🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر پارس آباد استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر پارس آباد استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علل سوختن موتور گردون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور کف مایکروویو قرار دادن اجسام سنگین روی سینی و استفاده نامناسب از مایکروفر میباشد.
  2. سوال: علت دود کردن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: وقتی دستگاه در برنامه گریل کار میکند چربی های روی المنت دچار سوختن شده و دود میکند و مشکلی ندارد.
  3. سوال: آیا نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز توصیه نمیشود و بهتر است که مایکروویو به دور از منابع حرارتی قرار بگیرد.
  4. سوال: آیا تعمیر مایکروویو در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات سولاردام در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  5. سوال: فضای قرارگیری مایکروویو باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: فضای قرار گیری مایکروفر باید به گونه ای باشد که گردش هوا در اطراف و به خصوص در پشت آن مناسب باشد تا از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31694.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

آیا مسیریاب ویز قربانی گوگل مپس می شود؟

اگر طی هفته‌های گذشته پیگیر اخبار گوگل مپس بوده‌اید، حتما می‌دانید که در به‌روزرسانی‌های اخیر بسیاری از قابلیت‌های شاخص مسیریاب ویز به آن اضافه شده‌اند. آخرین آن‌ها، ارسال نوتیفیکیشن برای اعلام محدودیت سرعت در رانندگی ...

اگر طی هفته‌های گذشته پیگیر اخبار گوگل مپس - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر پارس آباد استان اردبیل - بوده‌اید، حتما می‌دانید که در به‌روزرسانی‌های اخیر بسیاری از قابلیت‌های شاخص مسیریاب ویز به آن - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر پارس آباد استان اردبیل - اضافه شده‌اند. آخرین آن‌ها، ارسال نوتیفیکیشن - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر پارس آباد استان اردبیل - برای اعلام محدودیت سرعت در رانندگی و هشدار نزدیک شدن به دوربین‌های سرعت‌سنج پلیس بود که هفته گذشته شاهد ارائه آن‌ها در گوگل مپس - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر پارس آباد استان اردبیل - بودیم.

اگر با ویز آشنا نیستید، باید بدانید که این اپلیکیشن یک مسیریاب مبتنی بر جمع‌سپاری است - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر پارس آباد استان اردبیل - که می‌تواند اطلاعاتی مثل تصادفات در مسیر، وجود دوربین‌های سرعت‌سنج در جاده، ساخت و ساز و یا اتفاقات دیگر را به طور لحظه‌ای و زنده به اطلاع شما برساند و تا امروز الهام‌بخش اپلیکیشن‌های زیادی بوده است.

مطابق اسکرین‌ شاتی که اخیرا در وبسایت ردیت منتشر شده، به نظر می‌رسد که یکی دیگر از قابلیت‌های مهم ویز هم قرار است به گوگل مپس اضافه شود، و این شبهه‌ای را میان کاربران برانگیخته که آیا قرار است به زودی شاهد تعطیلی مسیریاب ویز باشیم؟

تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر پارس آباد استان اردبیل

به گزارش BGR، حالا می‌توانید حین مسیریابی در گوگل مپس، درست به - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر پارس آباد استان اردبیل - سبک و سیاق ویز وقوع «تصادف» در مسیر یا وجود «دوربین‌های سرعت سنج» را - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر پارس آباد استان اردبیل - با فشردن علامت + به دیگر هم‌مسیرهایتان اطلاع‌رسانی کنید. هم راننده و هم مسافر قادر به اطلاع‌رسانی اتفاقات جاده‌ای هستند، با این وجود گوگل مپس به کسی که پشت فرمان نشسته هشدار می‌دهد که تا رسیدن به یک - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر پارس آباد استان اردبیل - نقطه امن این کار را انجام ندهد.

گفتنی است که در نوامبر سال گذشته، - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر پارس آباد استان اردبیل - تعداد محدودی از کاربران گوگل مپس وجود این گزینه در اپلیکیشن را - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر پارس آباد استان اردبیل - گزارش کرده بودند. اما حالا - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر پارس آباد استان اردبیل - به نظر می‌رسد که - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر پارس آباد استان اردبیل - این - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر پارس آباد استان اردبیل - قابلیت - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر پارس آباد استان اردبیل - قرار است که برای جمع بزرگتری از کاربران این اپلیکیشن نقشه و مسیریاب ارائه - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر پارس آباد استان اردبیل - گردد.

با این حساب، به نظر می‌رسد که - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر پارس آباد استان اردبیل - از میان مهم‌ترین - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر پارس آباد استان اردبیل - قابلیت‌های ویز فقط مسیریابی با صدای قابل شخصی‌سازی به گوگل مپس نیامده - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر پارس آباد استان اردبیل - که در این صورت احتمال اینکه گوگل نقشه‌هایی - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر پارس آباد استان اردبیل - برای کنار گذاشتن ویز داشته باشد، قوی‌تر - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر پارس آباد استان اردبیل - می‌شود. اما تا این لحظه همه چیز فعلا در حد حدس و گمان قرار دارد. آخرین نسخه‌های پایدار و بتای گوگل - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر پارس آباد استان اردبیل - مپس را می‌توانید همین حالا از وبسایت APKMirror دانلود کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone