🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر اردستان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر اردستان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا تصویر تلویزیون در قسمت های مختلف تاریک و روشن می شود؟
    پاسخ: این مشکل معمولا بخاطر ایراد در پنل تلویزیون ایجاد می شود.
  2. سوال: علت بوی سوختگی در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: خرابی و سوختن هر قطعه ای در تلویزیون مانند برد های پاور، برد تیکان، مین برد و ... می تواند بوی ناشی از سوختگی را انتشار دهد.
  3. سوال: خرابی برد تغذیه چه مشکلی در تلویزیون به وجود می آورد؟
    پاسخ: خرابی در این برد مشکلاتی اعم از برق و ولتاژرسانی صحیح در تلویزیون را می تواند مورد آسیب قرار دهد.
  4. سوال: دلیل عدم اتصال تلویزیون به اکانت های نمایش خانگی چیست؟
    پاسخ: اتصال به اینگونه کانال ها و اکانت سازی آن ها نیاز به اتصال دائمی به اینترنت دارد که نیاز به حضور تکنسین متخصص دارد.
  5. سوال: دلیل تصویر با رنگ های غیر متعارف در تلویزیون من چیست؟
    پاسخ: این مشکلات نیاز به بررسی دقیق تر از سوی کارشناس متخصص دارد که با بررسی پنل و قطعات مختلف دستگاه علت آن را پیدا و برای رفع آن اقدام کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23262.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

هواوی آنلاک بوت لودر را برای میت 30 و میت 30 پرو تأیید کرد

سری هواوی میت 30 چند روز بیشتر نیست که معرفی شده و باید آن‌ها را  اولین دستگاه‌های هواوی بدانیم که از اپ‌های گوگل استفاده نمی‌کنند. حالا اما تأیید شده که میت 30 و میت 30 ...

سری هواوی میت 30 چند روز بیشتر نیست که معرفی شده و باید - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر اردستان استان اصفهان - آن‌ها را  اولین دستگاه‌های هواوی بدانیم که از اپ‌های گوگل استفاده نمی‌کنند. حالا اما تأیید شده که میت 30 و میت 30 پرو به بوت لودر قابل آنلاک مجهز خواهند بود.

هواوی در مصاحبه‌های جدیدی که با وبسایت‌های AnandTech و Android Authority داشت اعلام کرده که آنلاک کردن بوت لودر در سری میت 30 ممکن خواهد بود. هواوی پیشتر این قابلیت را روی تمام گوشی‌هایش قرار داد اما اخیرا آن را به خاطر مسائل امنیتی حذف کرد.

در صورت حضور بوت لودر با قابلیت آنلاک، نصب برنامه‌های گوگل پلی و درنتیجه نصب اپ‌های گوگل هم بسیار آسان‌تر شده و گویا برای هواوی اولویت بیشتری نسبت به نگرانی‌های امنیتی‌اش دارد. در بیانیه‌ای «ریچارد یو» گفته که بوت لودر قابل آنلاک برای داشتن آزادی عمل بیشتر در - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر اردستان استان اصفهان - اختیار کاربران قرار داده خواهد شد.

ما این قابلیت را در ابتدا به خاطر اطمینان از امنیت کاربران غیر فعال کردیم. اما این بار آزادی عمل بیشتری در اختیار آن‌ها قرار خواهیم داد تا شخصی‌سازی‌های مد نظرشان را انجام دهند.

تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر اردستان استان اصفهان

ظاهرا هواوی علی رغم در - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر اردستان استان اصفهان - اختیار نداشتن اپ‌های گوگل اهداف بلند پروازانه‌ای برای میت 30 در سر می‌پروراند. - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر اردستان استان اصفهان - آن‌ها پیش‌بینی کرده‌اند که بیش از - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر اردستان استان اصفهان - 20 میلیون دستگاه از این سری به فروش برسانند که بیشترین سهم فروش شامل چین می‌شود. بر اساس اعلام این شرکت، گوشی‌های - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر اردستان استان اصفهان - سری P30 تا به - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر اردستان استان اصفهان - حال 16 میلیون دستگاه فروخته‌اند و شاید هواوی هدفگذاری فروش میت 30 را بر همین اساس انجام داده باشد.

با این حال حتی با وجود بوت لودر قابل آنلاک شدن، رسیدن به این رقم بدون وجود کمک فروش در کشورهای غربی کار سختی برای هواوی به نظر می‌رسد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone