🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی دوو در شهر کاشان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی دوو در شهر کاشان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا میزان شدت هوای ایجاد شده توسط کولرگازی کم است؟
    پاسخ: فیلتر های کولرگازی بعد از مدت زمانی ذرات و گردغبار زیادی را به خود جذب می کنند و در مسیر هوا انسداد ایجاد میکنند که نیاز به تعویض و یا پاکسازی دارند . وهمچنین ممکن است این اتفاق به خاطر انسداد اواپراتور نیز باشد.
  2. سوال: به چه دلیل در کولرگازی من برفک وجود دارد؟
    پاسخ: از دلایل متفاوت این مشکل نیز میتوان به کم شدن میزان گاز ، نشتی آن ، یکسره کارکردن کمپرسور و ... اشاره کرد.
  3. سوال: چقدر طول می کشد تعمیرکار در محل حضور یابد؟
    پاسخ: حداکثر تا 45 الی 60 دقیقه بعد از ثبت سفارش توسط شما تکنسین با شما جهت حضور برای تعمیرات هماهنگ خواهند کرد.
  4. سوال: دلیل سرما و یا گرمای غیرقابل کنترل در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: قطعا این مشکل نیاز به بررسی تخصصی دارد اما میتوان به صورت کلی مشکل در سنسور تنظیم دما را عامل این رویداد دانست.
  5. سوال: چرا کولرگازی نشت آب دارد؟
    پاسخ: نشتی آب در کولرگازی می تواند به دلیل خرابی پمپ درین، گرفتگی لوله فاضلاب، رطوبت بیش از حد محیط و .. باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10252.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

تصاویر و مشخصات کامل ایرباد بی‌سیم وان پلاس بادز Z2 افشا شد

ایرباد وان پلاس بادز Z2 قرار است به عنوان جانشین محصول سال گذشته یعنی بادز Z معرفی شود و احتمالا در ماه جاری میلادی از راه می‌رسد. حالا پیش از رونمایی رسمی، شاهد افشای تصاویر ...

ایرباد وان پلاس بادز Z2 قرار است به عنوان جانشین محصول سال گذشته یعنی بادز Z معرفی شود و احتمالا در - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر کاشان استان اصفهان - ماه جاری میلادی از راه می‌رسد. حالا پیش از رونمایی رسمی، شاهد افشای تصاویر و مشخصات کامل این - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر کاشان استان اصفهان - ایرباد بی‌سیم وان پلاس هستیم.

در حالی که طراحی وان پلاس - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر کاشان استان اصفهان - بادز Z2 - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر کاشان استان اصفهان - تقریبا شبیه نسل کنونی است، یک تغییر جزئی در آن‌ها دیده می‌شود. بر اساس تصاویر فاش شده می‌توان گفت که سری نسل جدید - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر کاشان استان اصفهان - هدفون‌های شرکت وان پلاس، زاویه بیشتری - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر کاشان استان اصفهان - نسبت به گذشته دارد که این امر - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر کاشان استان اصفهان - باعث راحتی بیشتر کاربران می‌شود. به غیر از این، ایرباد جدید با همان طراحی ساده و مینیمال و سری سیلیکونی روانه بازار خواهد شد.

قابل توجه‌ترین بهبود بادز Z2 - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر کاشان استان اصفهان - به مشخصات اصلی آن مربوط می‌شود. ایرباد - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر کاشان استان اصفهان - جدید وان پلاس برای حذف - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر کاشان استان اصفهان - نویز فعال (ANC) از سه میکروفن داخلی استفاده خواهد کرد. علاوه بر این، بادز Z2 از استاندارد IP55 برای مقاومت در برابر آب و عرق و قاب قابل - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر کاشان استان اصفهان - شارژ آن از استاندارد IPX5 پشتیبانی می‌کند.

بادز Z2 وان پلاس از هیچ کدک صوتی با کیفیتی مانند LDAC و aptx پشتیبانی - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر کاشان استان اصفهان - نمی‌کند - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر کاشان استان اصفهان - و در عوض به فرمت‌های معتبری مانند AAC و SBC - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر کاشان استان اصفهان - پایبند - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر کاشان استان اصفهان - بوده که برای اکثر کاربران کافی به نظر می‌رسد. همچنین وان پلاس برای این ایرباد بی‌سیمش - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر کاشان استان اصفهان - درایورهای ۱۱ میلی‌متری درنظر می‌گیرد.

هرکدام از ایربادها دارای یک باتری ۴۰ میلی آمپر ساعتی خواهند بود و کیس این محصول هم از باتری ۵۲۰ میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد. این کیس را می‌توان در ۹۰ دقیقه به صورت کامل شارژ کرد و با استفاده از آن، مدت زمان پخش تا ۲۷ ساعت افزایش می‌یابد. با خاموش کردن سیستم حذف نویز فعال، میزان شارژدهی به ۳۸ - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر کاشان استان اصفهان - ساعت می‌رسد. خود ایربادها بدون کمک کیس، - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر کاشان استان اصفهان - با سیستم - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر کاشان استان اصفهان - ANC تا ۵ ساعت و بدون آن تا ۷ ساعت شارژدهی خواهند داشت.

در آخر نیز باید اشاره کرد که وان پلاس بادز Z2 در دو رنگ سفید و مشکی روانه بازار خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone