🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر سانی در شهر ساری استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر سانی در شهر ساری استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: به چه علت موقع روشن شدن مایکروفر فیوز میپرد؟
    پاسخ: اتصالی داخلی مایکروفر از جمله در قسمت میکروسوییچ های درب یا خرابی قسمت های ولتاژ دستگاه میتواند باعث پریدن فیوز شود.
  2. سوال: هزینه تعمیرات سولاردام را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر سولاردام خود را پرداخت نمایید.
  3. سوال: فضای قرارگیری مایکروویو باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: فضای قرار گیری مایکروفر باید به گونه ای باشد که گردش هوا در اطراف و به خصوص در پشت آن مناسب باشد تا از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری شود.
  4. سوال: برد اینورتر مایکروویو چه فرقی با برد مین آن دارد؟
    پاسخ: برد مین مایکروویو وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را دارد و برد اینورتر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد.
  5. سوال: نحوه گرم شدن غذا در مایکروفر چگونه انجام میشود؟
    پاسخ: نحوه کار ماکروویو به این صورت است که با ارسال امواج به مولکول های داخل مواد غذایی، باعث جنبش آن ذرات شده و بر اثر تبخیر آب داخل مواد غذایی، عمل گرم شدن انجام میگیرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13965.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

ماکت‌‌ آیفون ۱۳ طراحی ماژول دوربین‌ آن را به خوبی نشان می‌دهد

تصویر منتشر شده از ماکت‌ چهار مدل گوشی‌ آیفون ۱۳ ابعاد و طراحی ماژول دوربین متفاوت این سری را به خوبی نشان می‌دهد. معمولا در ماکت‌ها‌ی گوشی‌ها تنها می‌‌توان اطلاعاتی در مورد کلیات طراحی و ...

تصویر منتشر شده - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر ساری استان مازندران - از ماکت‌ چهار مدل گوشی‌ آیفون ۱۳ ابعاد - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر ساری استان مازندران - و طراحی ماژول دوربین متفاوت این - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر ساری استان مازندران - سری را به خوبی نشان می‌دهد.

معمولا در ماکت‌ها‌ی گوشی‌ها تنها می‌‌توان اطلاعاتی در مورد کلیات طراحی - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر ساری استان مازندران - و - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر ساری استان مازندران - ابعاد فیزیکی دستگاه به دست آورد. ماکت‌های چهار مدل گوشی آیفون ۱۳ منتشر شده است و به نظر می‌رسد اپل با انجام برخی تغییرات جزئی، یک بار دیگر قصد  دارد نسل جدید را با طراحی آیفون ۱۲ به بازار عرضه - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر ساری استان مازندران - کند. همانطور که در این ماکت‌ها مشخص شده است، سنسور دوربین‌ گوشی‌های آیفون ۱۳ و ۱۳ مینی طراحی مورب (به جای عمودی) به خود گرفته است.

تعمیرات مایکروفر سانی در شهر ساری استان مازندران

«سانی دیکسون» که این تصویر را منتشر کرده می‌گوید نسخه پرو مکس این سری کمی بزرگتر از نسخه‌های دیگر است. - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر ساری استان مازندران - باتوجه به تصویر - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر ساری استان مازندران - منتشر شده به نظر می‌رسد تمام مدل‌های آیفون ۱۳ ضخامت بیشتری نسبت به نسل قبلی داشته باشند که البته این تفاوت در حد میلی‌متر است. به علاوه ظاهرا میزان بیرون زدگی - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر ساری استان مازندران - ماژول دوربین نیز در حد میلی‌متر بیشتر خواهد بود.  شاید - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر ساری استان مازندران - علت این موضوع به استفاده از باتری‌های بزرگتر و دوربین‌های بهبود یافته از سوی اپل ارتباط داشته باشد.

همچنین به گفته - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر ساری استان مازندران - تحلیلگران TrendForce هر چهار مدل این سری به فناوری لرزشگیر «سنسور شیفت» مجهز و دوربین فوق عریض آن‌ها، به احتمال زیاد داری لنز بهبودیافته (6P) با فوکوس - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر ساری استان مازندران - خودکار خواهد بود. علاوه بر این، همانطور که در ماکت‌ها نیز دیده می‌شود، فقط دو مدل پرو از - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر ساری استان مازندران - فناوری لیدار برخوردار خواهند بود.

با وجود ماکت‌های این سری که در دسترس - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر ساری استان مازندران - تولیدکنندگان قاب قرار گرفته، می‌توان گفت که هم اکنون چندین مورد قاب - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر ساری استان مازندران - آیفون ۱۳ برای - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر ساری استان مازندران - فروش در سایت‌ها قرار گرفته است. برای مثال اخیرا تصاویری از - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر ساری استان مازندران - قاب محافظ آیفون ۱۳ پرو مکس منتشر شده بود که در ادامه مطلب می‌توانید آن‌ها را مشاهده کنید:

باید گفت - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر ساری استان مازندران - اپل پس از اینکه سال گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا گوشی‌های سری آیفون ۱۲ خود را با یک ماه تاخیر معرفی کرد، به نظر می‌رسد اکنون برای معرفی آیفون ۱۳ در شهریور ماه آمادگی داشته باشد. با این حال هنوز هیچ خبر رسمی درباره زمان معرفی گوشی جدید آیفون اعلام نشده و همچنان ممکن است اپل با تاخیر از گوشی‌های جدید خود رونمایی کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone