🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر دستجرد استان قم✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر دستجرد استان قم


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه سنسور ترمیستور در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت حساس به دما میباشد که وظیفه سنجیدن دمای کابین مایکروفر را برعهده دارد.
  2. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران مایکروویو ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  3. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی مگنترون مایکروویو میشود؟
    پاسخ: خیر، نوسانات برقی نمیتواند آسیبی به مگنترون برساند زیرا مگنترون مستقیما با برق ورودی ارتباطی ندارد.
  4. سوال: علت خرابی مگنترون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: خرابی مگنترون میتواند در اثر استفاده از ظروف فلزی و یا استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو بوجود آید.
  5. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31703.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

هیجان انگیز ترین تکنولوژی های گوشی های هوشمند در 2019

در سال های اخیر فناوری های گوشی های هوشمند سال های نسبتاً آرامی را تجربه کرده اما ظاهراً سال 2019 قرار است متفاوت باشد. انتظار می رود در این سال شاهد تغییرات قابل توجه در ...

در سال - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر دستجرد استان قم - های اخیر فناوری های گوشی های هوشمند سال های نسبتاً آرامی را تجربه کرده اما ظاهراً سال 2019 قرار است متفاوت باشد. انتظار می رود در این سال شاهد تغییرات قابل توجه در قدرت دوربین ها و استانداردهای ارتباطی این دستگاه ها باشیم. در ادامه قصد داریم به برترین فناوری هایی که - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر دستجرد استان قم - امسال شاهدشان خواهیم بود بپردازیم.

استاندارد UFS 3.0 برای حافظه های ذخیره سازی نوید پهنای باند حافظه دو برابری را در مقابل استاندارد فعلی UFS 2.1 می دهد. سامسونگ به عنوان یکی از سردمداران تولید حافظه های موبایل اعلام کرده که در نیمه اول - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر دستجرد استان قم - سال 2019 اولین گوشی های مجهز به حافظه های UFS 3.0 را - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر دستجرد استان قم - معرفی می کند. احتمالاً  از اولین های بهره مند از این استاندارد گلکسی اس 10 خواهد بود.

تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر دستجرد استان قم
لنوو Z5 Pro GT اولین با رم 12 گیگابایتی خواهد بود

علاوه بر این گفته شده که مدل سازگار با شبکه - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر دستجرد استان قم - های 5G گلکسی اکس در مدلی با 12 گیگابایت رم و یک ترابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد. البته پیش از این گفته شده بود که مدلی از لنوو Z5 Pro GT با رم 12 گیگابایتی در 4 بهمن روانه بازار می شود. در صورتی که خبرها در مورد گوشی با حافظه داخلی یک ترابایتی سامسونگ صحت داشته باشد، شرکت کره ای اولینی است که با این میزان حافظه روانه بازار می شود.

گوشی های با نمایشگر تاشو

تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر دستجرد استان قم

در سال های - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر دستجرد استان قم - اخیر بزرگ تر شدن نمایشگرهای هوشمند البته بدون تغییر بیش از حد در ابعاد بدنه، با کم کردن حاشیه های نمایشگرها آغاز شد. مدتی بعد حفره های نمایشگر - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر دستجرد استان قم - از راه رسیدند و در شکل های گوناگون از جمله یک نوار مشکی رنگ (مشابه آیفون 10) یا حفره های دایره ای شکل (مشابه با آنر وی 20) با گوشی ها همراه شدند.

در ادامه گوشی های با نمایشگرهای دوگانه از جمله اکسون M از ZTE روانه بازار شد اما در سال 2019 شاهد عرضه شدن گوشی هایی خواهیم بود که راهکار دیگری را برای - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر دستجرد استان قم - بزرگتر کردن نمایشگر پیش گرفته اند: استفاده از نمایشگرهای تاشو.

تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر دستجرد استان قم
اکسون M از ZTE یک گوشی تاشو با دو نمایشگر است که البته فاصله زیادی با ایده گوشی های با نمایشگر تاشو دارد.

نمونه اولیه نمایشگر تاشو سامسونگ در سال 2011 دیده شد - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر دستجرد استان قم - اما اکنون بعد از گذشت حدود 8 سال هنوز هم شاهد عرضه این فناوری در گوشی های هوشمند شرکت کره ای - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر دستجرد استان قم - نبوده ایم. در کنار سامسونگ، گفته می شود شرکت های ال جی، هواوی، شیائومی و حتی - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر دستجرد استان قم - اپل هم در فکر توسعه گوشی های با نمایشگرهای تاشو هستند. از سوی دیگر گوگل هم در حال آماده سازی اندروید - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر دستجرد استان قم - برای این گونه - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر دستجرد استان قم - نمایشگرها - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر دستجرد استان قم - است.

از شرکت هایی که این گوشی های تاشو را معرفی کرده اند می توان به Royole با گوشی فلکس پای اشاره کرد که هنوز روانه بازار نشده و نمی توان آن - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر دستجرد استان قم - را گوشی کاملی دانست. سامسونگ هم چند ماه قبل از نمونه اولیه گوشی تاشو - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر دستجرد استان قم - با نمایشگر 7.3 اینچی رونمایی کرده بود.

گوشی های سازگار با شبکه های مخابراتی 5G

کوالکام با چیپست اسنپدراگون 855 و سامسونگ با مودم اگزینوس 5100 پشتیبانی از شبکه های 5G برای گوشی ها را هدف گرفته اند. - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر دستجرد استان قم - انتظار می رود اولین گوشی های سازگار با این فناوری در نیمه اول سال 2019 روانه بازار شوند. احتمالاً شیائومی یکی از اولین هایی خواهد بود که موبایل 5G را معرفی می کند. در بین این گوشی ها نسخه ویژه ای از گلکسی اس 10 با پشتیبانی از شبکه های مخابراتی نسل پنجم (احتمالاً با نام گلکسی اکس) یکی از مواردی خواهد بود که بسیاری منتظر رونمایی و عرضه آن هستند.

حفره نمایشگر

تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر دستجرد استان قم

در ماه های اخیر چندین گوشی با - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر دستجرد استان قم - حفره های نمایشگر معرفی - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر دستجرد استان قم - شده اند. انتظار می رود در سال جاری میلادی گوشی های بیشتری با این نوع طراحی - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر دستجرد استان قم - روانه بازار شوند و جریان اصلی بازار را به دست بگیرند. یکی از گوشی هایی بهره مند از این طراحی که احتمالاً فروشی چند ده میلیونی داشته باشد، گلکسی اس 10 سامسونگ است.

دوربین های اصلی چندگانه

تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر دستجرد استان قم

گلکسی A9 سامسونگ، اولین گوشی با دوربین 4 - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر دستجرد استان قم - گانه در بازار بی رقیب بود، اما در 2019 شاهد گوشی های بیشتری با این تعداد دوربین و حتی بیشتر خواهیم بود. نسخه 5G گلکسی - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر دستجرد استان قم - S10 احتمالاً به 4 دوربین رده بالا مجهز خواهد شد. اپل اما احتمالاً برای سال 2019 آیفون های با حداکثر 3 دوربین اصلی را در نظر خواهد گرفت. نوکیا احتمالاً قصد دارد پا را فراتر از این گذاشته و گوشی نوکیا 9 را با دوربین اصلی 5 گانه معرفی کند.

به این ترتیب با افزایش تعداد دوربین های اصلی در گوشی های 2019 می توان امسال را - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر دستجرد استان قم - بهترین سال برای عکسبرداری موبایل تاکنون در نظر گرفت.

حسگر اثر انگشت الترا سونیک زیر نمایشگر

تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر دستجرد استان قم

این حسگرها همین الان هم در بسیاری از گوشی ها تعبیه - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر دستجرد استان قم - شده اند - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر دستجرد استان قم - اما در سال جاری پیشرفته تر خواهند شد. گلکسی اس 10 احتمالاً به حسگر اثر انگشت داخل نمایشگر پیشرفته مجهز می - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر دستجرد استان قم - شود. البته برخی گمانه زنی ها - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر دستجرد استان قم - به این موضوع اشاره کرده اند که این حسگر با برخی محافظ های نمایشگر نصب شده روی گوشی - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر دستجرد استان قم - ها سازگار نخواهد بود.

احتمالاً شرکت هایی از جمله سامسونگ برای عرضه این فناوری در گوشی های خود عجله ای ندارند؛ چرا که عرضه فناوری کامل تر را به «اولین» بودن در این زمنیه ترجیح داده اند. شاید هدف این است که این بار چنین حسگرهایی نه در یک بخش محدود از نمایشگر بلکه در تمامی نمایشگر کار کنند. مشابه با این - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر دستجرد استان قم - ایده را اخیراً شیائومی به نمایش گذاشته است.

دوربین های با زوم اپتیکال چند - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر دستجرد استان قم - برابری

تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر دستجرد استان قم

اوپو در رویداد کنگره جهانی موبایل سال 2017 فناوری زوم اپتیکال 5 برابری در - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر دستجرد استان قم - گوشی - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر دستجرد استان قم - های هوشمند را معرفی کرده بود البته هیچ گاه شاهد عرضه گوشی بهره مند از این تکنولوژی به بازار نبودیم. با این حال به نظر می رسد اوپو قصد دارد این فناوری را بیش از پیش بهبود دهد و حالا ایده زوم هیبریدی - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر دستجرد استان قم - 10 برابری بدون افت کیفیت را در سر می پروراند. شاید گوشی وان پلاس 7 یکی از کاندیدها برای بهره مندی از چنین دوربینی باشد.

همچنین احتمالاً بالاترین مدل گلکسی اس 10 و جایگزین آیفون XS Max به دوربین مدت پرواز مجهز شوند. این دوربین ها مجهز به حسگرهای تشخیص عمق سه بعدی هستند که فاصله از سوژه را بر اساس سرعت نور مشخص می - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر دستجرد استان قم - کنند. حسگر دوربین مدت پرواز در برخی از گوشی های چینی تعبیه شده اما هنوز به خوبی از قابلیت های آنها بهره برده نشده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone