🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر تنکابن استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر تنکابن استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: مایکروویو هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: مایکروفر به صورت مرتب باید هرسال سرویس شده و عایق میکا یا فیلتر اشعه آن تعویض گردد.
  2. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی مگنترون مایکروفر است؟
    پاسخ: خیر، مگنترون مایکروفر قطعه ای است که مستقیما در ارتباط با برق ورودی نبوده و نوسانات برقی تاثیری در خرابی آن ندارد.
  3. سوال: تفاوت مایکروفر با سولاردام چیست؟
    پاسخ: مایکروفر توسط اشعه مواد غذایی را گرم میکند اما سولاردام علاوه بر اشعه توسط المنت های هالوژنی وظیفه گرم کردن را انجام میدهد.
  4. سوال: نقش سنسور ترمیستور در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت حساس به دما میباشد که وظیفه سنجیدن دمای کابین مایکروفر را برعهده دارد.
  5. سوال: دود کردن ماکروویو میتواند به چه علت باشد؟
    پاسخ: علت دود کردن مایکروفر سوختن چربی های روی المنت میباشد و یک مورد طبیعی میباشد و جای نگرانی ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27745.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

فرزندخوانده پروژه آپولو؛ مهندسی نرم‌افزار چگونه دنیا را تسخیر کرد؟

«مارک اندرسن» کارآفرین مطرح آمریکایی می‌گوید: «نرم‌افزار در حال بلعیدن دنیاست». این مساله در دنیای امروزی یک واقعیت است اما در دهه 60 میلادی حتی خبری از مهندسی نرم‌افزار هم نبود. در واقع در آن ...

«مارک اندرسن» کارآفرین مطرح آمریکایی می‌گوید: «نرم‌افزار در حال بلعیدن دنیاست». این - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر تنکابن استان مازندران - مساله در دنیای امروزی یک واقعیت است اما در دهه 60 میلادی حتی خبری - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر تنکابن استان مازندران - از مهندسی نرم‌افزار - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر تنکابن استان مازندران - هم نبود.

در واقع در آن سال‌ها نرم‌افزار به عنوان یک ایده آنقدر جدید بود که حتی اسم درستی هم نداشت. گاهی اوقات آن را software می‌خواندند - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر تنکابن استان مازندران - و گاهی از آن به عنوان Softwear یاد می‌کردند. این دو کلمه در روزنامه‌ها و مجلات به صورت جایگزین - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر تنکابن استان مازندران - یکدیگر استفاده می‌شدند و حتی شرکت‌های بزرگ دنیای کامپیوتر هم برای آگهی‌های شغلی خود از هر دوی این کلمات استفاده می‌کردند.

در چنین برهه‌ای در تاریخ دنیای مهندسی نرم‌افزار، مشکل فقط املای نادرست آن نبود بلکه کاملا نامشخص بود که چگونه می‌توان یک - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر تنکابن استان مازندران - پروژه نرم‌افزاری بزرگ، پیچیده و در هم تنیده را به انجام رساند. - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر تنکابن استان مازندران - سوال‌های بزرگی برای دنیای نرم‌افزار مطرح بود؛ از - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر تنکابن استان مازندران - جمله اینکه برنامه‌نویسی کامپیوتر در چه رده‌ای قرار می گرفت، دانش، نویسندگی یا مهندسی؟

در دهه 60 میلادی، نرم‌افزار حتی املای درستی هم نداشت

در آن‌زمان پروتکل‌های مشخص زیادی برای مدیریت پروژه‌های - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر تنکابن استان مازندران - سخت‌افزاری طراحی شد که نزدیک به نیم قرن تجربه پشت آن‌ها اندوخته بود. اما هیچ استاندارد خاصی برای مدیریت پروژه‌های نرم‌افزاری عظیم وجود نداشت. در واقع وقتی که برنامه‌نویسان کامپیوتری در MIT نوشتن - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر تنکابن استان مازندران - نرم‌افزارهای لازم برای پرواز به ماه را در سال 1961 شروع کردند، هیچ پروژه توسعه نرم‌افزاری دیگری در دنیا به پیچیدگی و عظمت آن وجود نداشت. دانشگاه MIT به مدت - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر تنکابن استان مازندران - بیش از یک سال روی کامپیوترها و - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر تنکابن استان مازندران - نرم‌افزارهای مربوط به یک سفینه فضایی کار کرد که هنوز حتی به وجود هم نیامده بود.

تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر تنکابن استان مازندران
مارگارت همیلتون، سرپرست بخش نرم‌افزاری ماموریت آپولو 11 که کدهای مورد - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر تنکابن استان مازندران - نیاز برای انجام این ماموریت در سال 1969 را توسعه داد.

مارگارت - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر تنکابن استان مازندران - همیلتون اولین شخصی بود که - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر تنکابن استان مازندران - استفاده از عبارت مهندسی نرم‌افزار را شروع کرد

مهندس نرم‌افزار MIT؛ «مارگارت همیلتون» به عنوان شخصی شناخته می‌شود که عبارت «مهندسی نرم‌افزار» را در آن زمان به عمومیت رساند. همیلتون سال 1958 از دانشگاه فارغ‌التحصیل شد، سال 1963 به پروژه Apollo دانشگاه MIT پیوست و  قبل از 1969 یعنی تنها 11 سال پس از فارغ‌التحصیلی، به عنوان سرپرست نرم‌افزار ماژول فرمان این فضاپیما فعالیت خود را ادامه داد. همیلتون درباره روند کار در بخش نرم‌افزاری چنین گفته:

در ابتدای پروژه آپولو، به نرم‌افزار - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر تنکابن استان مازندران - با دید یک فرزندخوانده نگاه می‌شد که اهمیتی به اندازه سایر بخش‌ها مثل مهندسی سخت‌افزار ندارد. از آن به عنوان - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر تنکابن استان مازندران - یک هنر یا جادوگری و نه یک علم یاد می‌شد. من در همان زمان از عبارت مهندسی نرم‌افزار استفاده کردم تا آن را از سخت‌افزار و سایر مهندسی‌ها متمایز کنم.

البته این عبارت از همان ابتدا بین همه جا نیفتاد. اولین باری که استفاده از آن را - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر تنکابن استان مازندران - شروع کردم برای خیلی‌ها گیج کننده بود و برای مدت - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر تنکابن استان مازندران - طولانی از آن لطیفه می‌ساختند.

تلاش‌های همیلتون برای جا انداختن - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر تنکابن استان مازندران - مفهوم مهندس نرم‌افزار چند سال بعد به ثمر نشست و از سال 1966 این عبارت در آگهی‌های استخدام مورد استفاده قرار گرفت. این پروژه بزرگ نرم‌افزاری Apollo در MIT جنبه‌های متناقضی را هم به همراه داشت.

اول اینکه زمان و حجم کد بسیار بیشتری نسبت به آنچه که برای آن برنامه‌ریزی شده بود را اشغال کرد. در سال 66 کدنویس‌های MIT چهل درصد بیشتر از ظرفیت کامپیوترها کد نوشته بودند و ناسا اعلام کرد که نرم‌افزار مذکور، آمریکا را به ددلاین 1969 نخواهد رساند. البته این مساله تا به امروز تغییر چندانی نکرده و روند بیشتر پروژه‌های نرم‌افزاری بزرگ به همین صورت طی می‌شود.

با این حال در آن زمان نرم‌افزار MIT و - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر تنکابن استان مازندران - کامپیوترهایی که آن را اجرا می‌کردند به عنوان یک معجزه - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر تنکابن استان مازندران - شناخته شدند؛ کامپیوترهایی که قدرت پردازشی کمتر از ماشین‌های ظرف‌شویی امروزه داشتند توانستند 9 از 11 فضاپیمای آپولو را با 2504 ساعت پرواز، معادل 100 روز به ماه رسانده و برگردانند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone