما آماده شده است.

بلندر یک نرم افزار متن باز و رایگان است و می‌توان از آن برای ساخت موشن گرافیک، انیمیشن، افکت‌های بصری، تصویرسازی دیجیتال و طراحی استفاده کرد. این برنامه بطور منظم آپدیت می‌شود و جامعه بزرگی از هنرمندان و انیماتورها از این پلتفرم استفاده می‌کنند و محبوبیت آن رو به افزایش است.

در این مطلب آموزش نرم افزار بلندر بطور مقدماتی برای شما آماده شده که قابلیت‌های - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر قروه استان کردستان - پایه آن شامل Layout، کنترل‌ها و فضاهای کار (Workspace) را پوشش می‌دهد. با این مقاله به دانش ابتدایی برای استفاده از آن دست پیدا می‌کنید و سپس با گشت و گذار بیشتر در محیط، به قابلیت‌های بیشتری پی ببرید. در ادامه برای آموزش نرم افزار بلندر همراه دیجیاتو باشید و برای دانلود آن به این لینک بروید.

استفاده - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر قروه استان کردستان - از رابط کاربری Blender

برای اولین بخش آموزش نرم افزار بلندر باید - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر قروه استان کردستان - به سراغ رابط کاربری آن برویم. زمانی که این برنامه را باز می‌کنید، صفحه‌ای برای بارگذاری پروژه‌های موجود یا خلق پروژه‌ای جدید در برابرتان ظاهر می‌شود. این نرم افزار بطور پیش فرض چندین گزینه برای ایجاد پروژه‌های جدید دارد: عمومی، انیمیشن ۲ بعدی، مجسمه‌سازی، جلوه‌های بصری (VFX) و ویرایش ویدیو.

تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر قروه استان کردستان

برای این مقاله فضای کاری عمومی یا General را انتخاب می‌کنیم که بطور پیش فرض یک پروژه جدید را با یک دوربین و جسم مکعبی باز می‌کند. صفحه پیش فرض یک فضای کاری با 3D Viewport (پنجره‌ای که می‌توانید کارهای خود را حرکت دهید و آن را یک فضای سه - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر قروه استان کردستان - بعدی ببینید) و یک تایم لاین در پایین صفحه، شبیه‌سازی و انیمیشن در اختیارتان قرار می‌دهد.

اتمام مجموعه یک - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر قروه استان کردستان - پنل «Outliner» - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر قروه استان کردستان - در گوشه سمت راست بالای صفحه است که جزئیات تمام اشیاء و موارد دیگر در صفحه را نشان می‌دهد. پنل خصوصیات در گوشه سمت راست پایین صفحه به چشم می‌خورد که می‌توانید تنظیمات و پارامترهای مختلف را توسط آن تنظیم کنید.

تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر قروه استان کردستان

فضای کاری عمومی پایه‌ترین Layout محسوب می‌شود. سایر پنل‌ها - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر قروه استان کردستان - و پنجره‌های موجود را تنظیمات مخصوص، ابزارهایی برای فریم کلیدی، سایه‌زنی، گره‌ها، ویرایش تصویر و موارد دیگر تشکیل می‌دهند. در این آموزش تنها از این فضای کاری استفاده می‌کنیم.

کنترل‌های 3D Viewport

در پنجره 3D Viewport، چندین دستور کلید و ماوس برای حرکت روان و دقیق در محیط سه بعدی وجود دارد. کمی - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر قروه استان کردستان - زمان می‌برد تا - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر قروه استان کردستان - بتوانید با آن کار کنید، با این حال پس از مدتی استفاده از بلندر بسیار ساده‌تر می‌شود.

باید به این موضوع اشاره کنیم که تمام کنترل‌ها را می‌توانید شخصی‌سازی کنید. - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر قروه استان کردستان - برای چنین کاری روی تب Edit در بالای - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر قروه استان کردستان - صفحه کلیک کرده و سپس به مسیر Preferences > Input بروید. اگر از لپ‌تاپ استفاده می‌کنید و به - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر قروه استان کردستان - ماوس دسترسی ندارید، می‌توانید قابلیت «شبیه‌سازی ۳ دکمه ماوس» را فعال کنید. با اینکار، راست کلیک و دکمه وسط ماوس را می‌توان شبیه‌سازی کرد.

تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر قروه استان کردستان

حالت‌های 3D Viewport

در ادامه آموزش نرم افزار بلندر - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر قروه استان کردستان - حالت‌های مختلف Viewport را بررسی می‌کنیم. Viewport سه بعدی می‌تواند بین ۶ حالت پیش فرض جابه‌جا شود که تمام آن‌ها می‌توانند با توجه به کاری که می‌خواهید انجام دهید، طیف وسیعی از ابزارها و عملکردها را باز کنند.

تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر قروه استان کردستان

بطور مختصر هرکدام از حالت‌ها قابلیت‌های زیر را در اختیارتان قرار می‌دهد:

  • Object Mode: این حالت به شما اجازه می‌دهد اشیاء موجود در صفحه را نسبت به یکدیگر حرکت دهید و متحرک کنید.
  • Edit Mode: این حالت امکان دستکاری شکل، - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر قروه استان کردستان - سایز و ظاهر یک شیء را فراهم می‌کند. علاوه بر این می‌توانید چندضلعی‌ها را از طریق نقاط، - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر قروه استان کردستان - وجه‌ها و لبه‌ها دستکاری کنید.
  • Sculpt Mode: در این حالت طیف وسیعی از ابزارهای مجسمه‌سازی وجود دارد - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر قروه استان کردستان - که می‌توانید - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر قروه استان کردستان - با دستکاری، اشیاء را به اشکال مجزا تبدیل کنید.
  • Vertex Paint ،Weight Paint و Texture Paint: این حالت‌ها ابزارهای مختلفی برای افزودن رنگ و بافت به اشیاء در اختیارتان قرار می‌دهد.

زمانی که در حال کار با اشیاء خاصی مانند آرماتورها یا اشیاء با سیستم‌های ذرات مو باشید، حالت‌های Particle Edit و Pose هم در - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر قروه استان کردستان - اختیارتان قرار - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر قروه استان کردستان - می‌گیرد. این حالت‌ها پیچیده هستند و به همین علت در این مقاله اشاره‌ای به آن‌ها نمی‌کنیم.

حرکت در 3D VIewport

برای حرکت در 3D Viewer، دکمه میانی ماوس یا دکمه اسکرول را نگه دارید و ماوس را حرکت دهید. برای پن (Pan)، دکمه Shift را به همراه دکمه میانی یا اسکرول ماوس نگه دارید. برای زوم درون صحنه یا کوچک کردن - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر قروه استان کردستان - آن، می‌توانید با ماوس اسکرول کنید یا دکمه Ctrl در ویندوز یا CMD - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر قروه استان کردستان - در مک او اس را نگه دارید و - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر قروه استان کردستان - در همین زمان دکمه میانی ماوس یا اسکرول را فشار دهید.

کلیدهای اعداد در بالای کیبورد به شما اجازه می‌‌دهند که موقعیت - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر قروه استان کردستان - خود را در یک نقطه ثابت نسبت به مرکز صفحه، ریست کنید. سعی کنید رنگ‌های خطوط محور را حفظ کنید تا درون صفحه گم نشوید. خطوط قرمز، سبز و آبی به ترتیب مربوط به محورهای Y ،X و Z می‌شوند.

تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر قروه استان کردستان

حرکت دادن اشیاء در 3D VIewport

در پایان آموزش نرم افزار بلندر به سراغ حرکت دادن اشیاء می‌رویم. زمانی که در حال کار در فضای سه بعدی هستید، دقت اهمیت بالایی - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر قروه استان کردستان - دارد و تقریبا همه چیز است. از آنجایی که با یک مانیتور دو بعدی در حال مشاهده فضای سه بعدی هستید، نمی‌توانید با شهود انسانی در هنگام حرکت یک شیء محل آن را بطور دقیق - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر قروه استان کردستان - تشخیص دهید. چیزی که از یک زاویه درست به - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر قروه استان کردستان - نظر می‌رسد، شاید با تغییر موقعیت کاملا اشتباه باشد.

برای رفع این مشکل، باید - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر قروه استان کردستان - پارامترهای خود را در امتداد مسیرهای ثابت در محورهای - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر قروه استان کردستان - Y ،X و Z تغییر دهید. اینکار را می‌توانید با حرکت، مقیاس‌گذاری و چرخش اشیاء انجام دهید. برای مقیاس‌گذاری اشیاء انتخاب شده در 3D Viewport در Object Mode، از کلید S استفاده کنید. برای حرکت دادن اشیاء و چرخش آن‌ها باید به ترتیب از کلیدهای G و - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر قروه استان کردستان - R استفاده کنید.

این کار را روی یک مکعب - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر قروه استان کردستان - در صحنه پیش فرض در Object Mode تمرین کنید. اگر یک شیء در دسترس نبود، می‌توانید با رفتن به مسیر Add > Mesh در - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر قروه استان کردستان - بالای صفحه، یک شیء بسازید. شما همچنین می‌توانید با استفاده از کلیدهای کیبورد، به بلندر کار موردنظرتان را بگویید. ناوبری در آن بسیار شبیه به ترسیم یک مجوعه مختصات است.

اگر می‌خواهید یک مکعب را در امتداد محور Y حرکت دهید، مکعب را انتخاب کرده - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر قروه استان کردستان - و  G > Y را فشار دهید. با این کار، حرکت مکعب در امتداد محور سبز رنگ Y قفل می‌شود و می‌توانید آن را با استفاده از ماوس، روی یک خط حرکت دهید.

تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر قروه استان کردستان

با این حال استفاده از ماوس باعث کاهش دقت می‌شود. اگر می‌خواهید بطور دقیق مکعب را ۱۰ متر حرکت دهید، - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر قروه استان کردستان - می‌توانید کار بالا را انجام دهید، با این تفاوت که باید یک پارامتر برای طول به - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر قروه استان کردستان - آن اضافه کنید. بنابراین برای اینکه مکعب به میزان ۱۰ متر در راستای محور Y حرکت کند، باید مکعب را انتخاب کرده، عبارت G > Y > 10 - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر قروه استان کردستان - را تایپ و در نهایت کلید Enter را فشار دهید.

بطور مشابه اگر می‌خواهید ارتفاع مکعب دو برابر شود، می‌توانید اینکار را در راستای محور Z و با - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر قروه استان کردستان - تایپ عبارت S > Z > 2 انجام دهید. با اینکار، نرم افزار Blender ارتفاع مکعب مدنظرتان را در محور Z دو برابر می‌کند.

تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر قروه استان کردستان

اگر بخواهید این مکعب را به اندازه ۹۰ درجه در محور X بچرخانید، عبارت R > X > 90 را تایپ کرده و کلید Enter را فشار دهید.

تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر قروه استان کردستان

در این مقاله آموزش نرم افزار بلندر سعی کردیم موارد پایه و مقدماتی را پوشش - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر قروه استان کردستان - دهیم. شما حالا می‌توانید یک مکعب را در امتداد محورهای Y - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر قروه استان کردستان - ،X و Z حرکت داده و ابعادش را تغییر دهید. شما می‌توانید یک شیء را در این برنامه حرکت داده، بچرخانید و مقیاسش را تغییر دهید.

با یادگیری این کارهای ابتدایی و ساده، می‌توانید روی ابزارها و سیستم‌های موجود در Blender تمرکز کنید که شامل انیمیشن، شبیه‌سازی فیزیکی و طراحی سه بعدی می‌شود. برای استفاده بهتر از - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر قروه استان کردستان - برنامه، باید شروع به یادگیری دستورات و شورتکات‌های درون آن - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر قروه استان کردستان - کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone