🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر فراهان استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر فراهان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت برد اینورتر با برد مین مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برد مین مایکروویو وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را دارد و برد اینورتر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد.
  2. سوال: آیا تعمیرکار سولاردام بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان سولاردام قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: در صورت تکرار خرابی مایکروفر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مایکروفر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  4. سوال: وظیفه خازن در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: خازن وظیفه دوبرابر کردن ولتاژ دریافتی از ترانس و انتقال آن به مگنترون را برعهده دارد.
  5. سوال: وظیفه فن مایکروفر چه چیزی است و چه کاری انجام میدهد؟
    پاسخ: وظیفه فن خنک کردن مگنترون است . بعضی از مدل ها دارای فن کانوکشن هستند که عمل پخش گرما در قسمت های دیگر ماکرووفر را انجام میدهند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18972.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

آپارات وارد لیست ۵۰ سایت پربازدید جهان شد

آپارات خبر از قرار گرفتن این سایت در بین ۵۰ سایت پربازدید دنیا بر اساس رتبه‌بندی الکسا داده است. وبسایت آپارات که دو سال پیش وارد لیست ۱۰۰ سایت پربازدید دنیا بر اساس رتبه بندی ...

آپارات خبر از قرار گرفتن این سایت در بین ۵۰ - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر فراهان استان مرکزی - سایت پربازدید دنیا بر اساس رتبه‌بندی الکسا داده است.

وبسایت آپارات که دو سال پیش وارد لیست ۱۰۰ سایت پربازدید دنیا بر اساس رتبه بندی الکسا شده بود، حالا با یک رشد قابل توجه وارد لیست ۵۰ سایت پربازدید جهان شده است. اکانت رسمی آپارات در توییتر خود با اعلام این خبر تاکید کرده که این مجموعه در حال حاضر دومین سایت پربازدید وب‌سایت ایران و پنجاهمین وب‌سایت پربازدید جهان است؛ سایتی که در زمینه به‌اشتراک‌گذاری و پخش آنلاین ویدیو فعال است و حالا ده - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر فراهان استان مرکزی - سالگی خود را هم رد کرده است.

آپارات همزمان - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر فراهان استان مرکزی - اعلام کرد که این پلتفرم به رکورد یک میلیارد و دویست میلیون پخش ویدیو - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر فراهان استان مرکزی - در ماه رسیده است. آپارات در کنار این موارد اعلام کرده ماهانه بیش از یک میلیون قطعه ویدیو در این پلتفرم اشتراک گذاری ویدیو آپلود می‌شود.

تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر فراهان استان مرکزی

آپارات توسط هلدینگ «صبا ایده» مدیریت می‌شود که اکنون فعالیت خود را به زمینه‌های جدیدی نیز آغاز - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر فراهان استان مرکزی - کرده و در یک سال اخیر چند سرمایه‌گذاری استارتاپی نیز داشته است.

آمارهای رشد آپارات البته همیشه با انتقادهایی از سوی کاربران نیز همراه است چراکه گفته - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر فراهان استان مرکزی - می‌شود فیلترینگ یوتوب در - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر فراهان استان مرکزی - ایران یکی از عوامل رشد این سرویس بوده است؛ ادعایی که البته مدیرعامل صبا ایده نیز آن را رد نمی‌کند اما می‌گوید این سرویس دخالتی در فیلترینگ یوتوب نداشته و صرفاً با شناسایی موقعیت، سرویس خود را در زمان درستی عرضه کرده - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر فراهان استان مرکزی - است.

«محمدجواد شکوری مقدم»، مدیرعامل صبا ایده در سال ۹۷، در گفتگویی که با دیجیاتو داشت اعلام کرد که نه تنها ارتباطی میان یوتوب و فیلترینگش با آپارات وجود ندارد بلکه خود آپارات هم با مشکلات محتوایی بسیاری درگیر است: «در کشوری که تلگرام فیلتر می‌شود و نظر بر این است که اینستاگرام هم بسته شود، آیا محتوای یوتوب در این ایدئولوژی و فضا می‌تواند منتشر شود؟»

تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر فراهان استان مرکزی

بازگشت به اظهارنظرهای گذشته‌ی مدیرعامل آپارات در زمانی که این سایت وارد لیست ۵۰ سایت پربازدید جهان شده، از این جهت مهم است که به گفته او، حتی زمانی قرار به رونمایی از آپارات بوده، آن‌ها امیدی به موفقیت این پلتفرم نداشته‌اند. شکوری مقدم در همین رابطه به دیجیاتو گفته بود:

«شبی که - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر فراهان استان مرکزی - داشتیم آپارات را لانچ می‌کردیم امیدی نداشتم. چون کاربر می‌توانست در یوتوب - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر فراهان استان مرکزی - محتوایی را تماشا کند که - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر فراهان استان مرکزی - اینجا اجازه وجودش در سایت نبود. اما واقعیت این است که ما - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر فراهان استان مرکزی - زودتر از رقبای داخلی شروع کردیم و از نظر فنی - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر فراهان استان مرکزی - شاید کمی اوضاع بهتری داشتیم. به شما قول می‌دهم هر کس دیگری در آن زمان درست شروع به کار کرده بود - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر فراهان استان مرکزی - اکنون جای آپارات قرار گرفته بود.»

تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر فراهان استان مرکزی

ورود آپارات به لیست ۵۰ سایت پربازدید جهان با واکنش معاون وزیر ارتباطات و رییس سازمان فناوری نیز مواجه شده است. «امیر - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر فراهان استان مرکزی - ناظمی» در توییتی از بین‌المللی شدن پلتفرم‌ها استقبال کرده و آن را باعث افزایش قدرت ملی تفسیر کرده است.

گفتنی است آپارات در ماه‌های اخیر سعی کرده تعامل سازنده‌تری با تولیدکنندگان محتوا داشته باشد - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر فراهان استان مرکزی - و در مورد درآمدزایی از طریق تولید محتوا سیاست‌گذاری‌های جدیدی را - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر فراهان استان مرکزی - در پیش - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر فراهان استان مرکزی - بگیرد؛ اما باید دید می‌تواند نگاه تولیدکنندگان محتوای حرفه‌ای که این روزها به یوتوب توجه بیشتری نشان داده‌اند رو به سمت خود برگرداند یا خیر.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone