🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر اهر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر اهر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل برق بدنه فر و اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: بعضی اوقات ممکن هست بدنه فر یا اجاق گاز الکتریسیته کمی داشته باشد که از دلایل آن میتوان به اتصال سیم لخت شده به بدنه، خرابی قطعه ها ی برقی و ... اشاره کرد.
  2. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  3. سوال: نقش رله در فر گازی چیست؟
    پاسخ: رله یا همان برد رله وظیفه کنترل ولتاژ در المنت است.
  4. سوال: چرا جوجه گردان و فر داخل نمی چرخد؟
    پاسخ: جوجه گردن برای گردش جوجه و بخت کباب داخل فر استفاده می شود و ممکن است به دلیل خرابی موتور گردش، خراب شود.
  5. سوال: علت قطع نشدن شعله در فر چیست؟
    پاسخ: از دلایل خاموش نشدن شعله فر می توان به خرابی ترموکوپل، ولوم ها، شیر گاز و ... اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42909.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

آمازون پتنتی را برای ایستگاه های سیار مدیریت پهپادهایش به ثبت رساند

آمازون مدت هاست که می خواهد سیستم هوشمند و خودکار تحویل کالا با استفاده از پهپاد را برای مشتریانش به راه بیندازد و به همین دلیل، این اواخر پتنت های زیادی را از این شرکت ...

آمازون مدت هاست که می خواهد سیستم هوشمند و خودکار تحویل کالا با استفاده از پهپاد را برای مشتریانش به راه بیندازد و به همین دلیل، این اواخر پتنت های زیادی را از این شرکت بزرگ مشاهده می کنیم؛ - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - از انبارهای چندطبقه تا مراکز نگهداری زیر آب.

به تازگی پتنت دیگری از آمازون رؤیت شده که شبکه ای از ایستگاه های سیار را نشان می دهد؛ این ایستگاه ها روی قایق، تریلرهای حمل بار، قطار یا هر وسیله نقلیه دیگری سوار شده و در مناطق مورد نیاز به سرویس دهی می پردازند.

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر اهر استان آذربایجان شرقی

این ایستگاه ها می توانند هم به عنوان مرکز تعمیر و نگهداری ناوگان پهپادهای آمازون، و هم به منزله - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - انبار ایفای نقش کنند. هرکدام از این مراکز به شکل یک کانتینتر استاندارد حمل بار است که به درب های خودکار در سقف و سامانه تسهیل فرود در طرفین مجهز شده.

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر اهر استان آذربایجان شرقی

کانتینترهای فوق را می توان سوار بر قطار، کشتی یا تریلی نموده و به مناطق مورد نیاز ارسال کرد. این مرکز به طور خودکار پهپادهایی که با مشکل مواجه شده اند را جمع آوری کرده، آنها را تعمیر نموده و برای ادامه مأموریت ارسال می کند.

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر اهر استان آذربایجان شرقی

اگر برخی کالاها در مناطق خاص با تقاضای زیادی مواجه شوند، کانتینر دیگری - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - به همراه مرکز اصلی ارسال می شود تا اقلام مورد نیاز را برای آن منطقه فراهم ساخته و زمان تحویل را به حداقل برساند. ایستگاه اصلی به صورت خودکار، محموله را بسته بندی کرده و روی پهپاد سوار می نماید تا به سمت خریدار ارسال شود.

گفتنیست ثبت این پتنت ها ضرورتاً به منزله اجرایی شدن آنها نیست، اما می تواند طرز فکر و ایده های خلاقانه مدیران و کارکنان آمازون - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - را برای ارائه سیستم هوشمند و خودکار تحویل کالا به - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - ما نشان دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone