🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر شازند استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر شازند استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  2. سوال: آیا تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تکنسین های ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  3. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: فضای قرار گیری اجاق گاز و فر باید به گونه ای باشد از اطراف مخصوصا از کمد ها و کابینت حدودا 30 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  4. سوال: چرا غذا در فر به صورت یکنواخت پخته نمی شود؟
    پاسخ: از دلایل این مشکل می توان به خرابی یا مشکل در کانکشن فر، حسگر های دما، المنت ها، سینی فر و ... اشاره کرد.
  5. سوال: دلیل عدم تنظیم دمای فر روی دمای مورد نظر چیست؟
    پاسخ: خرابی سنسور دما،بسته نشدن کامل در، نرسیدن گاز کافی و ... از جمله دلایل این مشکل هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28661.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

نمایش اعلان‌های موبایل در ویندوز ممکن می‌شود

اگر تا حالا اعلان های ویندوز روی اعصابتان بود از این به بعد باید خود را برای مشاهده نوتیفیکشن کانال ها و صفحات شبکه‌های اجتماعی در کامپیوتر هم آماده کنید. [digipullqoute place="left"]در حال حاضر تعداد ...

اگر تا حالا اعلان های ویندوز روی اعصابتان بود از این به بعد باید خود را برای مشاهده نوتیفیکشن کانال ها و صفحات شبکه‌های اجتماعی در کامپیوتر هم آماده کنید.

در حال حاضر تعداد معدودی - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر شازند استان مرکزی - از گوشی‌های پرچمدار با این قابلیت سازگارند

هرچند کنار گذاشتن گوشی حین کار با - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر شازند استان مرکزی - کامپیوتر امکان تمرکز بیشتر را فراهم می کند اما هستند کاربرانی که همیشه باید از نوتیفیکشن ها و پیام های دریافتی موبایل باخبر باشند. این دسته از افراد ناچار به چک - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر شازند استان مرکزی - کردن مرتب موبایلشان هستند اما در آپدیت بعدی ویندوز ۱۰ امکان نمایش اعلان های موبایل در کامپیوتر فراهم خواهد شد.

مایکروسافت به آرامی در حال توسعه اپلیکیشن Your Phone است که - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر شازند استان مرکزی - شما را از چک کردن موبایل حین کار با رایانه بی نیاز می کند. این شرکت در جدیدترین پیش نمایش اینسایدر (بیلد ۱۸۸۸۵) امکان نمایش نوتیفیکشن های دریافتی از برنامه - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر شازند استان مرکزی - های مختلف اندروید در کامپیوتر را فراهم - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر شازند استان مرکزی - کرده است. پس اگر تا حالا اعلان های خود ویندوز روی اعصابتان بود از این به بعد باید خود را برای مشاهده نوتیفیکشن کانال ها و صفحات مختلف هم آماده کنید. تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر شازند استان مرکزی

این قابلیت هنوز کامل نشده و محدودیت های بسیاری دارد؛ برای مثال علی رغم نمایش اعلان ها امکان پاسخ دادن به آنها وجود ندارد. البته نسخه های بعدی اندروید امکان تعامل با نوتیف ها و حتی پاسخ به آنها را هم خواهند داشت.

اگر دستگاه شما با قابلیت Your Phone سازگاری نداشته باشد از نمایش اعلان هم خبری - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر شازند استان مرکزی - نخواهد بود. فهرست دستگاه های سازگار با این ویژگی چندان بلندبالا نیست و شامل گوشی های وان پلاس ۶، وان پلاس 6T، گلکسی اس ۱۰، اس ۱۰ پلاس و  S10e، نوت ۸ و ۹ است. در آینده تمامی گوشی های مبتنی بر اندروید ۷ و با رم حداقل ۱ گیگابایتی به لیست مذکور اضافه خواهند شد.

 

تماشا کنید: این کامپیوتر ماکارونی از لازانیا و سخت افزار ایسوس درست شده

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone