🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر کازرون استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر کازرون استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از ظروف فویلی آلومینیومی درون مایکروویو مجاز است؟
    پاسخ: خیر، نباید از ظروف فویلی در مایکروویو استفاده کرد چراکه میتواند باعث آسیب رسیدن به مگنترون و یا آتش سوزی در دستگاه بشود.
  2. سوال: تفاوت مایکروفر با سولاردام چیست؟
    پاسخ: مایکروفر توسط اشعه مواد غذایی را گرم میکند اما سولاردام علاوه بر اشعه توسط المنت های هالوژنی وظیفه گرم کردن را انجام میدهد.
  3. سوال: وظیفه خازن در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: در مایکروفر خازن عمل دوبرابر کردن ولتاژ دریافت شده از ترانس و انتقال آن به مگنترون را انجام میدهد.
  4. سوال: آیا نصب مایکروفر در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: بهتر است مایکروفر به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار مایکروفر میباشد بهتر است به صورت همزمان از دو دستگاه استفاده نشود.
  5. سوال: آیا تعمیر مایکروویو در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات مایکروویو در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12259.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

سامسونگ حافظه داخلی گلکسی واچ ۴ را نسبت به نسل قبل دو برابر می‌کند

گلکسی واچ ۴ قرار است تا تغییر قابل توجهی در نرم‌افزار ساعت‌های هوشمند سامسونگ ایجاد کند. این ساعت جدید که ماه آینده معرفی می‌شود، بجای تایزن از جدیدترین نسخه Wear OS مجهز می‌شود. با این ...

گلکسی واچ - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر کازرون استان فارس - ۴ قرار است تا تغییر قابل توجهی در نرم‌افزار ساعت‌های هوشمند سامسونگ ایجاد کند. این ساعت جدید که ماه آینده معرفی می‌شود، بجای تایزن از جدیدترین نسخه Wear OS مجهز می‌شود. با این تغییر، کاربران به اپ‌های بیشتری دسترسی دارند و به فضای ذخیره‌سازی بالایی نیاز ‌پیدا می‌کنند که ظاهرا سامسونگ چنین موضوعی را مدنظر قرار می‌دهد.

با دسترسی به اپلیکیشن‌های بیشتر، کاربران گلکسی واچ ۴ و واچ ۴ کلاسیک به حافظه بیشتری نیاز خواهند داشت. طبق اطلاعاتی که از منابع معتبر منتشر شده، این دو ساعت هوشمند جدید با ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی روانه بازار خواهند شد. چنین حافظه‌ای دو برابر گلکسی واچ ۳ و چهار برابر گلکسی واچ اکتیو ۲ است.

یکی از مزایای Wear - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر کازرون استان فارس - OS این است که کاربر هر اپلیکیشنی که - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر کازرون استان فارس - روی گوشی خود نصب کند به طور خودکار روی ساعت هوشمند او نیز نصب می‌شود. One - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر کازرون استان فارس - UI Watch، محصول مشترک سامسونگ و گوگل برای ساعت‌های هوشمند نیز از چنین ویژگی برخوردار خواهد بود. این ویژگی جدید به فضای ذخیره‌سازی بیش از ۴ و ۸ گیگابایت نیاز دارد.

تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر کازرون استان فارس

افزایش حافظه داخلی تنها ویژگی ساعت‌های هوشمند جدید کره‌ای‌ها نخواهد بود. این محصولات از چیپست جدید اگزینوس W920 استفاده می‌کنند که تا ۱.۲۵ عملکرد پردازشی بهتر و تا ۸.۸ برابر عملکرد گرافیکی - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر کازرون استان فارس - بالاتری نسبت به تراشه - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر کازرون استان فارس - اگزینوس ۹۱۱۰ خواهد داشت، بنابراین - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر کازرون استان فارس - کاربران با عملکرد روان‌تری روبه‌رو خواهند شد.

ساعت‌های هوشمند آینده - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر کازرون استان فارس - سامسونگ ۱.۵ گیگابایت رم خواهند داشت و در این زمینه بهبودهایی را نسبت به گذشته - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر کازرون استان فارس - تجربه نخواهد کرد. کره‌ای‌ها در چندین ساعت هوشمند - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر کازرون استان فارس - قدیمی خود از این میزان رم استفاده کرده بودند.

سامسونگ در تاریخ ۲۰ مرداد مراسم آنپکد بعدی خود را برگزار می‌کند که در آن از ساعت هوشمند جدیدش رونمایی خواهد کرد. در این - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر کازرون استان فارس - مراسم همچنین شاهد معرفی نسل جدید گوشی‌های تاشو این برند یعنی گلکسی زد فولد ‎۳ و زد فلیپ ۳ به همراه ایرباد بی‌سیم گلکسی بادز ۲ خواهیم بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone