🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر الوند استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر الوند استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت گرم نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروویو به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  2. سوال: خازن در مایکروفر چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: خازن وظیفه دوبرابر کردن ولتاژ دریافتی از ترانس و انتقال آن به مگنترون را برعهده دارد.
  3. سوال: فضای قرارگیری مایکروویو باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: فضای قرار گیری مایکروفر باید به گونه ای باشد که گردش هوا در اطراف و به خصوص در پشت آن مناسب باشد تا از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری شود.
  4. سوال: نقش ترانس در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترانس مایکروفر یک مبدل الکترونیکی میباشد که ولتاژ 220 ورودی را به 2100 ولت تبدیل نموده و آن را به خازن دستگاه میرساند.
  5. سوال: علت سوختن لامپ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: محکم بسته شدن درب دستگاه و یا چربی گرفتن دستگاه و نوسانات برقی میتواند باعث خرابی لامپ مایکروویو بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18981.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

اولین رندر رسمی گلکسی A52 5G سامسونگ افشا شد

از اواخر سال گذشته میلادی شاهد انتشار اطلاعات و رندرهای گلکسی A52 5G هستیم و حالا اولین رندر رسمی و مطبوعاتی این گوشی هوشمند افشا شده است. این رندر باکیفیت اطلاعات جدیدی در اختیار ما ...

از اواخر سال گذشته میلادی شاهد انتشار - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر الوند استان زنجان - اطلاعات و رندرهای گلکسی A52 5G هستیم و حالا اولین رندر رسمی و مطبوعاتی این گوشی هوشمند افشا شده است.

این رندر باکیفیت اطلاعات جدیدی در اختیار ما قرار نمی‌دهد و طراحی آن مشابه دیگر گوشی‌های میان‌رده سامسونگ است. این دستگاه از گوشه‌های گرد، حفره در مرکز بخش بالایی نمایشگر برای میزبانی دوربین سلفی و حاشیه‌ها نسبتا کم بهره می‌برد. در سمت راست دستگاه دکمه‌های تنظیم صدا و پاور به چشم می‌خورند.

روی پنل پشتی گلکسی A52 5G دوربین اصلی چهارگانه به همراه فلاش LED درون یک ماژول مستطیلی شکل قرار گرفته‌اند. طراحی دوربین این گوشی مقداری از دوربین اصلی گلکسی A32 5G متفاوت است و البته گوشی ارزان‌تر سامسونگ طراحی جذاب‌تری دارد.

گزارش‌های گذشته به استفاده از فریم فلزی و بدنه پلاستیکی در نسل آینده گوشی میان‌رده سامسونگ اشاره کرده بودند، اما همراه با رندر رسمی این دستگاه، اطلاعاتی درباره جنس بدنه منتشر نشده. رندرهای گذشته از قرارگیری درگاه سیمکارت و میکروفن در بخش بالایی دستگاه خبر داده بودند. در بخش پایینی میکروفن دوم، جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون، پورت USB Type-C و اسپیکر قرار دارند.

تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر الوند استان زنجان
رندر غیررسمی گلکسی A52

گلکسی A52 5G با چیپست اسنپدراگون 750G و ۶ گیگابایت رم از راه می‌رسد و دارای سیستم عامل پیش فرض اندروید ۱۱ خواهد بود. دوربین اصلی این دستگاه از سنسور ۶۴ مگاپیکسلی بهره می‌برد که توسط دوربین‌های اولترا واید، تشخیص عمق و ماکرو همراهی می‌شود. هنوز مشخصات این سه دوربین و همچنین دوربین سلفی این گوشی سامسونگ افشا نشده‌اند.

طبق رندر جدید، گوشی آینده کره‌ای‌ها دارای بدنه مات خواهد بود. این - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر الوند استان زنجان - دستگاه علاوه بر رنگ مشکی، با رنگ آبی هم در اختیار خریداران قرار می‌گیرد. انتظار می‌رود این دستگاه - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر الوند استان زنجان - با قیمت مشابه گلکسی A51 5G یعنی ۴۹۹ دلار از راه برسد. با توجه به اینکه در هفته‌های اخیر گزارش‌های زیادی درباره گلکسی A52 و گلکسی A72 منتشر شده، احتمالا در آینده نزدیک از آن‌ها رونمایی می‌شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone