🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر چمخاله استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر چمخاله استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت فیوز پراندن جاروبرقی چسیت؟
    پاسخ: اتصالی درسیم برق و نوسان برق و آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی دستگاه میتواند عامل پریدن فیوز باشد.
  2. سوال: علت خرابی بلبرینگ جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: استفاده زیاد از جاروبرقی و گرفتن رطوبت باعث خرابی موتور خواهد شد.
  3. سوال: فن در جاروبرقی چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: خرابی فن باعث آسیب به موتور و داغ شدن زیاد ان می شود.
  4. سوال: سیم جمع کن چیست؟
    پاسخ: برای جمع کردن سیم داخل جاروبرقی می باشد.
  5. سوال: قطعه لوله تلسکوپی چیست و چ کاربردی دارد؟
    پاسخ: لوله فلزی که به خرطومی متصل میشود برای بهتر کار کردن جاروبرقی نیاز است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35075.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

گوگل پلی امنیت اپ‌های آفلاین به اشتراک گذاشته شده را هم تامین می‌کند

در بعضی کشورها که هنوز سرعت اینترنت به اندازه کافی خوب نیست، دانلود مستقیم اپلیکیشن‌ها از فروشگاه گوگل پلی چالش‌های خودش را دارد. به همین خاطر هم دارندگان دیوایس‌های اندرویدی معمولا ترجیح می‌دهند فایل‌های نصب ...

در بعضی کشورها که هنوز سرعت اینترنت به اندازه کافی خوب نیست، دانلود مستقیم اپلیکیشن‌ها از فروشگاه گوگل پلی چالش‌های خودش را دارد. به همین خاطر هم دارندگان دیوایس‌های اندرویدی معمولا ترجیح می‌دهند فایل‌های نصب برنامه‌ها را به کمک بلوتوث یا  اپلیکیشن‌های اشتراکی از دیگران بگیرند و بدون نیاز به اینترنت، آن‌ها را روی گوشی‌هایشان نصب کنند.

روش بدی نیست ولی مشکل اینجاست که در این راه جایگزین، چون اپ‌ها از فیلترهای امنیتی گوگل پلی عبور نکرده‌اند بنابراین احتمال دارد به ویروس‌هایی آلوده باشند. جدا از اینکه اگر گوگل پلی این اپ‌ها را تشخیص ندهد، بروزرسانی هم دریافت نمی‌کنند. حالا با توجه به اطلاعات به دست آمده، گوگل برنامه دارد تا امنیت اپ‌های آفلاین به اشتراک گذاشته شده را نیز تامین می‌کند.

به زودی گوگل یک سری فراداده امنیتی - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر چمخاله استان گیلان - را به فایل‌های نصب اپلیکیشن‌های اندرویدی - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر چمخاله استان گیلان - اضافه خواهد کرد که به واسطه آن‌ها، نه تنها امنیت اپلیکیشن‌های به اشتراک گذاشته شده بیشتر - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر چمخاله استان گیلان - می‌شود بلکه قابلیت بروزرسانی را نیز - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر چمخاله استان گیلان - دارند. در واقع با وجود این فراداده‌های امنیتی حتی اگر برنامه‌ها به صورت آفلاین نصب شده باشند، - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر چمخاله استان گیلان - گوگل باز می‌تواند آن‌ها را شناسایی کند.

هر وقت هم کاربر به - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر چمخاله استان گیلان - اینترنت وصل شد، اپلیکیشن‌ها به کتاب خانه گوگل پلی او اضافه می شوند و اپدیت - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر چمخاله استان گیلان - های متداوم را دریافت می‌کنند.  گوگل گفته - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر چمخاله استان گیلان - که سازندگان برای پیاده‌سازی این ویژگی، نیازی به اعمال تغییرات در برنامه‌هایشان را نخواهند - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر چمخاله استان گیلان - داشت. البته به‌خاطر اضافه شدن فراداده‌های امنیتی، حجم فایل‌های نصب اپلیکیشن‌ها کمی افزایش پیدا خواهد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone