🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر سام در شهر اردبیل استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر سام در شهر اردبیل استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  2. سوال: خازن در مایکروفر چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: خازن وظیفه دوبرابر کردن ولتاژ دریافتی از ترانس و انتقال آن به مگنترون را برعهده دارد.
  3. سوال: تفاوت برد اینورتر با برد مین مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برد اینورتر مایکروفر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد ولی برد مین وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را برعهده دارد.
  4. سوال: دلایل خرابی المنت مایکروفر را بنویسید؟
    پاسخ: المنت مایکروفر بر اساس کثیفی و گرفتن چربی و یا عوامل بیرونی ممکن است دچار آسیب شود و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  5. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای مایکروویو ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی مایکروفر و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12256.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

شرکت هوش مصنوعی OpenAI تیم رباتیک خود را منحل کرد

شرکت تحقیقات هوش مصنوعی OpenAI سال‌هاست روی ماشین‌هایی مطالعه می‌کند که توانایی یادگیری و انجام کارهایی مانند حل کردن مکعب روبیک را دارند. حالا این شرکت تیم رباتیک مسئول این مطالعات را منحل کرده است. ...

شرکت تحقیقات هوش مصنوعی OpenAI سال‌هاست روی ماشین‌هایی مطالعه می‌کند که توانایی یادگیری و انجام کارهایی مانند حل کردن مکعب روبیک را دارند. حالا این شرکت تیم رباتیک مسئول این مطالعات را منحل کرده است. یکی از بنیان‌گذاران این شرکت در پادکستی اعلام کرد که OpenAI اهدافش را روی زمینه‌هایی متمرکز کرده که داده‌های - تعمیرات مایکروفر سام در شهر اردبیل استان اردبیل - آن‌ها بیشتر در دسترس قرار دارند.

این شرکت اعلام کرده که با در دست داشتن داده‌های آماده می‌تواند پیشرفت بیشتری کند. همچنین گفته که تصمیم منحل کردن تیم رباتیک تصمیم بسیار سختی بوده، اما برای پیشرفت شرکت و چشم‌اندازهای آینده آن لازم بود.

سخنگوی این شرکت در مصاحبه‌ای - تعمیرات مایکروفر سام در شهر اردبیل استان اردبیل - اعلام کرد که در پاییز سال گذشته پس از انجام پروژه یادگیری ماشین مکعب روبیک تصمیمی گرفته شد تا مطالعات رباتیک - تعمیرات مایکروفر سام در شهر اردبیل استان اردبیل - ادامه پیدا نکند و به جای آن، روی پروژه‌های دیگری تمرکز شود. دلیل چنین تصمیمی، افزایش سرعت پیشرفت توانایی‌های هوش مصنوعی بود که با کمک یادگیری تقویتی - تعمیرات مایکروفر سام در شهر اردبیل استان اردبیل - با بازخورد انسانی محقق می‌شد.

تعمیرات مایکروفر سام در شهر اردبیل استان اردبیل

شرکت OpenAI اولین کار رباتیک خود را به طور گسترده در پاییز سال ۲۰۱۹ میلادی آغاز کرد. در آن زمان، اولین مطالعه خود را درباره ربات ۵ انگشتی منتشر کرد که در بهترین حالت خود می‌توانست مکعب روبیک را بین ۲۰ تا - تعمیرات مایکروفر سام در شهر اردبیل استان اردبیل - ۶۰ درصد زمان مورد نیاز با موفقیت حل کند. همچنین این ربات زمانی که - تعمیرات مایکروفر سام در شهر اردبیل استان اردبیل - انگشتانش به هم بسته شده بودند، توانست راهی را پیدا کند تا - تعمیرات مایکروفر سام در شهر اردبیل استان اردبیل - این چالش را حل کند. حتی می‌توانست با دستکش چرمی کار کند.

این ربات حاصل دو سال تلاش این شرکت بود. OpenAI در بهار سال ۲۰۱۷ میلادی Roboschool را معرفی کرد که نرم‌افزاری منبع باز است و - تعمیرات مایکروفر سام در شهر اردبیل استان اردبیل - برای کنترل - تعمیرات مایکروفر سام در شهر اردبیل استان اردبیل - ربات‌ها در یک شبیه‌سازی طراحی شده است. در همان سال، این شرکت از رباتی رونمایی کرد که کاملا در یک شبیه‌سازی آموزش دیده بود و می‌توانست با یک بار مشاهده انجام کاری آن را یاد بگیرد - تعمیرات مایکروفر سام در شهر اردبیل استان اردبیل - و انجام دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone