🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بیم در شهر خدابنده استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بیم در شهر خدابنده استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: با چه موادی میتوان فضای داخلی مایکروفر را تمیز کرد؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروفر میتوان از محلول آب و آبلیمو استفاده نمود. به این صورت که این محلول را داخل یک لیوان ریخته و در دستگاه قرار میدهیم به مدت 15 دقیقه دستگاه کار کند. سپس فضای داخلی دستگاه را به کمک یک دستمال تمیز کنید.
  2. سوال: فضای داخلی مایکروفر هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: فضای داخلی مایکروویو را بهتر است بعد از هربار استفاده تمیز کزد و به طور سالیانه فیلتر اشعه آن را تعویض کرد.
  3. سوال: وظیفه سنسور وزن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: سنسور وزن ماکروفر، وزن مواد داخل ماکروفر را محاسبه میکند و برای برنامه هایی مانند دیفراست از اطلاعات داده شده توسط سنسور وزن استفاده میکند.
  4. سوال: خرابی میکروسوییچ مایکروفر به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه و ... میتواند باعث خرابی میکروسوییچ درب مایکروفر شود.
  5. سوال: آیا نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز توصیه نمیشود و بهتر است که مایکروویو به دور از منابع حرارتی قرار بگیرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12255.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

TSMC از آغاز تولید تراشه در کارخانه آریزونا آمریکا از سال ۲۰۲۴ خبر داد

رئیس هیئت مدیره TSMC می‌گوید این شرکت می‌خواهد تولید محصول در کارخانه آریزونا آمریکا را از سال ۲۰۲۴ آغاز کند. در حال حاضر دقیقا مشخص نیست که محصولات این کارخانه برای چه دستگاه‌ها یا برندهایی ...

رئیس هیئت مدیره TSMC می‌گوید این شرکت می‌خواهد تولید محصول در کارخانه آریزونا آمریکا را از سال ۲۰۲۴ آغاز کند. در حال حاضر دقیقا مشخص نیست که محصولات این کارخانه برای چه دستگاه‌ها یا برندهایی تولید خواهند شد ولی اپل از مشتریان احتمالی به حساب می‌آید.

«مارک لیو»، مدیر - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر خدابنده استان زنجان - هیئت مدیره TSMC - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر خدابنده استان زنجان - اخیرا تایید کرده که یک کارخانه ۱۲ میلیارد دلاری در آریزونا از سه‌ماهه اول ۲۰۲۴ تولید انبوه محصولات خود را آغاز خواهد کرد. به‌علاوه، لیو می‌گوید اولین گروه از مهندسانی که قرار است در این کارخانه فعالیت کنند، در ماه آوریل به تایوان رفته‌اند تا آموزش‌های لازم را دریافت کنند.

شرکت TSMC اولین بار در سال ۲۰۲۰ از برنامه خود برای تاسیس کارخانه در آریزونا پرده برداشت. این شرکت در سال ۲۰۲۱ حدود ۷۴۳ میلیون دلار هزینه کرد تا ساخت این مرکز را - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر خدابنده استان زنجان - آغاز کند. به نظر می‌رسد که کارخانه آریزونا قرار است برای تولید تراشه‌های ۵ نانومتری آماده شود.

تعمیرات مایکروفر بیم در شهر خدابنده استان زنجان

آقای لیو در جلسه‌ای که با سرمایه‌گذاران - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر خدابنده استان زنجان - TSMC داشت، گفت آن‌ها در حال ارزیابی طرح‌های بیشتری برای احداث کارخانه در کشورهای - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر خدابنده استان زنجان - دیگر از جمله ژاپن هستند. این شرکت می‌گوید هنوز برای انتشار جزئیات بیشتر درباره - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر خدابنده استان زنجان - این برنامه‌ها آماده نیست، چون همه‌چیز بر اساس نیاز مشتریان پیش - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر خدابنده استان زنجان - خواهد رفت.

گفتنی است که احداث کارخانه در ژاپن در برنامه سه ساله TSMC با بودجه ۱۰۰ میلیارد دلاری جا نگرفته است با این حال آن‌ها به بررسی شرایط برای توسعه کارخانه‌های خود در - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر خدابنده استان زنجان - سایر کشورها ادامه می‌دهند. این شرکت احتمالا می‌خواهد ۲.۸ میلیارد دلار هزینه کند تا خطوط تولیدش را در چین هم گسترش دهد.

طرح جدید TSMC اقدامی برای توسعه خطوط - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر خدابنده استان زنجان - تولید این شرکت در سایر کشورهاست. TSMC تاکنون اکثر - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر خدابنده استان زنجان - تراشه‌های خود را - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر خدابنده استان زنجان - در داخل خاک تایوان تولید می‌کرد و - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر خدابنده استان زنجان - البته هنوز به توسعه مراکز تایوانی خود ادامه می‌دهد. تمرکز آن‌ها ظاهرا برای کارخانه‌های تایوان به توسعه فناوری‌های فوق پیشرفته، مثل خطوط تولید تراشه‌های ۳ نانومتری معطوف خواهد ماند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone