🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر رشت استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر رشت استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: قطعه سنسور وزن چه نقشی در مایکروفر دارد؟
    پاسخ: سنسور وزن مایکروفر وظیفه سنجش وزن مواد داخل مایکروفر را برعهده دارد و در برنامه هایی همچون دیفراست مورد استفاده قرار میگیرد.
  2. سوال: علت گرم نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروویو به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  3. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، دستگاه سولاردام مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه سولاردام شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  4. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  5. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از مایکروفر چیست؟
    پاسخ: فضای قرار گیری مایکروفر باید به گونه ای باشد که گردش هوا در اطراف و به خصوص در پشت آن مناسب باشد تا از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31702.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

آزمایش انتقال پرتو های صوتی با استفاده از لیزر با موفقیت انجام شد

در دنیای مدرن امروز انتقال صوت از طریق تلفن‌ها موضوع جدیدی نیست، اما حالا محققین دانشگاه MIT موفق شدند با استفاده از لیزر پرتو‌های صوتی حاوی پیام‌های آوایی را بدون سیم منتقل کنند. این تکنیک ...

در دنیای مدرن - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر رشت استان گیلان - امروز انتقال صوت از طریق تلفن‌ها موضوع جدیدی نیست، اما حالا محققین دانشگاه MIT موفق شدند با استفاده از لیزر پرتو‌های صوتی حاوی پیام‌های آوایی را بدون سیم منتقل کنند.

این تکنیک با استفاده از اثر فوتوآکوستیک انجام می‌پذیرد که در آن یک جسم با - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر رشت استان گیلان - انعکاس نور به تولید صوت می‌پردازد. الکساندر گراهام بل این تکنیک را برای اولین - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر رشت استان گیلان - بار در سال ۱۸۸۰ به منظور ایجاد ارتباطات دوربرد مطرح کرده بود اما سخت افزار موجود در آن دوران آنقدر قدرتمند نبود که بتواند این ایده را اجرایی کند.

بزرگترین معضل پیش روی بل در آن سال‌ها نبود منابع نور شدید برای - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر رشت استان گیلان - انتقال پیام‌ها و همچنین عدم وجود گیرنده‌هایی حساس برای دریافتشان بود. اما محققین MIT مدعی شده‌اند که توانسته‌اند هر دوی این مشکلات را با استفاده از تکنولوژی مدرن -یعنی لیزر- حل کنند.

تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر رشت استان گیلان

نه تنها لیزر یک منبع با شدت نور کافی به شمار می‌رود بلکه استفاده از طول موجی خاص به این معنی است که رطوبت (مولکول‌های آب موجود در هوا) می‌تواند به عنوان گیرنده نور را دریافت کند و به عنوان واکنش امواج صوتی را ساطع نماید. البته به گفته‌ی رهبر این تیم تحقیقاتی یعنی «چارلز وین» امکان استفاده از - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر رشت استان گیلان - این تکنولوژی در هوای خشک نیز وجود خواهد داشت.

استفاده از تکنیک یاد شده به دو صورت انجام می‌پذیرد. اولی تحت عنوان «طیف سنجی فوتوآکوستیک پویا» شناخته می‌شود که با سرعت نور، - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر رشت استان گیلان - لیزر را در یک محیط پخش می‌کند. محققین توانسته‌اند تا فرکانس‌های مختلف را با تغییر طول موجشان کدگذاری کنند.

این موضوع به این معنیست که فرستنده می‌تواند با - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر رشت استان گیلان - خیالی راحت به انتقال پیامش در فضا بپردازد و هیچکس در این میان موفق نشود که پیام را کدگشایی نماید. با استفاده از این روش - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر رشت استان گیلان - تیم MIT موفق شد پیام‌های صوتی با شدت صدای ۶۰ دسی بل را تا ۲.۵ متر انتقال دهند.

دومین روش استفاده از این تکنیک تولید صدا با استفاده از سیستم حرکتی است که امواج لیزر را تنظیم می‌کند.

دانشمندان MIT در نظر دارند که همچنان روی این تکنولوژی کار کنند و در گام بعدی می‌خواهند به آزمایش این - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر رشت استان گیلان - تکنولوژی در فضای آزاد بپردازند تا متوجه شوند این تکنیک تا چه وسعتی قابل گسترش خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone