🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر نیشابور استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر نیشابور استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه ترموستات قابلمه ای در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترموستات ها به عنوان سنسور های حرارتی محافظ در مایکروفر عمل مینمایند و در صورتی که دمای مگنترون یا دمای کابین مایکروفر بیش از اندازه بالا برود برق ورودی دستگاه را قطع میکنند تا از آسیب به دستگاه جلوگیری شود.
  2. سوال: علت خرابی مگنترون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: خرابی مگنترون میتواند در اثر استفاده از ظروف فلزی و یا استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو بوجود آید.
  3. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی مگنترون مایکروویو میشود؟
    پاسخ: خیر، مگنترون مایکروفر قطعه ای است که مستقیما در ارتباط با برق ورودی نبوده و نوسانات برقی تاثیری در خرابی آن ندارد.
  4. سوال: آیا نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: بهتر است مایکروفر به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار مایکروفر میباشد بهتر است به صورت همزمان از دو دستگاه استفاده نشود.
  5. سوال: فضای داخلی مایکروفر هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: فضای داخلی مایکروویو را بهتر است بعد از هربار استفاده تمیز کزد و به طور سالیانه فیلتر اشعه آن را تعویض کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26387.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

سامسونگ باگ حسگر اثر انگشت گلکسی اس 10 را رفع کرد

سامسونگ با انتشار به روز رسانی برای گلکسی اس 10 و گلکسی نوت 10، باگ حسگر اثر انگشت این دو گوشی که قفل گشایی با هر انگشتی را ممکن می کرد برطرف کرد. به گزارش ...

سامسونگ با انتشار به روز رسانی برای گلکسی اس 10 و گلکسی نوت 10، باگ حسگر اثر انگشت این دو گوشی که قفل گشایی با هر انگشتی را - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر نیشابور استان خراسان - ممکن می کرد برطرف کرد.

به گزارش سایت Android Central، آپدیت برطرف کننده باگ حسگر - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر نیشابور استان خراسان - اثر انگشت گلکسی اس 10 و نوت 10 در حال حاضر فقط در کشور کره جنوبی منتشر شده و در آینده نزدیک برای کشورهای دیگر هم منتشر می شود.

سامسونگ می گوید برخی از محافظ صفحه های متفرقه، عامل باگ در حسگر اثر انگشت گوشی های گفته شده هستند. در صفحه پشتیبانی این شرکت هم نوشته شده که محافظ صفحه های غیر - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر نیشابور استان خراسان - رسمی، خش دار یا - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر نیشابور استان خراسان - کثیف می توانند عملکرد سنسور اثر انگشت را مختل کنند.

تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر نیشابور استان خراسان

احتمالاً منظور سامسونگ از «مختل شدن عملکرد»، باز کردن قفل صفحه با تمام انگشتان دست بوده؛ به همین دلیل هم به روز رسانی به سرعت منتشر شده است.

سامسونگ تقریباً یک هفته پیش با انتشار بیانیه ای در وب سایت رسمی خود اعلام کرد که اسکنر فراصوت گوشی های گفته شده، الگوهای سه بعدی - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر نیشابور استان خراسان - روی برخی از محافظ صفحه های سیلیکونی را به اشتباه جای اثر انگشت کاربر تشخیص داده و قفل صفحه را باز می کند.

غول فناوری کره جنوبی - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر نیشابور استان خراسان - برای رفع موقت مشکل حسگر اثر انگشت در محصولات خود به کاربران توصیه کرد محافظه صفحه را از نمایشگر جدا کرده و دوباره اثر انگشت خود را ثبت - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر نیشابور استان خراسان - کنند، یا اینکه این روش احراز هویت را کنار گذاشته - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر نیشابور استان خراسان - و - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر نیشابور استان خراسان - سراغ روش های سنتی باز کردن قفل صفحه (مثل وارد کردن پسورد) بروند تا پچ به روز رسانی آماده شود.

مشکل حسگر اثر انگشت در گلکسی اس 10 باعث شد تا موسسات بانکی NatWest و Nationwide Building - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر نیشابور استان خراسان - در بریتانیا و همچنین بانکی در کره جنوبی، اقداماتی مثل جلوگیری از دانلود اپ خود در پرچمدارهای سامسونگ یا غیر فعال کردن گزینه احراز هویت از طریق شناسایی اثر انگشت - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر نیشابور استان خراسان - را در دستور کار خود قرار دهند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone