🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر هشتپر استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر هشتپر استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: بابت تعمیر مایکروویو چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: دستگاه مایکروویو باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از مایکروفر چیست؟
    پاسخ: فضای قرار گیری مایکروفر باید به گونه ای باشد که گردش هوا در اطراف و به خصوص در پشت آن مناسب باشد تا از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری شود.
  3. سوال: تفاوت مایکروویو سولاردام با معمولی چیست؟
    پاسخ: مایکروفر توسط اشعه مواد غذایی را گرم میکند اما سولاردام علاوه بر اشعه توسط المنت های هالوژنی وظیفه گرم کردن را انجام میدهد.
  4. سوال: نقش سنسور ترمیستور در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت است که نسبت به دما دارای حساسیت میباشد و نقش آن سنجش دمای کابین داخلی مایکروویو میباشد.
  5. سوال: نقش المنت در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: المنت مایکروفر وظیفه گریل کردن را برعهده دارد و برای برنامه های پخت و پز استفاده میشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12261.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

AMD روی پردازنده‌های پایین‌رده جدید رایزن و اتلون با معماری Zen 2 کار می‌کند

ظاهرا AMD مشغول آماده‌سازی پردازنده‌های اقتصادی و پایین‌‌رده جدید رایزن و اتلون با معماری Zen 2 است. این سه پردازنده که در سری محصولات رایزن/اتلون ۴۰۰۰ قرار می‌گیرند، پلتفرم دسکتاپ را هدف قرار می‌دهند. طبق ...

ظاهرا - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر هشتپر استان گیلان - AMD مشغول آماده‌سازی پردازنده‌های اقتصادی و پایین‌‌رده جدید رایزن و اتلون با معماری Zen 2 است. این سه پردازنده که در سری محصولات رایزن/اتلون ۴۰۰۰ قرار می‌گیرند، پلتفرم دسکتاپ را هدف قرار می‌دهند.

طبق اطلاعات جدید، این سه پردازنده - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر هشتپر استان گیلان - دسکتاپ با نام‌های AMD رایزن ۵ ۴۵۰۰، رایزن ۳ ۴۱۰۰ و اتلون گلد 4100GE در حال توسعه هستند. این محصولات بخشی از خانواده قدیمی‌تر پردازنده‌های AMD به حساب می‌آیند. از آنجایی که در سری رایزن ۵۰۰۰ با پردازنده پایین‌رده‌ای روبه‌رو نیستیم، احتمالا پردازنده‌های جدید با معماری ارتقایافته Zen 2 چنین نقشی را در بازار برعهده می‌گیرند.

پردازنده رایزن ۵ ۴۵۰۰ جایگزین رایزن ۵ ۳۵۰۰ خواهد - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر هشتپر استان گیلان - شد و از ۶ هسته، ۶ رشته و ۱۹ مگابایت حافظه کش بهره می‌برد. فرکانس رایزن ۵ ۳۵۰۰ در محدوده ۳.۶ تا ۴.۱ گیگاهرتز قرار دارد، بنابراین انتظار داریم پردازنده جایگزینش کمی فرکانس - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر هشتپر استان گیلان - بالاتری داشته باشد. با این وجود، توان طراحی حرارتی‌اش همچنان ۶۵ وات باقی می‌ماند.

تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر هشتپر استان گیلان

رایزن ۳ ۴۱۰۰ به عنوان جایگزین رایزن ۳ ۳۱۰۰ از راه می‌رسد و ۴ هسته به همراه ۸ رشته خواهد داشت. حافظه کش - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر هشتپر استان گیلان - این پردازنده برابر ۱۸ مگابایت خواهد بود. پردازنده رایزن ۳ ۳۱۰۰ فرکانسی در محدوده ۳.۶ تا ۳.۹ گیگاهرتز دارد که نسل جدیدش هم احتمالا چنین فرکانس‌هایی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. توان طراحی حرارتی این پردازنده ۶۵ وات خواهد بود.

در نهایت با - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر هشتپر استان گیلان - پردازنده اتلون گلد 4100GE روبه‌رو هستیم که جایگزین اتلون گلد 3150GE به حساب می‌آید. AMD این پردازنده‌اش را به ۴ هسته، 4 رشته و ۶ مگابایت کش مجهز می‌شود. با توجه به پسوند GE، شاهد استفاده از گرافیک مجتمع وگا در آن خواهیم بود که حداکثر فرکانس ۴.۰ گیگاهرتز خواهد داشت. توان طراحی حرارتی آن به ۳۵ وات می‌رسد.

در حال حاضر اطلاعاتی درباره قیمت این پردازنده‌ها منتشر نشده، اما انتظار می‌رود محصولات سری رایزن با قیمتی کمتر از ۱۵۰ دلار - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر هشتپر استان گیلان - و اتلون گلد جدید هم با قیمتی کمتر از ۱۰۰ دلار روانه بازار شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone