🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر گلپایگان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر گلپایگان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خرابی المنت مایکروویو چه میتواند باشد؟
    پاسخ: المنت مایکروفر بر اساس کثیفی و گرفتن چربی و یا عوامل بیرونی ممکن است دچار آسیب شود و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  2. سوال: قطعه سنسور وزن چه نقشی در مایکروفر دارد؟
    پاسخ: سنسور وزن ماکروفر، وزن مواد داخل ماکروفر را محاسبه میکند و برای برنامه هایی مانند دیفراست از اطلاعات داده شده توسط سنسور وزن استفاده میکند.
  3. سوال: تعمیرکار مایکروویو چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین مایکروویو با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  4. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی مگنترون مایکروویو میشود؟
    پاسخ: خیر، نوسانات برقی نمیتواند آسیبی به مگنترون برساند زیرا مگنترون مستقیما با برق ورودی ارتباطی ندارد.
  5. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر مایکروویو من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران مایکروویو ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31700.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

به دلیل استقبال کم، فیسبوک به کار اپلیکیشن Moments خاتمه می‌دهد

اپلیکیشن Moments فیسبوک که در سال 2015 برای کاربران این شبکه اجتماعی منتشر شده بود، پس از چهار سال فعالیت به کار خود خاتمه می‌دهد. بیست و پنجم فوریه روزیست که غول شبکه‌های اجتماعی پشتیبانی ...

اپلیکیشن Moments فیسبوک که در سال 2015 برای کاربران این شبکه اجتماعی منتشر - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر گلپایگان استان اصفهان - شده بود، پس از چهار سال فعالیت به کار خود خاتمه - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر گلپایگان استان اصفهان - می‌دهد. بیست و پنجم فوریه روزیست که غول شبکه‌های اجتماعی پشتیبانی خود از این اپلیکیشن که با استقبال ضعیفی از کاربران مواجه شده را قطع خواهد کرد.

اگر با این اپ آشنا نیستید، باید بدانید که Moments برای اشتراک‌گذاری عکس با دوستان فیسبوکی طراحی شده اما این روزها آنقدر روش‌های متعددی برای اشتراک عکس وجود دارد که شاید کمتر کسی به فکر این محصول - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر گلپایگان استان اصفهان - جانبی فیسبوک بیفتد.

فیسبوک در بیانیه‌ای که آن را به وبسایت CNET ارائه کرده، اعلام نموده که کار روی روش‌های جدید برای ذخیره خاطرات را در خود اپلیکیشن فیسبوک ادامه خواهد داد. بنابراین به نظر می‌رسد که Moments چندان به مذاق کاربران خوش نیامده است. در بخشی از - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر گلپایگان استان اصفهان - بیانیه فیسبوک می‌خوانیم:

ما در حال قطع پشتیبانی از اپ Moments هستیم، که در اصل به عنوان محلی - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر گلپایگان استان اصفهان - برای ذخیره تصاویر برای مردم طراحی شده بود. ما به اهمیت تصاویری که مردم به اشتراک می‌گذارند واقف هستیم، به همین خاطر روش‌های مختلفی برای ذخیره خاطرات در اپلیکیشن فیسبوک ارائه خواهیم داد.

به - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر گلپایگان استان اصفهان - گفته فیسبوک، کاربران Moments حتی پس از تاریخ بیست و پنجم فوریه هم می‌توانند عکس‌هایشان در این اپلیکیشن را استخراج کنند. بنابراین اگر در Moments تصویری ذخیره - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر گلپایگان استان اصفهان - داشتید، می‌توانید همین حالا با مراجعه به این وبسایت از تمامی آن‌ها پشتیبان تهیه کنید. این وبسایت فقط تا اول ماه می خدماتش را ارائه می‌دهد.

برای دریافت نسخه پشتیبان، کافیست به وبسایت مذکور مراجعه کرده و نام کاربری و رمز عبور فیسبوک‌تان را وارد کنید. بعد از این کار، امکانی برایتان فراهم می‌شود که بتوانید تصاویر ذخیره شده در اپلیکیشن را به آلبوم‌های حساب کاربری‌تان در فیسبوک منتقل نمایید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone