🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر بویین زهرا استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر بویین زهرا استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل خرابی لامپ مایکروفر چیست؟
    پاسخ: لامپ مایکروفر بر اثر محکم بستن درب دستگاه و یا نوسانات برقی و چربی گرفتن دستگاه ممکن است بسوزد.
  2. سوال: قطعه سنسور وزن چه نقشی در مایکروفر دارد؟
    پاسخ: سنسور وزن مایکروفر وظیفه سنجش وزن مواد داخل مایکروفر را برعهده دارد و در برنامه هایی همچون دیفراست مورد استفاده قرار میگیرد.
  3. سوال: آیا تعمیرات سولاردام در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات مایکروویو در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  4. سوال: آیا تعمیراتی که روی مایکروویو انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  5. سوال: علت خرابی میکروسوییچ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: برای خرابی میکروسوییچ درب به دلایل مختلفی مانند محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه، نوسانات برقی اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31696.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

مایکروسافت آفیس برای اپ استور مک منتشر شد

مایکروسافت ساعاتی پیش مجموعه اپلیکیشن‌های آفیس خود را روی اپ استور مک منتشر کرد. این کار با کمی تأخیر انجام شد چرا که از سال گذشته، اعلام شده بود که مجموعه نرم‌افزارهای آفیس تا انتهای ...

مایکروسافت ساعاتی پیش مجموعه اپلیکیشن‌های آفیس خود را روی اپ استور مک منتشر کرد. این کار با کمی تأخیر انجام شد چرا که از سال گذشته، اعلام شده بود که مجموعه نرم‌افزارهای آفیس تا انتهای سال 2018 به اپ استور مک می‌آیند.

در هر صورت حالا نرم‌افزارهای ورد، اکسل، پاورپوینت، آتلوک، وان - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر بویین زهرا استان زنجان - نوت و وان درایو همگی در قالب یک باندل یا مجموعه - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر بویین زهرا استان زنجان - اپلیکیشن Microsoft Office 365 آماده - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر بویین زهرا استان زنجان - دانلود از اپ استور مک هستند، و برای استفاده از ورد، اکسل، پاورپوینت و آتلوک شما نیازمند اشتراک آفیس 365 خواهید بود.

مایکروسافت - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر بویین زهرا استان زنجان - آفیس ارائه شده در اپ استور، با آفیسی که از طریق وبسایت مایکروسافت به کاربران مک ارائه می‌شد هیچ تفاوتی ندارد. تنها چیزی که تغییر کرده این است که حالا می‌توانید همه نرم‌افزارهای آفیس را در یک پکیج واحد - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر بویین زهرا استان زنجان - دریافت کنید و - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر بویین زهرا استان زنجان - بزرگترین مزیت دانلود آفیس از اپ استور این است که آپدیت‌‌های آن به طور خودکار دانلود می‌شوند.

تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر بویین زهرا استان زنجان

این روش در مقایسه با دانلود به‌روزرسانی‌های آفیس از طریق ابزار مستقل AutoUpdate مایکروسافت (MAU) بسیار ساده‌تر به نظر می‌رسد. در راستای همین موضوع، فیل شیلر معاون اول مارکتینگ بین‌المللی شرکت اپل به مایکروسافت بابت حضور در اپ استور مک خوشامد گفته و اعلام کرده که از انتشار مایکروسافت آفیس در اپ استور هیجان زده هستند:

اپل و مایکروسافت از دیرباز برای ارائه محصولات کاربردی آفیس برای کاربران مک همکاری می‌کرده‌اند. حالا، - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر بویین زهرا استان زنجان - با آفیس 365 در اپ استور مک دریافت آخرین و بهترین نسخه‌های آفیس 365 - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر بویین زهرا استان زنجان - برای مک، آیپد و آیفون آسان‌تر از همیشه شده است.

مایکروسافت برای آفیس 365 یک نسخه آزمایشی و رایگان یک ماهه در نظر گرفته که پس از اتمام این مهلت باید سالی 69.99 دلار (معادل ماهی 6.99 دلار) برای مصرف شخصی و 99.99 دلار (9.99 دلار در ماه) برای استفاده از Office - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر بویین زهرا استان زنجان - 365 Home بپردازید. اشتراک آفیس هوم به شما اجازه می‌دهد که بتوانید کلیه اپلیکیشن‌های آفیس را با شش نفر در - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر بویین زهرا استان زنجان - پی - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر بویین زهرا استان زنجان - سی یا مک به اشتراک بگذارید.

همچنین در این حالت یک ترابایت فضای وان درایو برای هر کاربر و 60 دقیقه مکالمه اسکایپ در ماه را دریافت خواهید کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone