🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر چمستان استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر چمستان استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، دستگاه سولاردام مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه سولاردام شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  2. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر مایکروویو من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران مایکروویو ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  3. سوال: علت سوختن موتور گردون ماکروفر چیست؟
    پاسخ: قرار دادن وسایل سنگین و استفاده نامناسب از دستگاه سولاردام از علت های خرابی موتور گردان مایکروفر میباشد.
  4. سوال: آیا تکنسین مایکروویو قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های مایکروویو قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  5. سوال: آیا تعمیر مایکروویو در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات مایکروویو در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27747.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

استفاده از حسگر حرکتی سولی در گوگل پیکسل 4 چه مزایایی دارد؟

اخیرا مشخصات مختلفی از گوشی پیکسل 4 گوگل درز کرده و یکی از شایعاتی که در مورد امکانات آن مطرح شده، احتمال استفاده از چیپ‌ یا همان حسگر سولی (Soli) است. گفته می‌شود که گوگل قرار است ...

اخیرا مشخصات مختلفی از گوشی - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر چمستان استان مازندران - پیکسل 4 گوگل درز کرده و یکی از شایعاتی که در مورد امکانات آن مطرح شده، احتمال استفاده از چیپ‌ یا همان حسگر سولی (Soli) است.

گفته می‌شود که گوگل قرار است از این سنسور برای تشخیص حرکات و ردگیری آن‌ها استفاده کند و می‌خواهد از آن در تعدادی از محصولات سال 2019 خود - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر چمستان استان مازندران - بهره بگیرد. حسگر سولی در واقع یک چیپ کوچک است که با استفاده از امواج رادیویی، محدوده، زاویه و سرعت حرکات را - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر چمستان استان مازندران - تشخیص می‌دهد. این چیپ حرکات کاربر در دنیای واقعی را تبدیل به تعاملات مفید او با نرم‌افزار می‌کند. مثلا - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر چمستان استان مازندران - حرکاتی مثل چرخاندن - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر چمستان استان مازندران - دستگیره یا پاک کردن میز می‌توانند برای کنترل - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر چمستان استان مازندران - صدا یا - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر چمستان استان مازندران - انتخاب یک گزینه از لیست - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر چمستان استان مازندران - منوی نرم‌افزار مورد استفاده قرار بگیرند.

با توجه به اینکه کنترل با ژست‌های حرکتی آن‌قدرها هم قابلیت - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر چمستان استان مازندران - هیجان‌انگیزی نیست، شاید فرقی نداشته باشد که کمپانی‌های مختلف تا حالا چندبار از آن در محصولاتشان استفاده کرده‌اند. در اندروید برای اولین بار این قابلیت را در گلکسی S4 سامسونگ دیدیم و اخیرا هم ال‌جی از آن در G8 استفاده کرد. با این حال به نظر خیلی‌ها این قابلیت غیر ضروری می‌آمد.

این مساله از آن‌جا ناشی می‌شود که قابلیت استفاده از ژست‌های حرکتی به منظور کنترل، زمانی کاربردی‌تر خواهد بود که بتوان از آن‌ها برای کنترل گجت‌های دیگر استفاده کرد. مثلا اسمارت‌فون شما همیشه کنار دستتان است و فرقی ندارد که با تکان دادن دست در هوا آن را فعال کنید یا با فشردن دکمه پاور، اما اگر بتوانید با انجام یک حرکت دست اسپیکر هوشمندی که آن سمت خانه قرار گرفته - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر چمستان استان مازندران - را روشن کرده یا صدای آن را کم و زیاد کنید، در این صورت است که از کاربرد ژست حرکتی لذت خواهید برد.

تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر چمستان استان مازندران

علاوه بر این  حسگر سولی می‌تواند برای افرادی که ناتوانی گفتاری و شنوایی دارند کار یک مترجم را انجام داده و با تبدیل - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر چمستان استان مازندران - حرکات آن‌ها به صدا و تبدیل صدا به حرکات، ارتباط و تعامل آن‌ها با افراد دیگر را ساده‌تر کند.

علاوه بر همه این‌ها کاربردهای بی‌شمار دیگری هم وجود دارد که گوگل می‌تواند با سولی برای - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر چمستان استان مازندران - کاربر ایجاد کند. مثلا اگر بر اساس شایعات این سنسور در برآمدگی بزرگ دوربین پیکسل 4 قرار بگیرد، می‌توان از آن برای ردگیری حرکات سوژه در هنگام فیلمبرداری استفاده کرد.

گوگل همچنین می‌تواند برای بهبود تجربه واقعیت افزوده از حسگر سولی استفاده کند. مثلا برای کاربر امکان تعامل با واقعیت افزوده‌ را فراهم کرده و مشابه کاری که کینکت مایکروسافت انجام می‌دهد با سنسور سولی برای او فراهم شود.

با این اوصاف کارهای زیادی هست که می‌تواند برگ برنده گوگل در استفاده از سولی باشد. اگر این شرکت هم به کاربردهای عادی روی بیاورد مطمئنا مثل محصولات مشابه استقبالی از آن صورت نخواهد گرفت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone