🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر قزوین استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر قزوین استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: محکم بسته شدن درب مایکروفر چه آسیبی به مایکروفر میزند؟
    پاسخ: محکم بسته شدن در مایکروویو میتواند باعث خرابی میکرویوییچ درب و یا شکستن زبانه درب دستگاه بشود.
  2. سوال: آیا تعمیرات سولاردام در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات مایکروویو در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  3. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر ماکروفر من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  4. سوال: وظیفه خازن در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: در مایکروفر خازن عمل دوبرابر کردن ولتاژ دریافت شده از ترانس و انتقال آن به مگنترون را انجام میدهد.
  5. سوال: ماکروفر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله مایکروفر باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و فن آن تمیز گردد و فیلتر اشعه آن باید سالی یکبار تعویض شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31704.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

هواوی رونمایی از گوشی تاشوی 5G در مراسم MWC 2019 را تایید کرد

مدیرعامل بخش تجاری شرکت هواوی «ریچارد یو» روز گذشته بالونگ 5000 قدرتمند‌ترین مودم 5G دنیا که توانایی انتقال فایل‌ها با سرعت ۶ گیگابیت بر ثانیه دارد را معرفی کرد. در همین کنفرانس، ریچارد یو تایید ...

مدیرعامل بخش تجاری شرکت هواوی «ریچارد یو» روز - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر قزوین استان زنجان - گذشته بالونگ 5000 قدرتمند‌ترین مودم 5G دنیا که توانایی انتقال فایل‌ها با سرعت ۶ گیگابیت بر ثانیه دارد را معرفی کرد. در همین کنفرانس، ریچارد یو تایید کرد که هواوی به بارسلونا خواهد رفت تا - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر قزوین استان زنجان - در کنگره‌ی جهانی موبایل سال ۲۰۱۹، از گوشی - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر قزوین استان زنجان - 5G خود رونمایی کند. او همچنین اعلام کرد که چیپپست مورد استفاده در این گوشی کایرین 980 خواهد بود و از - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر قزوین استان زنجان - مودم بالونگ 5000 بهره‌مند شده است.

سرعت - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر قزوین استان زنجان - انتقال مودم تولید شده توسط کوالکام - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر قزوین استان زنجان - در مودم اسنپدراگون X50 LTE تا ۵ گیگابیت بر ثانیه است در حالی - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر قزوین استان زنجان - که بالونگ ۱ گیگابیت - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر قزوین استان زنجان - بر ثانیه سرعت بیشتری ارائه می‌دهد و مصرف انرژی کمتری نیز دارد.

تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر قزوین استان زنجان

چیپست کایرین 980 که قدرت بیشتر پرچمداران کنونی هواوی را تامین می‌کند دارای اولین مودم Cat.21 LTE است که سرعت دانلود حداکثر ۱.۴ گیگابیت بر ثانیه را امکان پذیر می‌نماید. روی کاغذ، این مودم اتصالات 4.5G را ارائه می‌دهد. از آنجایی که چیپ کایرین 980 توانایی پشتیبانی از 5G را دارد، هواوی می‌خواهد مودم - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر قزوین استان زنجان - بالونگ 5000 را جایگزین Cat. 21 LTE کند. مودم 5G بالونگ 5000 می‌تواند سرعتی ۱۰ برابر سرعت 4G را به ارمغان بیاورد.

از شایعات اینطور بر می‌آید که گوشی تاشوی هواوی به بیرون تا می‌خورد و از پنل نمایشگر LED شرکت چینی BOE استفاده کند. اندازه‌ی نمایشگر این گوشی به صورت تا نخورده می‌تواند تا ۸ اینچ باشد. هنوز نام دقیق این گوشی مشخص نیست اما از شایعات - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر قزوین استان زنجان - اینطور به نظر می‌رسد که گزینه‌هایی نظیر میت F، میت فلکس، میت فلکسی و میت Fold مطرح هستند.

مدیرعامل هواوی یعنی «کن هو» اخیرا در انجمن اقتصاد جهان اعلام - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر قزوین استان زنجان - کرده بود که شرکت تحت امرش تا به اینجا شبکه‌های 5G را در ۱۰ کشور راه اندازه کرده و به زودی قصد دارد ۲۰ کشور دیگر را نیز تحت پوشش خود درآورد. او همچنین تایید کرده بود که تلفن هوشمند 5G این شرکت در ماه خرداد عرضه خواهد شد. هنوز مشخص نیست که این تاریخ دقیق عرضه‌ی تلفن تاشوی هواوی خواهد بود یا یک گوشی دیگر.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone