🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر شاندیز استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر شاندیز استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلایل خرابی المنت مایکروفر را بنویسید؟
    پاسخ: المنت مایکروفر بر اساس کثیفی و گرفتن چربی و یا عوامل بیرونی ممکن است دچار آسیب شود و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  2. سوال: آیا باید برای مایکروویو از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی مایکروفر و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  3. سوال: آیا استفاده از مایکروفر در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: بهتر است که مدت زمان طولانی ماکروفر را روشن نگه نداریم و بعد از هر بار استفاده طولانی مدت حداقل 5 دقیقه به دیتگاه زمان استراحت بدهیم تا به لیزر دستگاه آسیب نرسد.
  4. سوال: آیا تعمیر مایکروویو در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات مایکروویو در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  5. سوال: وظیفه المنت ماکروفر چیست؟
    پاسخ: نقش المنت در مایکروویو گرم کردن و گریل کردن میباشد که در برنامه های پخت و پز کاربرد دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13969.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

چیپ سامسونگ با پردازشگر گرافیکی AMD احتمالا در اختیار سایر شرکت‌ها هم قرار می‌گیرد

سامسونگ احتمالا ماه آینده از چیپست اگزینوس ۲۲۰۰ با گرافیک AMD RDNA 2 رونمایی می‌کند. به گفته یک منبع آگاه این تراشه فقط روی محصولات سری گلکسی استفاده نخواهد شد و احتمالا باید منتظر حضور ...

سامسونگ احتمالا ماه آینده از چیپست اگزینوس ۲۲۰۰ با گرافیک AMD RDNA 2 رونمایی می‌کند. به گفته یک منبع آگاه این تراشه فقط روی محصولات سری گلکسی استفاده نخواهد شد و احتمالا باید منتظر حضور آن روی دستگاه‌های سایر - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر شاندیز استان خراسان - شرکت‌ها هم باشیم.

به گزارش یک منبع چینی در شبکه اجتماعی ویبو، ویوو احتمالا با همکاری سامسونگ تلفن هوشمند قدرتمندی با اگزینوس ۲۲۰۰ معرفی خواهد کرد. البته در گزارش امروز از چیپست سامسونگ با اسم Orion نام برده شده ولی نکته جالب‌تر اشاره - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر شاندیز استان خراسان - به همکاری این دو شرکت است. ویوو - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر شاندیز استان خراسان - قبلا هم در برخی از گوشی‌های رده - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر شاندیز استان خراسان - بالای خود از چیپست‌های اگزینوس سامسونگ استفاده کرده بود.

تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر شاندیز استان خراسان

چیپست اگزینوس ۲۱۰۰ که سامسونگ پارسال آن را معرفی کرد، تا حد خوبی به قدرت اسنپدراگون ۸۸۸ نزدیک شد و تنها پاشنه آشیل آن گرافیک Mali بود. ولی حالا سامسونگ برای گرافیک به سراغ AMD رفته و احتمالا این ضعف را جبران می‌کند. اگر اگزینوس ۲۲۰۰ به - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر شاندیز استان خراسان - اندازه کافی قدرتمند باشد، احتمالا سایر شرکت‌ها هم طالب این چیپست خواهند بود و کار برای کوالکام سخت می‌شود.

چیپست بعدی سامسونگ و کوالکام احتمالا ب لیتوگرافی ۴ نانومتری سامسونگ ساخته می‌شوند. بنابراین تفاوت معناداری بین زمان عرضه این دو محصول وجود نخواهد داشت. افزون بر این، اگر سری گلکسی اس ۲۲ نتواند فروش مناسبی - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر شاندیز استان خراسان - داشته باشد، اگزینوس ۲۲۰۰ می‌تواند این نقصان را جبران کرده و منبع درآمد دیگری برای این غول کره‌ای باشد.

متاسفانه در حال حاضر - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر شاندیز استان خراسان - مشخص نیست که اگزینوس ۲۲۰۰ و گرافیک AMD RDNA 2 تا چه اندازه قدرت خواهند داشت و در مقایسه با چیپست پرچمدار کوالکام چه عملکردی را از خود به نمایش می‌گذارند. ولی انتظارات و پیش‌بینی‌ها از قدرت بالای این محصول خبر می‌دهند و به نظر می‌رسد که سامسونگ بالاخره این شانس را دارد تا قوی‌ترین چیپست دنیای اندروید را روانه بازار کند.

طبق شایعه‌ای که چند ماه پیش منتشر شد، سامسونگ احتمالا امسال سه تراشه اگزینوس معرفی می‌کند که یکی از آن‌ها از سری ۸۰۰، دیگری ۱۲۰۰ و - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر شاندیز استان خراسان - آخری همین چیپست اگزینوس ۲۲۰۰ خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone