🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر لارستان استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر لارستان استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فیوز در مایکروویو چه وظیفه ای را بر عهده دارد؟
    پاسخ: وظیفه فیوز در مایکروویو این است که از ورود ولتاژ اضافی و خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری کند.
  2. سوال: بابت تعمیر مایکروویو چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه سولاردام نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  3. سوال: کارشناسی که برای تعمیر ماکروفر مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در سولاردام بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  4. سوال: نقش المنت در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: نقش المنت در مایکروویو گرم کردن و گریل کردن میباشد که در برنامه های پخت و پز کاربرد دارد.
  5. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار سولاردام جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان سولاردام ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه، با شما هماهنگ میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18973.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

اجرای همزمان چندین اپ اندرویدی در ویندوز ۱۰ از طریق برنامه Your Phone ممکن شد

برنامه «Your Phone» مایکروسافت هم اکنون به کاربران اجازه می‌دهد چندین اپ اندرویدی را در ویندوز ۱۰ اجرا کنند، البته برای اینکار باید صاحب دستگاه‌های سامسونگ باشید. مایکروسافت در نوامبر ۲۰۲۰ شروع به آزمایش اجرای ...

برنامه «Your Phone» مایکروسافت هم - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر لارستان استان فارس - اکنون به کاربران اجازه می‌دهد چندین اپ اندرویدی را در ویندوز ۱۰ اجرا کنند، البته برای اینکار باید صاحب دستگاه‌های سامسونگ باشید.

مایکروسافت در نوامبر ۲۰۲۰ شروع به آزمایش اجرای همزمان چندین اپ اندرویدی در ویندوز ۱۰ کرد و کاربران می‌توانستند بطور آزمایشی دست به چنین کاری بزنند. حالا این کمپانی چنین قابلیتی را بطور رسمی به اپ خود - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر لارستان استان فارس - اضافه کرده - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر لارستان استان فارس - که با این حال برای استفاده از آن باید مالک یکی از گوشی‌های جدید سامسونگ باشید.

لیست کامل گوشی‌های سامسونگ که از این اپ پشتیبانی می‌کنند، در این لینک وجود دارد که از میان آن‌ها می‌توان به گوشی‌های سری گلکسی نوت ۲۰، گلکسی S20، گلکسی فولد و گلکسی زد فلیپ اشاره کرد. علاوه بر - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر لارستان استان فارس - این محصولات، باید روی کامپیوتر هم آپدیت می ۲۰۲۰ یا نسخه جدیدتر ویندوز ۱۰ نصب شده باشد.

برای اجرای همزمان چندین اپ اندرویدی روی دسکتاپ - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر لارستان استان فارس - مجهز به ویندوز ۱۰، نیازمند استفاده از اندروید ۱۱ روی دستگاه سامسونگ و همچنین اپ «Link to Windows» با ورژن ۱.۲۰۱۰۲.۱۳۳.۰ - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر لارستان استان فارس - یا جدیدتر هستید.

تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر لارستان استان فارس

علاوه بر این موارد، باید نسخه ۲.۱.۰۵.۲ یا جدیدتر «Link to Windows Service» را هم روی گوشی خود نصب کنید و نسخه ۱.۲۰۱۰۲.۱۳۲.۰ یا جدیدتر Your Phone را از فروشگاه مایکروسافت برای کامپیوتر خود دانلود کنید. برای اجرای اپ‌های اندرویدی روی ویندوز باید کامپیوتر و گوشی به شبکه وای‌فای یکسان متصل باشند.

اگرچه بسیاری از کاربران به دنبال اجرای اپ‌های اندرویدی در ویندوز - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر لارستان استان فارس - ۱۰ هستند، - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر لارستان استان فارس - اما در حال حاضر چنین قابلیتی تنها در اختیار کاربران گوشی‌های سامسونگ قرار دارد. مایکروسافت در آینده نزدیک چنین ویژگی را برای کاربران گوشی‌های مختلف ارائه نمی‌کند، اما در نهایت به نظر می‌رسد بتوان با اکثر محصولات اپ‌های اندرویدی را - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر لارستان استان فارس - روی - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر لارستان استان فارس - ویندوز ۱۰ اجرا کرد.

اخیرا مایکروسافت با بروزرسانی اپ Your Phone، امکان انتقال تماس به کامپیوتر را در پرچمدارهای سامسونگ فراهم کرده. علاوه بر این، ردموندی‌ها در حال آزمایش قابلیتی برای بررسی قدرت سیگنال گوشی، میزان باتری و قدرت وای فای گوشی در دسکتاپ هستند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone