تعمیرات یخچال سیلور در شهر کرمانشاه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه موتور یخچال چیست؟
    پاسخ: نقش کمپرسور یا همان موتور یخچال متراکم نمودن و افزایش فشار گاز در سیکل میباشد که به سبب آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش مینماید و با عبور از لوله موئی به واسطه افت ناگهانی فشار دمای آن کاهش پیدا کرده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
  2. سوال: دلیل زود خراب شدن مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، خرابی سنسور ها یا خرابی داکت هوا یا فن از میتواند باعث کاهش سرما در یخچال و کپک زدن مواد غذایی شود.
  3. سوال: آیا باید بعد از جابجایی عمودی یخچال باید یخچال را چند ساعت خاموش کنیم؟
    پاسخ: خیر، در صورت عقب یا جلو کشیدن یخچال و کج نکردن دستگاه نیازی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
  4. سوال: وظیفه سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست مانند یک خبرچین عمل نموده و برد دستگاه را از وضعیت المنت با خبر میکند. در واقع سنسور دیفراست یک مقاومت NTC بوده که در قبال تغییرات دمایی عملکرد منفی دارد و با افزایش دما مقاومت آن کاهش میابد. به تبع این تغییرات مقاومت ولتاژ عبوری و بازگشتی از سنسور دیفراست به برد یخچال تغییر نموده و برد دستگاه متوجه میشود که دمای اواپراتور در چه وضعیتی میباشد و دستور قطع یا ادامه کار المنت را صادر میکند.
  5. سوال: چقدر طول میکشد تا مخزن خالی یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را به برق بزنید حدودا 12 ساعت طول میکشد تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از 12 ساعت عملیات ساخت یخ شروع شده و معمولا 48 تا 72 ساعت طول میکشد تا مخزن یخساز کاملا پر بشود. البته فشار آب و حجم مواد غذایی داخل فریزر و باز و بسته شدن درب در طول روز نیز میتواند بر سرعت یخسازی موثر باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16817.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

معرفی بهترین اپلیکیشن‌های ورزشی برای تمرین در خانه

ممکن است بخاطر شرایط حال حاضر نخواهید به باشگاه‌های ورزشی مراجعه کنید. حتی بسیاری از کاربران به خاطر مشغله کاری نمی‌توانند سراغ باشگاه‌های ورزشی بروند. از این رو ورزش در خانه یکی از معدود آپشن‌های ...

ممکن است بخاطر شرایط حال حاضر نخواهید به باشگاه‌های ورزشی مراجعه کنید. حتی بسیاری از کاربران به - تعمیرات یخچال سیلور در شهر کرمانشاه استان کردستان - خاطر مشغله کاری نمی‌توانند سراغ باشگاه‌های ورزشی بروند. از این رو - تعمیرات یخچال سیلور در شهر کرمانشاه استان کردستان - ورزش در خانه یکی از معدود آپشن‌های موجود محسوب می‌شود. البته به شرطی که نیازی به دستگاه‌ها و تجهیزات - تعمیرات یخچال سیلور در شهر کرمانشاه استان کردستان - مخصوص نداشته باشد. در همین راستا اپلیکیشن های ورزشی - تعمیرات یخچال سیلور در شهر کرمانشاه استان کردستان - زیادی - تعمیرات یخچال سیلور در شهر کرمانشاه استان کردستان - وجود دارند که به شما تمریناتی مخصوص برای انجام - تعمیرات یخچال سیلور در شهر کرمانشاه استان کردستان - دادن در خانه ارائه می‌کنند.

این اپلیکیشن‌ها کارهای متفاوتی انجام می‌دهند. از تمرین دادن به شما - تعمیرات یخچال سیلور در شهر کرمانشاه استان کردستان - گرفته تا آنالیز کردن تمریناتتان برای نشان دادن یک خلاصه وضعیت. اپلیکیشن های ورزشی می‌توانند در این شرایط مانند یک نجات‌دهنده ظاهر شوند و به کل ریتم زندگی - تعمیرات یخچال سیلور در شهر کرمانشاه استان کردستان - شما را تغیر دهند. بخش اعظمی از امکانات این اپلیکیشن‌ها به صورت کاملا رایگان عرضه می‌شود و درنتیجه شما می‌توانید با خیالی آسوده از آن‌ها استفاده کنید. در ادامه برای آشنایی با پنج اپلیکیشن برتر ورزشی - تعمیرات یخچال سیلور در شهر کرمانشاه استان کردستان - برای گوشی‌های هوشمند همراهمان باشید.

You Are Your Own Gym

بیایید فرض کنیم شما تجهیزاتی برای ورزش کردن ندارید و به دنبال تمریناتی می‌گردید که اجازه می‌دهند بدون هیچ دستگاه خاصی به سادگی ورزش کنید. You Are Your Own Gym اپلیکیشنی است که بیشتر تمریناتش را بر این اساس انتخاب کرده. درواقع تمام روتین‌های استفاده شده - تعمیرات یخچال سیلور در شهر کرمانشاه استان کردستان - در You Are Your Own Gym از کتاب Mark Lauren - تعمیرات یخچال سیلور در شهر کرمانشاه استان کردستان - برداشته شده. کسی که با استفاده از همین تمرینات توانسته بیشتر از هزار سرباز را آموزش دهد. بالغ بر ۲۰۰ تمرین در You Are Your Own Gym برای شما در نظر گرفته شده که می‌توانید هرکدام را با ویدیوهای آموزشی مخصوص برنامه به خوبی اجرا کنید. این تمرین‌ها در دسته‌بندی‌های متنوعی قرار گرفته‌اند - تعمیرات یخچال سیلور در شهر کرمانشاه استان کردستان - تا اگر مبتدی یا حرفه‌ای هستید با مشکلی مواجه نشوید. برای دانلود You Are Your Own Gym نیاز به پرداخت هزینه دارید، اما می‌توانید برنامه را به - تعمیرات یخچال سیلور در شهر کرمانشاه استان کردستان - صورت رایگان از وبسایت‌های ثانویه دانلود و نصب کنید.

تعمیرات یخچال سیلور در شهر کرمانشاه استان کردستان

You Are Your Own Gym

سازنده: Leafcutter Studios قیمت: 5.65‌ دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید - iOS حجم: 400 مگابایت زبان:


FitNotes

FitNotes کارهای مختلفی انجام می‌دهد که بسیار کاربردی و ضروری‌اند. درواقع ورزشکاران از FitNotes - تعمیرات یخچال سیلور در شهر کرمانشاه استان کردستان - برای آنالیز کردن تمریناتشان استفاده می‌کنند. - تعمیرات یخچال سیلور در شهر کرمانشاه استان کردستان - کافی است تمرینات را در برنامه وارد کنید تا شروع به تحلیل و بررسی داده‌های وارد شده کند. درواقع مانند یک قلم و کاغذ، اما با کلی امکانات مختلف - تعمیرات یخچال سیلور در شهر کرمانشاه استان کردستان - دیگر. شما حتی می‌توانید از تقویم پیش‌فرض FitNotes برای برنامه‌ریزی دقیق کارهایتان استفاده کنید. درنتیجه اگر برنامه‌ای برای تمرین‌های ورزشیتان دارید که FitNotes می‌تواند به شدت - تعمیرات یخچال سیلور در شهر کرمانشاه استان کردستان - کمکتان کند. در غیر این صورت نیز می‌توانید از تمرینات خود برنامه استفاده کنید. - تعمیرات یخچال سیلور در شهر کرمانشاه استان کردستان - دانلود کردن FitNotes از فروشگاه‌ رسمی اندروید کاملا رایگان است.

تعمیرات یخچال سیلور در شهر کرمانشاه استان کردستان

FitNotes

سازنده: James Gay قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید - - تعمیرات یخچال سیلور در شهر کرمانشاه استان کردستان - iOS حجم: 3.7 مگابایت زبان:


Seven

خیلی مواقع - تعمیرات یخچال سیلور در شهر کرمانشاه استان کردستان - پیش می‌آید که شما زمان زیادی برای ورزش کردن ندارید. - تعمیرات یخچال سیلور در شهر کرمانشاه استان کردستان - از طرفی دلتان نمی‌خواهد ورزش را کنار بگذارید. در چنین شرایطی است - تعمیرات یخچال سیلور در شهر کرمانشاه استان کردستان - که تمرین‌های کوتاه می‌توانند نجات‌دهنده تلقی شوند. اپلیکیشن Seven مجموعه‌ای از تمرین‌های کوتاه است که می‌توانید خیلی سریع و تنها طی هفت دقیقه انجامشان دهید. هیچکدام از این تمرینات نیازی به تجهیزات ندارند و در هر مکان قابل انجامند. Seven مانند بازی‌های ویدیویی به - تعمیرات یخچال سیلور در شهر کرمانشاه استان کردستان - شما سه فرصت می‌دهد. اگر - تعمیرات یخچال سیلور در شهر کرمانشاه استان کردستان - روزی تمریناتتان را انجام ندهید، یکی از این فرصت‌ها را از دست می‌دهید. درنهایت اگر هر سه فرصت را از دست بدهید، پروسه تمرین‌هایتان از ابتدا شروع می‌شود. شما می‌توانید Seven را به صورت رایگان برای اندروید و iOS دانلود کنید.

تعمیرات یخچال سیلور در شهر کرمانشاه استان کردستان

Seven

سازنده: Perigee AB قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید - iOS حجم: 110 مگابایت زبان:


MyFitnessPal

MyFitnessPal یک اپلیکیشن - تعمیرات یخچال سیلور در شهر کرمانشاه استان کردستان - همه فن حریف است. - تعمیرات یخچال سیلور در شهر کرمانشاه استان کردستان - به شما اجازه می‌دهد پروسه تمرین‌هایتان را دنبال و - تعمیرات یخچال سیلور در شهر کرمانشاه استان کردستان - آنالیز کنید، روتین‌های ورزشی مختلف دریافت کنید و درنهایت میزان کالری غذاهایتان را بسنجید. MyFitnessPal حتی این قابلیت را - تعمیرات یخچال سیلور در شهر کرمانشاه استان کردستان - دارد تا با بیشتر از ۵۰ اپلیکیشن و گجت دیگر همگام شود. MyFitnessPal حتی می‌تواند مانند یک گام شمار کار کند و علاوه بر آن پروسه شنا کردن شما را هم آنالیز می‌کند. MyFitnessPal یکی از کاربردی‌ترین اپلیکیشن‌های - تعمیرات یخچال سیلور در شهر کرمانشاه استان کردستان - ورزشی است که روز فروشگاه پلی استور بیشتر از ۵۰ میلیون بار دانلود شده. شما می‌توانید MyFitnessPal را به صورت رایگان از فروشگاه پلی - تعمیرات یخچال سیلور در شهر کرمانشاه استان کردستان - استور و اپ استور دانلود کنید.

تعمیرات یخچال سیلور در شهر کرمانشاه استان کردستان

MyFitnessPal

سازنده: MyFitnessPal, Inc قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید - iOS حجم: 231 مگابایت زبان:


Home Workout

گروه Leap Fitness Group اپلیکیشن‌های متنوعی را برای تمرینات ورزشی منتشر کرده. هرکدام از این اپلیکیشن‌ها روی قسمتی از بدن مانند بازوها، سینه‌ها و... تمرکز کرده. اما یک اپلیکیشن کلی نیز توسط این دولوپر منتشر شده که Home Workout نام دارد. Home Workout پردانلودترین اپلیکیشن ورزشی فروشگاه پلی استور است و میانگین نمره کاربران به آن ۴.۹ از ۵ - تعمیرات یخچال سیلور در شهر کرمانشاه استان کردستان - است. این بدین معنیست که ما با یکی از بهترین اپلیکیشن های ورزشی موبایل مواجهیم. Home Workout به شما تمرین‌های مختلفی را پیشنهاد می‌دهد که همه توسط حرفه‌ای‌ترین ورزشکاران طراحی شده‌اند. هیچکدام از این تمرین‌ها نیازی به تجهیزات ندارند و می‌توانید به سادگی انجامشان دهید. شما می‌توانید این - تعمیرات یخچال سیلور در شهر کرمانشاه استان کردستان - اپلیکیشن فوق‌العاده را به صورت رایگان برای اندروید و iOS دانلود کنید.

تعمیرات یخچال سیلور در شهر کرمانشاه استان کردستان

Home Workout

سازنده: Leap Fitness Group قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید - iOS حجم: 16 مگابایت زبان:

می‌توانید توضیحات کامل‌تر درخصوص بهترین اپلیکیشن های ورزشی را در ویدیو تماشا کنید. ویدیو را با دوستان و آشنایانتان به اشتراک بگذارید و اگر نظر یا پیشنهادی دارید، در قسمت نظرات مطرحشان کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone