🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر نجف آباد استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر نجف آباد استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت سوختن موتور گردون ماکروفر چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور کف مایکروویو قرار دادن اجسام سنگین روی سینی و استفاده نامناسب از مایکروفر میباشد.
  2. سوال: وظیفه فیوز در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: فیوز مایکروفر وظیفه محافظتی را برعهده دارد و از خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری میکند.
  3. سوال: چقدر طول میکشد مایکروویو من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص سولاردام، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: آیا نصب مایکروفر در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: بهتر است مایکروفر به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار مایکروفر میباشد بهتر است به صورت همزمان از دو دستگاه استفاده نشود.
  5. سوال: وظیفه خازن در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: خازن وظیفه دوبرابر کردن ولتاژ دریافتی از ترانس و انتقال آن به مگنترون را برعهده دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26386.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

گزارش مالی مایکروسافت برای سه ماهه نخست سال مالی ۲۰۲۰ منتشر شد

روز گذشته مایکروسافت گزارش مالی سه ماهه نخست سال مالی ۲۰۲۰ خود را منتشر کرد و نتایج آنطور که این شرکت خبر داده فراتر از حد انتظار بوده اند. طبق این گزارش، درآمد مایکروسافت در ...

روز گذشته مایکروسافت گزارش مالی سه ماهه نخست سال مالی ۲۰۲۰ خود را - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر نجف آباد استان اصفهان - منتشر کرد و نتایج آنطور که این شرکت خبر داده فراتر از حد انتظار بوده اند.

طبق این گزارش، درآمد مایکروسافت در نخستین فصل از سال مالی ۲۰۲۰ (منتهی به ۳۰ سپتامبر) ۱۴ درصد افزایش را نشان می دهد. گفته شده کسب و کار کمپانی مورد بحث در بخش کلاود عمومی آژور با رشد درآمد ۵۹ - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر نجف آباد استان اصفهان - درصدی روبرو بوده که البته از رقم ۶۴ درصدی ثبت شده برای آن - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر نجف آباد استان اصفهان - در فصل قبل کمی پایین تر است.

امی هود مدیر ارشد مالی مایکروسافت روز چهارشنبه این هفته به تحلیلگران اقتصادی چنین گفت:

ما انتظار داریم که آژور خصوصا در بخش مصرفی با افزایش - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر نجف آباد استان اصفهان - حاشیه سود روبرو باشد.

اما - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر نجف آباد استان اصفهان - در سه ماهه نخست سال مالی جاری، - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر نجف آباد استان اصفهان - اصلی ترین منبع درآمد مایکروسافت More Personal Computing بود که - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر نجف آباد استان اصفهان - در واقع همان هسته سنتی این شرکت به شمار می رود.

این بخش که شامل - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر نجف آباد استان اصفهان - ویندوز، سرفیس، تبلیغات سرچ و گیمینگ می شود، در بازه یاد - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر نجف آباد استان اصفهان - شده درآمدی - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر نجف آباد استان اصفهان - برابر با ۱۱.۱۳ میلیارد دلار را عاید مایکروسافت کرد. گفتنی است درآمد ویندوزی مایکروسافت - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر نجف آباد استان اصفهان - از شرکت های سازنده لپ تاپ نیز رشد همزمان با پایان یافتن پشتیبانی این - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر نجف آباد استان اصفهان - شرکت از ویندوز ۷ رشد قابل توجه ۱۹ درصدی را تجربه کرد.

تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر نجف آباد استان اصفهان

درآمدهای مایکروسافت از محصولات تجاری ویندوز - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر نجف آباد استان اصفهان - و سرویس های تحت کلاود آن نیز رشد ۲۶ درصدی را در فصل نخست سال مالی ۲۰۲۰ تجربه کرد؛ این در حالیست که - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر نجف آباد استان اصفهان - یک سال پیش این - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر نجف آباد استان اصفهان - رقم برابر با ۱۲ درصد بود.

نرم افزارهای اداری و واحد پردازش کسب و کار مایکروسافت شامل آفیس، لینکداین و داینمیکس هم درآمدی در حدود ۱۱.۰۸ میلیارد دلار را عاید غول نرم افزاری ساکن ردموند کردند. در این بازه همزمان با شکسته شدن مرز ۲۰۰ میلیون - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر نجف آباد استان اصفهان - کاربر فعال ماهانه برای آفیس ۳۶۵ تجاری، رشد این کسب و کار نیز کاهش یافته و - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر نجف آباد استان اصفهان - به رقم ۲۱ درصد رسید. همزمان اما مایکروسافت از افزایش ۹.۵ درصدی تعداد مشترکان مصرفی آفیس ۳۶۵ خبر داد که هم اکنون برابر با ۳۵.۶ میلیون نفر است.

مایکروسافت از این پس درآمدهایش از بخش گیمینگ را اعلام نمی کند

بخش کلاود هوشمند مایکروسافت شامل آژور، ویندوز سرور، SQL Server، سیستم سنتر و گیت هاب نیز ۱۰.۸۵ میلیارد لار از درآمدهای مایکروسافت در این فصل را به خود - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر نجف آباد استان اصفهان - اختصاص دادند.

ماه گذشته مایکروسافت خبر داد که دیگر درآمدهایش از بخش گیمینگ را در گزارش های مالی خود اعلام نمی کند و - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر نجف آباد استان اصفهان - در عوض میزان رشد درآمدهایش از محتوا و سرویس های اکس باکس را به سمع و نظر سرمایه گذاران می رساند (البته اداره بورس و اوراق بهادار آمریکا همچنان در جریان جزئیات درآمدهای گیمینگ مایکروسافت قرار خواهد گرفت). مایکروسافت در گزارش مالی سه ماهه نخست ۲۰۲۰ خود - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر نجف آباد استان اصفهان - اعلام کرده که درآمدهایش از محتوا و سرویس های اکس باکس تقریبا تغییری نسبت به فصل - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر نجف آباد استان اصفهان - قبل نداشته است، این در حالیست که سال قبل و درآمدهای مایکروسافت در این بخش، به خاطر بازی فورتنایت رشدی ۳۶ درصدی را تجربه کرده بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone