🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر مرند زنجان استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر مرند زنجان استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرکار سولاردام بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های مایکروویو قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  2. سوال: سولاردام گرم نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر به عوامل متعددی از جمله مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد الکترونیکی ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
  3. سوال: آیا در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: بله، درصورت خالی روشن کردن مایکروویو اشعه لیزر به آنتن مگنترون بر میگردد و دچار جرقه و آسیب به دستگاه میشود. اکیدا از خالی روشن کردن مایکروویو جدا خودداری کنید.
  4. سوال: فیوز در مایکروویو چه وظیفه ای را بر عهده دارد؟
    پاسخ: وظیفه فیوز در مایکروویو این است که از ورود ولتاژ اضافی و خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری کند.
  5. سوال: تفاوت مایکروفر با سولاردام چیست؟
    پاسخ: مایکروفر توسط اشعه مواد غذایی را گرم میکند اما سولاردام علاوه بر اشعه توسط المنت های هالوژنی وظیفه گرم کردن را انجام میدهد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39116.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

تخفیف در تعویض باتری آیفون، به فروش موبایل های اپل در سال 2018 آسیب می زند

به نظر می رسد که تصمیم اپل برای کاهش هزینه تعویض باتری آیفون از 79 دلار به 29 دلار، بر فروش اسمارت فون های این کمپانی در سال 2018 تاثیرگذار خواهد بود. تحلیلگران موسسه Barclays ...

به نظر می رسد که تصمیم اپل برای کاهش هزینه تعویض باتری آیفون از 79 دلار به 29 دلار، بر فروش اسمارت فون های این کمپانی در سال 2018 تاثیرگذار خواهد بود. تحلیلگران موسسه Barclays به نوبه خود چنین عقیده - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر مرند زنجان استان زنجان - ای دارند، اما احتمالاً هرکسی که خبرهای مربوط به کاهش عمدی سرعت پردازنده آیفون توسط اپل را پیگیری می کرد، قادر به پیش بینی این اتفاق نیز بود.

Barclays به صورت عمیق - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر مرند زنجان استان زنجان - تر به تحلیل می پردازد و می گوید که در حال حاضر، 77 درصد از آیفون های موجود در دست کاربران (یا به عبارت دیگر 519 میلیون آیفون) واجد شرایط تعویص باتری هستند.

تحلیلگران فرض را بر این می گذارند که 10 درصد از جامعه 519 میلیونی، پیشنهاد 29 دلاری اپل را می پذیرد و سپس 30 درصد از همان افراد، تصمیم به عدم خرید یک آیفون جدید در سال 2018 می گیرند. در این صورت، فروش 16 میلیون واحد از موبایل های آیفون به خطر می افتد و می تواند درآمد تخمینی اپل در سال 2018 - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر مرند زنجان استان زنجان - را تا 4 درصد کاهش دهد.

همانطور که قطعاً از پیش می دانید، تمام این مسائل از جیی شروع شد که در اخبار خواندیم اپل به عمد، سرعت آیفون های مجهز به باتری های قدیمی - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر مرند زنجان استان زنجان - را در شرایط خاصی کاهش می دهد تا از بروز مشکلات جدی تر جلوگیری کند. در ماه ژانویه 2017، ساکنین کوپرتینو به روزرسانی تازه - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر مرند زنجان استان زنجان - ای از iOS منتشر کردند که امکان مدیریت انرژی را فراهم می کرد و برخی مشکلات - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر مرند زنجان استان زنجان - غیرمنتظره دارندگان آیفون را برطرف می ساخت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone