🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر قائمشهر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر قائمشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: قطعه سنسور وزن چه نقشی در مایکروفر دارد؟
    پاسخ: سنسور وزن ماکروفر، وزن مواد داخل ماکروفر را محاسبه میکند و برای برنامه هایی مانند دیفراست از اطلاعات داده شده توسط سنسور وزن استفاده میکند.
  2. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات مایکروویو به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر سولاردام خود را پرداخت نمایید.
  3. سوال: دلیل نچرخیدن سینی داخلی مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برای نچرخیدن سینی مایکروویو دلایل مختلفی وجود دارد که ایراد در موتور گردان، ریل، سینی، میکروسوییچ درب،کوبلن و یا برد دستگاه باشد که میتواند باعث نچرخیدن سینی شود و باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروویو و با وسایل مربوط بررسی شود.
  4. سوال: خازن در مایکروفر چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: خازن وظیفه دوبرابر کردن ولتاژ دریافتی از ترانس و انتقال آن به مگنترون را برعهده دارد.
  5. سوال: دود کردن ماکروویو میتواند به چه علت باشد؟
    پاسخ: علت دود کردن مایکروفر سوختن چربی های روی المنت میباشد و یک مورد طبیعی میباشد و جای نگرانی ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31695.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

کانسپت ویوو Apex 2019 اسپیکر، حسگر اثر انگشت و نمایشگر را با هم ادغام کرده است

روز گذشته کمپانی میزو نخستین گوشی بدون دکمه، اسپیکر و درگاه شارژ دنیا را معرفی کرد و حالا رقیب هم وطن آن یعنی ویوو با ارائه کانسپت Apex 2019 به میدان آمده تا با اندکی ...

روز گذشته کمپانی میزو - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر قائمشهر استان مازندران - نخستین گوشی بدون دکمه، اسپیکر و درگاه شارژ دنیا را معرفی - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر قائمشهر استان مازندران - کرد و حالا رقیب هم وطن آن یعنی ویوو با ارائه کانسپت Apex 2019 به میدان آمده تا با اندکی تفاوت، نسل جدید طراحی موبایل را به نمایش بگذارد.

ویوو Apex 2019 بر خلاف محصول میزو از نوعی پورت مغناطیسی (آهنربایی) برای شارژ و تبادل اطلاعات بهره مند - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر قائمشهر استان مازندران - بوده و در آن اثری از دوربین سلفی نیست. این تلفن هوشمند همچنین از فناوری - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر قائمشهر استان مازندران - حسگر اثر انگشت جدیدی بهره می برد که تمام نمایشگر دستگاه را به یک - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر قائمشهر استان مازندران - سنسور بزرگ تبدیل کرده است.

تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر قائمشهر استان مازندران

البته صفحه نمایش 6.39 اینچی امولد Apex 2019 تنها وظیفه باز - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر قائمشهر استان مازندران - کردن قفل را به عهده نداشته و قادر است - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر قائمشهر استان مازندران - با برخورداری از یک مبدل - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر قائمشهر استان مازندران - پیزوالکتریک، نقش اسپیکر دستگاه را هم بازی کند.

در کنار موارد مذکور، ویوو برای - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر قائمشهر استان مازندران - شبیه سازی دکمه های جانبی دستگاه به ترکیب فناوری لمسی با سنسورهای حساس به فشار دست زده که ضمن - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر قائمشهر استان مازندران - حفظ یکپارچگی بدنه، گزینه سنتی استفاده از دکمه را - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر قائمشهر استان مازندران - نیز در اختیار کاربر - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر قائمشهر استان مازندران - قرار می دهد.

تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر قائمشهر استان مازندران

از نظر سخت افزار Apex 2019 - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر قائمشهر استان مازندران - یک پرچمدار تمام عیار به حساب آمده و با چیپست اسنپدراگون 855، رم 12 گیگابایتی و حافظه داخلی 256 یا 512 گیگابایتی، در مقابل رقبای کلاسیک کمبودی احساس نمی کند. از طرفی کانسپت ویوو به تکنولوژی 5G نیز مجهز شده - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر قائمشهر استان مازندران - که در محصولات این شرکت چینی یک نوآوری محسوب می شود.

ویوو Apex 2019 احتمالاً فاقد دوربین سلفی خواهد بود

برای تصویربرداری هم یک ماژول دوربین دوگانه 12+13 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده که با کمک فلاش LED عکاسی و فیلمبرداری در - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر قائمشهر استان مازندران - محیط های - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر قائمشهر استان مازندران - مختلف را ممکن می کند. لازم به ذکر است که شرکت سازنده اطلاعاتی درباره دوربین سلفی منتشر نکرده - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر قائمشهر استان مازندران - و مشخص نیست که آیا این قابلیت به صورت کامل حذف شده یا در بدنه پنهان شده است.

تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر قائمشهر استان مازندران

گفتنی است ویوو Apex 2019 با بدنه یکپارچه ضد آب و حاشیه های باریک نمایشگر فعلاً در حد طرح مفهومی بوده اما با توجه به سابقه شرکت سازنده، احتمالاً در نسخه نهایی محصول شاهد حضور برخی از نوآوری های موجود در کانسپت مورد اشاره خواهیم - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر قائمشهر استان مازندران - بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone