🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر کاشان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر کاشان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: ما بیش از صد هزار مشترک فعال داریم که بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع وقت به مشکل شما رسیدگی می شود و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  2. سوال: علت کار نکردن فندک در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: قطعه کوچکی به نام میکروسوئیچ وظیفه قطع و وصل جریان برق برای فندک را دارد با خرابی این قطعه فندک شما از کار می افتد.
  3. سوال: فندک های اتوماتیک و غیر اتوماتیک چگونه عمل می کنند؟
    پاسخ: هر دو کاربرد های یکسان دارند ولی در حالت اتومات بدون نیازبه دکمه ای دیگر شما تنها با فشردن و تنظیم ولوم ها گاز جرقه ها روشن شده و عمل می کنند.
  4. سوال: نقش رله در فر گازی چیست؟
    پاسخ: رله فر گاز ولتاژ المنت را کنترل می کند و اگر به درستی کار نکند دریافت ولتاژ توسط النمت ادامه پیدا می کند و خاموش نمی شود.
  5. سوال: چرا جوجه گردان و فر داخل نمی چرخد؟
    پاسخ: جوجه گردن برای گردش جوجه و بخت کباب داخل فر استفاده می شود و ممکن است به دلیل خرابی موتور گردش، خراب شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23160.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

فوجی فیلم از پرینتر سیار INSTAX Mini Link برای تلفن های همراه رونمایی کرد

در حالی که تولیدکنندگان دوربین کمابیش به ساخت محصولات دیجیتال روی آورده اند، در این بین هستند افرادی که با چاپ عکس هایشان سعی می کنند یاد و خاطره گذشته ها را زنده کنند. پرینترهای ...

در حالی که - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر کاشان استان اصفهان - تولیدکنندگان دوربین کمابیش به ساخت محصولات دیجیتال روی آورده اند، در این بین هستند افرادی که با چاپ عکس هایشان سعی می کنند یاد و خاطره گذشته ها را زنده کنند. پرینترهای ویژه موبایل نیز از آن دست محصولاتی هستند که برای این گروه از مخاطبان [عموما جوان] ساخته - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر کاشان استان اصفهان - شده اند و INSTAX فوجی فیلم از جمله برندهایی است که به این خواست مخاطبان جوان پاسخ داد.

تازه ترین پرینتر موبایل فوجی - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر کاشان استان اصفهان - فیلم INSTAX Mini Link نام دارد که گرچه از لحاظ امکانات چندان اغوا کننده به نظر نمی رسد اما به واسطه برخی قابلیت هایش میتواند مورد توجه قرار بگیرد.

قابلیت اصلی و اولیه یک پرینتر موبایل بسیار ساده است؛ شما عکسی را از گوشی خود برای پرینتر ارسال می کنید و دستگاه آن را با تکنولوژی زیرو اینک برایتان چاپ می کند. این - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر کاشان استان اصفهان - کار معمولا از طریق اپلیکیشنی انجام می شود که به کاربران امکان می دهد عکس های خود را با فریم ها و استیکرهای رنگارنگ تزئین کنند.

INSTAX Mini Link علاوه بر قابلیت هایی که - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر کاشان استان اصفهان - به آنها اشاره شد دارای وضعیت جدیدی است که در - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر کاشان استان اصفهان - ادامه به آن اشاره می کنیم. - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر کاشان استان اصفهان - به لطف مد جدید موسوم به ویدیو پرینت کاربران میتوانند کلیپ مورد نظر خود را پخش کنند و - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر کاشان استان اصفهان - در لحظه ای خاص که مدنظرشان است ویدیو را متوقف و آن را پرینت کنند. یکی دیگر از وضعیت های در نظر گرفته شده - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر کاشان استان اصفهان - برای اپ این پرینتر پارتی نام دارد که با کمک آن میتوانید عکس های موجود در پنج گوشی مختلف را با هم ترکیب کرده (یا به صورت مرتب یا به صورت تصادفی) و نسخه چاپی از این کلاژ را - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر کاشان استان اصفهان - تهیه نمایید.

تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر کاشان استان اصفهان

این پرینتر اما قابلیتی دارد که تا بحال در هیچ یک از چاپگرهای موبایل شاهدش نبوده ایم و آن حسگرهای حرکتی است. سنسورهای یاد شده می توانند به پرینتر بگویند که چه کاری را انجام دهد، مثلا با ایستاده نگه داشتن پرینتر به آن دستور می دهید - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر کاشان استان اصفهان - که نسخه های متعدد از یک عکس را چاپ کند. جالب ترین و در عین حال مضحک ترین قابلیت این دستگاه نیز امکان استفاده از آن به عنوان ریموت کنترل مبتنی بر حرکت برای دوربین تلفن های همراه است. با کج کردن پرینتر میتوانید تصویر را بزرگنمایی یا کوچک نمایی کنید و سپس از آن عکس بگیرید.

این پرینتر قرار است که از فردا با قیمت ۹۹.۹۵ دلار به فروش برسد. نکته پایانی اینکه چاپ عکس با این - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر کاشان استان اصفهان - دستگاه صرفا روی کاغذهای مخصوص INSTAX امکان پذیر است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر حوریه نوشته شده درتاریخ 1402/03/03
عرض ادب روزتون بخیر احیانا تعمیرگاه شما آیا نواب کاشان تعمیر اجاق گاز و فر دوو انجام میده.
پاسخ: بله در نواب شهر کاشان خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone