🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر محلات استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر محلات استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا داخل مایکروفر جرقه میزند؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی برای جرقه زدن داخل ماکروفر وجود دارد که میتوان به خرابی مگنترون، از بین رفتن عایق بدنه، خرابی عایق میکا و یا استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی اشاره کرد.
  2. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر ماکروفر من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  3. سوال: آیا میتوان از مایکروفر به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: بهتر است در استفاده از برنامه مایکرو بیشتر از 10 دقیقه دستگاه را روشن نگذاشته وبین هربار استفاده حداقل 5 دقیقه به دستگاه استراحت دهید تا از آسیب به لیزر دستگاه جلوگیری شود.
  4. سوال: خازن در مایکروفر چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: خازن وظیفه دوبرابر کردن ولتاژ دریافتی از ترانس و انتقال آن به مگنترون را برعهده دارد.
  5. سوال: آیا میتوان داخل مایکروفر ظرف فویل آلومینیومی قرار داد؟
    پاسخ: خیر، نباید از ظروف فویلی در مایکروویو استفاده کرد چراکه میتواند باعث آسیب رسیدن به مگنترون و یا آتش سوزی در دستگاه بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13964.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

مینگ-چی کو: آیفون ۱۴ با حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر معرفی می‌شود

در حالی که آیفون ۱۳ هنوز معرفی نشده، مینگ-چی کو از تحلیلگران اپل در یادداشتی می‌گوید احتمالا آیفون ۱۴ با حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر معرفی می‌شود و ظاهرا اپل قصد دارد ارزان قیمت‌ترین مدل آیفون ...

در حالی که آیفون ۱۳ هنوز معرفی نشده، مینگ-چی کو از تحلیلگران اپل در یادداشتی می‌گوید احتمالا آیفون ۱۴ با حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر معرفی می‌شود و ظاهرا اپل قصد دارد ارزان قیمت‌ترین مدل آیفون مکس ۶.۷ اینچی خود را در سال ۲۰۲۲ به بازار عرضه - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر محلات استان مرکزی - کند.

«مینگ-چی کو» تحلیلگر مطرح محصولات اپل می‌گوید که گوشی‌های آیفون ۱۴ با دو اندازه متفاوت نمایشگر ۶.۱ و ۶.۷ اینچی رونمایی خواهند شد. وی می‌گوید اپل برای سال ۲۰۲۲ برنامه‌های کلانی را دنبال می‌کند و در نظر دارد تا نسخه آیفون ۶.۷ اینچی را جایگزین نسخه مینی کند. همچنین به نظر می‌رسد گوشی آیفون ۱۴ مکس با قیمت - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر محلات استان مرکزی - حدود ۹۰۰ دلاری خود به ارزان‌ترین مدل ۶.۷ اینچی اپل تبدیل خواهد شد.

تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر محلات استان مرکزی

گوشی‌های آیفون ۱۱ و ۱۲ اپل به صورت قابل توجهی در بازار رقابتی و کنار رقبای اندرویدی خود موفق ظاهر شدند. با این وجود گوشی آیفون ۶.۷ اینچی با قیمت زیر ۹۰۰ دلار می‌تواند فروش قابل توجهی را برای این شرکت رقم بزند. آیفون ۱۲ مینی به نظر می‌رسید بتواند یکی از گوشی‌های هیجان انگیز موجود در بازار شود، ولی هنوز نتوانسته به نسبت سایر مدل‌های این سری فروش خوبی را از آن خود کند. به نظر می‌رسد بیشتر خریداران دنبال نمایشگرهای بزرگتر هستند و نمایشگر ۵.۴ اینچی برای آن‌ها - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر محلات استان مرکزی - جذاب نیست.

علاوه بر تغییر اندازه و ساختار قیمت، کو همچنین چند مشخصه اصلی و احتمالی آیفون ۱۴ را ذکر کرده است. طبق یادداشت وی، سری گوشی‌های ۲۰۲۲ اپل از فناوری اثر انگشت - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر محلات استان مرکزی - زیر نمایشگر برخوردار خواهند بود و اپل قصد دارد - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر محلات استان مرکزی - با استفاده از آن Touch - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر محلات استان مرکزی - ID را به آیفون بازگرداند. از زمانی که اپل قابلیت Face ID را جایگزین Touch ID کرده، بسیاری از طرفداران خواستار بازگشت این ویژگی کاربردی - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر محلات استان مرکزی - شده بودند. البته کو در یادداشت خود به این موضوع اشاره‌ای نمی‌کند که آیا اپل قصد دارد Touch ID را به Face ID اضافه کند یا جایگزین قابلیت تشخیص چهره سه‌بعدی خواهد شد. این تحلیلگر معروف همچنین ادعا می‌کند که گوشی‌های آیفون ۱۴ - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر محلات استان مرکزی - آیفون ۱۴ از دوربین ۴۸ مگاپیکسلی بهره خواهند برد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر داتیس نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
مرکز شما دور و بر شهرک امام خمینی محلات هم اعزام کارشناس داره.
پاسخ: بله در شهرک امام خمینی شهر محلات خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone