🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر جوانرود استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر جوانرود استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه فن مایکروفر چه چیزی است و چه کاری انجام میدهد؟
    پاسخ: وظیفه فن خنک کردن مگنترون است . بعضی از مدل ها دارای فن کانوکشن هستند که عمل پخش گرما در قسمت های دیگر ماکرووفر را انجام میدهند.
  2. سوال: آیا اشعه ای که از مایکروویو ساطع میشود خطرناک است؟
    پاسخ: اشعه مایکروفر در هنگامی که کاور دستگاه بسته باشد خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متر در هنگام کارکرد با مایکروفر رعایت شود.
  3. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، دستگاه سولاردام مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه سولاردام شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  4. سوال: تفاوت مایکروفر با سولاردام چیست؟
    پاسخ: مایکروفر توسط اشعه مواد غذایی را گرم میکند اما سولاردام علاوه بر اشعه توسط المنت های هالوژنی وظیفه گرم کردن را انجام میدهد.
  5. سوال: علت سوختن لامپ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: لامپ مایکروفر بر اثر محکم بستن درب دستگاه و یا نوسانات برقی و چربی گرفتن دستگاه ممکن است بسوزد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27742.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

توسعه شبکه 6G چه امکاناتی به همراه خواهد داشت؟

همانطور که شبکه های 5G در حال گسترش هستند، گروهی از محققان در حال آماده کردن زمینه های لازم برای فناوری 6G طی یک دهه آینده هستند. به گفته آن ها مهمترین قابلیت شبکه 6G ...

همانطور که شبکه های 5G در حال گسترش هستند، گروهی از محققان در حال آماده کردن زمینه های - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر جوانرود استان کردستان - لازم برای فناوری 6G طی یک دهه آینده هستند. به گفته آن ها مهمترین قابلیت شبکه 6G دیگر تلفن های سریع تر یا اینترنت های بیسیم خانگی نخواهد بود، بلکه این فناوری امکانات بسیار پیشرفته تری از جمله دسترسی بیسیم به سیستم های هوش مصنوعی با توانایی های مغز انسان را فراهم خواهد کرد.

این یکی از جذاب ترین یافته - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر جوانرود استان کردستان - ها در تحقیقی است که دکتر - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر جوانرود استان کردستان - «تد رپپورت»، یکی از محققان پیشگام در حوزه فناوری های بیسیم و تیمش منتشر کرده اند. تمرکز این تحقیق استفاده از فرکانس های - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر جوانرود استان کردستان - بیسیم 100 گیگاهرتز الی سه تراهرتز است. از آنجایی که نسل های پیشین شبکه های مخابراتی انواع طول موج ها از فرکانس های رادیویی تا طول موج های میلی متری را در اختیار دارند، تنها بازه بی خطر باقی مانده طول موج های کوتاهتر از یک میلی متر است. بعد از - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر جوانرود استان کردستان - آن طول موج های اپتیکی، اشعه ایکس، گاما و امواج کهکشانی قرار دارند که برای سلامتی انسان مضرند.

فناوری 6G کنترل بیسیم ربات ها از طریق سرورهای هوش مصنوعی را ممکن می سازد

تیم دکتر رپپورت اعلام کرده با اینکه شبکه های 5G از لحاظ تئوری باید بتوانند دسترسی به سرعت هایی تا سقف صد گیگابیت را ممکن کنند، فناوری های متراکم کننده سیگنال کنونی توانایی رسیدن به این سقف را ندارند؛ حتی با استفاده از طول موج های میلی - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر جوانرود استان کردستان - متری کنونی که مشابه یک آزادراه 500 مسیره عمل می کنند. در نتیجه استفاده از فرکانس های تراهرتزی دسترسی به پهنای باندی را میسر می کند که قادر به جا به جایی مقادیر غیرقابل تصوری از اطلاعات در یک ثانیه خواهد بود.

تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر جوانرود استان کردستان

مهمترین آن ها قادر ساختن دستگاه های بیسیم به جا به جا کردن حجمی از اطلاعات قابل پردازش در لحظه است که با مغز انسان برابری می کند. کاربرد اصلی فناوری - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر جوانرود استان کردستان - 6G این است که این بار پردازشی را به سیستم های هوش مصنوعی با قابلیت انسانی منتقل می کند. طبق قانون مور، انسان ها تا سال 2036 قادر به خرید کامپیوترهایی با قدرت پردازشی مغز انسان به قیمت هزار دلار خواهند بود؛ اما فناوری 6G دسترسی به این میزان قدرت پردازشی به وسیله هر دستگاهی را بسیار زودتر میسر خواهد کرد.

به گفته این تیم، فرکانس های تراهرتزی اولین طیفی هستند که قدرت پردازشی در سطح مغز انسان را به طور بیسیم فراهم خواهند کرد. برای مثال پهپادی را با قابلیت های پردازشی بسیار محدود تصور کنید که توسط یک سرور هوش مصنوعی با توانایی های بهترین خلبان ها هدایت می شود. چنین قابلیت هایی - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر جوانرود استان کردستان - هم اکنون هم تحت شبکه 5G در دسترس هستند اما اپراتورها حتما باید انسان باشند.

در ابتدا باید امن بودن این طول موج برای سلامت انسان بررسی شود

دکتر رپپورت عنوان کرده - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر جوانرود استان کردستان - طول موج های کوتاه تر از یک میلی متر بسیاری از صنایع کنونی را نیز بهبود خواهند داد. از جمله دوربین های دید در شب موجی میلی متری، رادارهای پرجزییات و اسکنرهای امنیتی بدن. علاوه بر این فرکانس های تراهرتزی مهاجرت از کابل های فیبر نوری به فیبر بیسیم برای مراکز تجمیع داده (backhaul) و دیتاسنترها را نیز ممکن می کنند.

تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر جوانرود استان کردستان

البته هنوز چالش های تکنیکی بسیاری برای تبدیل شدن - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر جوانرود استان کردستان - فناوری 6G از رویا به واقعیت وجود دارند، از جمله کوچک کردن ابعاد - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر جوانرود استان کردستان - تکنولوژی های کلیدی مورد نیاز و انجام - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر جوانرود استان کردستان - تحقیقاتی در جهت اثبات بی خطر بودن این فرکانس ها برای سلامتی - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر جوانرود استان کردستان - انسان. علاوه بر این، این امواج هم مانند امواج میلی - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر جوانرود استان کردستان - متری نیازمند آنتن های کاملا جهت دار هستند. زیرا چنین امواجی خصوصا امواج بالاتر از 800 گیگاهرتز، به شدت نسبت به تداخلات اتمسفری حساس هستند.

اما محققان عنوان کرده اند این چالش ها قابل حل اند، همانگونه که چالش های مربوط به موج های میلیمتری طی ده سال گذشته - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر جوانرود استان کردستان - حل شدند. - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر جوانرود استان کردستان - دستیابی به فناوری 6G فواید بسیاری برای کاربران خواهد داشت، از جمله مصرف انرژی بسیار کمتر برای انتقال اطلاعات، کوچکتر شدن دستگاه ها به خاطر کاهش سایز آنتن ها و ارتباطات با درجه امنیتی نظامی که کار شنود یا دخالت را بسیار دشوار خواهد کرد.

چندی پیش نیز کمیسیون ارتباطات فدرال آمریکا پهنای باند 95 - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر جوانرود استان کردستان - گیگاهرتز تا 3 تراهرتز را برای انجام - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر جوانرود استان کردستان - تحقیقات و - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر جوانرود استان کردستان - توسعه فناوری - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر جوانرود استان کردستان - 6G آزاد کرد تا دست شرکت های آمریکایی برای ادامه راه باز باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone