🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر تویسرکان استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر تویسرکان استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: مایکروفر چگونه غذا را گرم میکند؟
    پاسخ: نحوه کار ماکروویو به این صورت است که با ارسال امواج به مولکول های داخل مواد غذایی، باعث جنبش آن ذرات شده و بر اثر تبخیر آب داخل مواد غذایی، عمل گرم شدن انجام میگیرد.
  2. سوال: آیا خالی روشن کردن مایکروفر ایراد دارد؟
    پاسخ: در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود اشعه لیزر به آنتن مگنترون برگشته و دچار جرقه و آسیب میگردد. جدا از خالی روشن کردن مایکروفر خودداری کنید.
  3. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار سولاردام جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان سولاردام ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه، با شما هماهنگ میکنند.
  4. سوال: نقش المنت در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: المنت مایکروفر وظیفه گریل کردن را برعهده دارد و برای برنامه های پخت و پز استفاده میشود.
  5. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات مایکروویو به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر مایکروویو را پرداخت نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24690.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

احتمال استرداد مدیر مالی هواوی به آمریکا بالا گرفت

دادستان های فدرال کانادا اعلام کردند منگ وانژو نه به خاطر دور زدن تحریم های آمریکا علیه ایران ، بلکه به خاطر کلاهبرداری در کانادا بازداشت شده و امکان استرداد وی به ایالات متحده وجود ...

دادستان های فدرال کانادا اعلام کردند - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر تویسرکان استان همدان - منگ وانژو نه به خاطر دور زدن تحریم های آمریکا علیه ایران ، بلکه به خاطر کلاهبرداری در کانادا بازداشت شده و امکان استرداد وی به ایالات متحده وجود دارد.

منگ وانژو، مدیر مالی ۴۷ ساله هواوی سال گذشته حین ورود به فرودگاه ونکوور به درخواست ایالات - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر تویسرکان استان همدان - متحده بازداشت شد. اتهام وی در آن زمان کلاهبرداری و دور زدن تحریم های ایران عنوان شده بود، با این حال وانژو هرگز این اتهامات را نپذیرفته و خواستار عدم استرداد به آمریکا بوده است.

تیم حقوق مدیر مالی هواوی هم در دادگاه تاکید کرده اند - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر تویسرکان استان همدان - حتی اگر وی تحریم های آمریکا علیه ایران را دور زده - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر تویسرکان استان همدان - باشد، نباید به ایالات متحده مسترد شود چون در آن زمان تحریم - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر تویسرکان استان همدان - ها از سوی کانادا اعمال نشده بود.

تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر تویسرکان استان همدان

هدف وکلای خانم منگ از این اظهارات استفاده از «قاعده مجرمیت متقابل» در کانادا بود که تصریح کرده برای استرداد یک مجرم به کشور دیگر باید - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر تویسرکان استان همدان - جرمی که وی مرتکب شده علاوه بر کشور مبدا در خود کانادا هم غیرقانونی تلقی شود.

حالا اما مقامات قضایی کانادا تاکید کرده اند که اتهام وی جعل اسناد و کلاهبرداری از بانک HSBC در راستای دور زدن تحریم ایران است که در این کشور هم جرم تلقی می شود، در نتیجه امکان استرداد وی به کشور همسایه وجود دارد.

منگ وانژو مدت کوتاهی پس از بازداشت - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر تویسرکان استان همدان - به خاطر شرایط نامساعد جسمانی و با - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر تویسرکان استان همدان - وثیقه سنگین در بازداشت خانگی به سر می برد. دستگیری وی در سال گذشته باعث خشم مقامات چین شده و در واکنش به آن چندین شهروند کانادا را بازداشت کردند.  جلسه استماع وانژو برای استرداد به آمریکا ۳۰ دی ماه برگزار خواهد شد و در صورتی که با تحویل وی به آمریکایی ها موافقت شود، احتمالا شاهد واکنش تندی از سوی مقامات چینی خواهیم بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone