🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر سانی در شهر هرسین استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر سانی در شهر هرسین استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا اشعه ای که از مایکروویو ساطع میشود خطرناک است؟
    پاسخ: اشعه مایکروفر در هنگامی که کاور دستگاه بسته باشد خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متر در هنگام کارکرد با مایکروفر رعایت شود.
  2. سوال: آیا استفاده از ظروف فویلی آلومینیومی درون مایکروویو مجاز است؟
    پاسخ: خیر، نباید از ظروف فویلی در مایکروویو استفاده کرد چراکه میتواند باعث آسیب رسیدن به مگنترون و یا آتش سوزی در دستگاه بشود.
  3. سوال: صدای غیر عادی مایکروویو به چه دلیلی میتواند بوجود آمده باشد؟
    پاسخ: صدای غیرعادی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس و ... باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی و عیب یابی گردد.
  4. سوال: علت دود کردن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: وقتی دستگاه در برنامه گریل کار میکند چربی های روی المنت دچار سوختن شده و دود میکند و مشکلی ندارد.
  5. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه سولاردام من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13967.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

آنر با ثبت نام‌های تجاری جدیدی آماده ورود به بازار گوشی‌های تاشو می‌شود

آنر بعد از جدایی از هواوی، اکنون سه نام تجاری جدید «مجیک فلیپ»،‌ «مجیک فولد» و «مجیک فلکس» را ثبت کرده که خبر از تلاش این شرکت برای .ورود به بازار گوشی‌های تاشو می‌دهد. در ...

آنر بعد از جدایی از هواوی، اکنون سه نام تجاری جدید «مجیک فلیپ»،‌ «مجیک فولد» و «مجیک فلکس» را ثبت کرده که خبر از تلاش این شرکت برای .ورود به بازار - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر هرسین استان کردستان - گوشی‌های تاشو می‌دهد.

در نظر داشته باشید که ثبت سه نام تجاری از سوی آنر به این معنی نیست - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر هرسین استان کردستان - که محصولاتی با همین عنوان قرار است به بازار عرضه شوند. همچنین انجام این کار به معنی معرفی از سه موبایل تاشو جدید نیز نخواهد بود. بلکه آنر با ثبت این - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر هرسین استان کردستان - سه نام در نظر دارد، حق استفاده از اسامی ذکر شده را برای خود محفوظ نگه دارد.

در واقع آنر هنوز به صورت رسمی ساخت گوشی تاشو سری مجیک را تایید نکرده است،‌ - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر هرسین استان کردستان - اما با چنین رویکردی می‌توان گفت که احتمال انجام این کار وجود دارد.

در مستندات مربوط به ثبت نام تجاری، هشت نام دیگر نیز برای محصولاتی از جمله روتر، ایرباد، تبلت (تاچ، پد، تپ)، سرویس‌های اشتراکی (SHARE و DROP) و قلم هوشمند (PEN) دیده می‌شود که تمامی آنها نیز پسوند مجیک را به همراه دارند.

تعمیرات مایکروفر سانی در شهر هرسین استان کردستان

 

شایان ذکر - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر هرسین استان کردستان - است نام‌های تجاری تنها برای استفاده - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر هرسین استان کردستان - در بازار چین ثبت - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر هرسین استان کردستان - شده‌اند، اما انتظار می‌رود محصولات جدید آنر در صورت معرفی به بازارهای جهانی راه پیدا کنند.

آنر بعد ا زجدایی از هواوی، سیاست‌های جدیدی را در پیش گرفته است و با مشکلاتی همچون دست و پنجه نرم کردن با تحریم‌های ایالات متحده - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر هرسین استان کردستان - روبرو نیست و می‌تواند از سیستم عامل اندروید و سرویس‌های گوگل به راحتی برای محصولات خود استفاده کند.

علاوه بر این، پیش از این در خبرهای دیگری گفته شده بود که شرکت «Visionox»، یکی از سازندگان معروف نمایشگر، قراردادی با شرکت فناوری اطلاعات «Zhixin» در شنزن منعقد کرده است تا نمایشگرهای لمسی و انعطاف پذیر را به شرکت - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر هرسین استان کردستان - آنر عرضه کند. پیشتر گمان آن می‌رفت که نخستین گوشی تاشو آنر اواسط سال ۲۰۲۱ به بازار - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر هرسین استان کردستان - عرضه شود، ولی به نظر می‌رسد این موضوع با تاخیر روبرو است.

باید دید در نهایت آنر نخستین موبایل تاشو خود را چه زمان و با چه مشخصاتی در دسترس کاربران قرار خواهد داد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone