🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر سام در شهر اسدآباد استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر سام در شهر اسدآباد استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیرکار مایکروویو چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین مایکروویو با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  2. سوال: علل سوختن موتور گردون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور کف مایکروویو قرار دادن اجسام سنگین روی سینی و استفاده نامناسب از مایکروفر میباشد.
  3. سوال: آیا تعمیر مایکروویو در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات مایکروویو در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  4. سوال: آیا مایکروویو به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: مایکروویو باید به طور سالیانه سرویس و فن آن تمیز شود و فیلتر اشعه نیز باید سالیانه یک بار تعویض گردد.
  5. سوال: آیا استفاده از مایکروفر در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: بهتر است در استفاده از برنامه مایکرو بیشتر از 10 دقیقه دستگاه را روشن نگذاشته وبین هربار استفاده حداقل 5 دقیقه به دستگاه استراحت دهید تا از آسیب به لیزر دستگاه جلوگیری شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12254.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

آیفون ۱۳ احتمالا با قابلیت نمایشگر همیشه روشن از راه می‌رسد

گوشی‌های سری آیفون ۱۲ در بازار فروش بالایی را تجربه می‌کنند و ظاهرا اپل می‌خواهد با قابلیت‌های متنوع، چنین مسیری را برای نسل آینده آیفون‌ها در پیش بگیرد. به نظر می‌رسد کوپرتینویی‌ها سری آیفون ۱۳ ...

گوشی‌های سری آیفون ۱۲ در بازار فروش بالایی را تجربه می‌کنند و ظاهرا اپل می‌خواهد با قابلیت‌های متنوع، چنین مسیری را برای نسل آینده آیفون‌ها در پیش بگیرد. به نظر می‌رسد کوپرتینویی‌ها سری آیفون ۱۳ را با قابلیت نمایشگر همیشه روشن روانه بازار می‌کنند.

اپل در کنار باتری‌های بزرگتر، عملکرد بهتر، ناچ کوچکتر و نمایشگر پیشرفته‌تر LTPO با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز، می‌خواهد نمایشگر همیشه روشن را هم به سری آیفون ۱۳ اضافه کند تا کاربران بیشتری نسبت به خرید آن‌ها تمایل نشان دهند.

در جدیدترین گزارش بلومبرگ، «مارک گورمن» از انتظارات مشتریان برای نسل آینده آیفون‌ها خبر داده. به گفته این - تعمیرات مایکروفر سام در شهر اسدآباد استان همدان - خبرنگار، باتری بزرگتر آیفون‌های جدید در کنار اینکه انرژی موردنیاز رفرش ریت ۱۲۰ هرتز را تامین می‌کند، برای قابلیت نمایشگر همیشه روشن مشابه اپل واچ هم کارایی خواهد - تعمیرات مایکروفر سام در شهر اسدآباد استان همدان - داشت.

در جدیدترین مدل‌های اپل واچ نمایشگر می‌تواند با روشنایی پایین و رفرش ریت متغیر روشن بماند، بنابراین کاربر می‌تواند در تمام مواقع واچ فیس ساعت هوشمندش را ببیند. به گفته گرومن، کوپرتینویی‌ها احتمالا چنین قابلیتی را به آیفون ۲۰۲۱ می‌آورند تا کاربران همواره بتوانند به اطلاعاتی مانند زمان، تاریخ و نوتیفیکیشن‌ها - تعمیرات مایکروفر سام در شهر اسدآباد استان همدان - دسترسی داشته باشند.

تعمیرات مایکروفر سام در شهر اسدآباد استان همدان

ارائه چنین فناوری توسط نمایشگرهای - تعمیرات مایکروفر سام در شهر اسدآباد استان همدان - LTPO ممکن می‌شود. این نوع پنل مصرف انرژی بهینه‌ای دارد، بنابراین می‌تواند در تمام مواقع محتوای نمایشگر را با روشنایی پایینی نشان - تعمیرات مایکروفر سام در شهر اسدآباد استان همدان - دهد و تاثیر چشمگیری روی شارژدهی باتری نداشته باشند.

مدت‌هاست شاهد انتشار گزارش‌ها درباره رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی - تعمیرات مایکروفر سام در شهر اسدآباد استان همدان - نمایشگر آیفون‌ها هستیم و حالا ظاهرا کوپرتینویی‌ها می‌خواهند آن را به مدل‌های پرو سری آیفون ۱۳ اضافه کنند. بنابراین شاید قابلیت نمایشگر همیشه روشن هم فقط در همین - تعمیرات مایکروفر سام در شهر اسدآباد استان همدان - نسخه‌ها مورد استفاده قرار بگیرد، البته ارائه چنین ویژگی روی نمایشگر OLED عادی هم امکان‌پذیر است.

در گزارش گرومن - تعمیرات مایکروفر سام در شهر اسدآباد استان همدان - به تجهیز نسل بعدی آیفون‌ها به پردازنده سریع‌تر A15 Bionic، ناچ کوچکتر و بهبود قابلیت‌های ضبط ویدیو هم اشاره شده. با توجه به رندرها و ماکت‌ها، انتظار می‌رود ابعاد ماژول دوربین این سری از آیفون‌ها نسبت به گذشته افزایش چشمگیری پیدا - تعمیرات مایکروفر سام در شهر اسدآباد استان همدان - کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone