🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر بندرترکمن استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر بندرترکمن استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: خرابی میکروسوییچ مایکروفر به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه و ... میتواند باعث خرابی میکروسوییچ درب مایکروفر شود.
  2. سوال: آیا خالی روشن کردن مایکروفر ایراد دارد؟
    پاسخ: بله، درصورت خالی روشن کردن مایکروویو اشعه لیزر به آنتن مگنترون بر میگردد و دچار جرقه و آسیب به دستگاه میشود. اکیدا از خالی روشن کردن مایکروویو جدا خودداری کنید.
  3. سوال: علت داغ نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر میتواند مربوط به خرابی قطعات قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها و یا مشکل در قسمت برد فرمان دستگاه باشد و باید توسط کارشناس تعمیرات مایکروویو بررسی گردد.
  4. سوال: فضای داخلی مایکروویو را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: فضای داخلی مایکروویو را بهتر است بعد از هربار استفاده تمیز کزد و به طور سالیانه فیلتر اشعه آن را تعویض کرد.
  5. سوال: علت نچرخیدن سینی مایکروفر چه میتواند باشد؟
    پاسخ: نچرخیدن سینی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی موتور گردان، سینی، ریل، کوبلن، میکروسوییچ درب یا برد دستگاه باشد و باید توسط متخصص تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31697.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

یادگیری ماشینی گوگل به کمک تشخیص چاله ها و دست اندازهای خیابان می آید [تماشا کنید]

فرقی نمی کند ثبت تصاویر با کیفیت تر با دوربین تلفن های همراه باشد یا کمک به کنترل و هدایت وسایل نقلیه، هوش مصنوعی این روزها در کانون توجه بسیاری از شرکت ها قرار گرفته ...

فرقی نمی کند ثبت تصاویر با کیفیت تر با دوربین تلفن های همراه باشد یا کمک به کنترل و هدایت وسایل نقلیه، هوش مصنوعی این روزها در کانون توجه بسیاری از شرکت ها قرار گرفته و کاربرد آن مدام رو به گسترش است.

یادگیری ماشینی (Machine learning) یکی از شاخه های هوش مصنوعی است. در این شاخه با کشف الگوها، الگوریتم های خاصی تنظیم می شوند که بر اساس آنها کامپیوترها و سیستم های نرم افزاری توانایی آموختن - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر بندرترکمن استان گلستان - و یادگیری را پیدا می کنند.

تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر بندرترکمن استان گلستان

به تازگی گروهی از دانشجویان دانشگاه Loyola Marymount که در لس آنجلس واقع شده تحقیقاتی را در زمینه توسعه سیستمی برای شناسایی چاله ها و ناهمواری های موجود در خیابان ها آغاز کرده اند.

هدف - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر بندرترکمن استان گلستان - از توسعه چنین سیستمی تهیه مدلی است که بتواند در زمانی سریع تر ایرادات آسفالت را تشخیص و گزارش کند. برای این کار گروه مذکور از پلتفرم متن باز تنسورفلو (TensorFlow) گوگل و یک دوربین که روی کاپوت خودرو نصب شده، بهره گرفته اند.

تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر بندرترکمن استان گلستان

به گفته دانشجویان در صورت نهایی شدن این پروژه و عرضه نهایی سیستم مربوطه، شرکت های عمرانی و مسئولان نگهداری از راه ها خواهند توانست وقت خود را به جای کشف چاله ها، صرف تعمیر کنند.

بدیهی است که با تعمیر زودتر و بهتر راه ها و خیابان ها، کیفیت و ایمنی رانندگی نیز ارتقا یافته و وضعیت ترافیکی نیز بهبود پیدا می کند؛ بد نیست بدانید لس آنجلس - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر بندرترکمن استان گلستان - یکی از پرترافیک ترین شهرهای جهان بوده و بر اساس - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر بندرترکمن استان گلستان - گزارش دو سال پیش INRIX - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر بندرترکمن استان گلستان - حدود 102 ساعت از عمر ساکنین این کلانشهر در ترافیک سنگین خیابان ها تلف می شود.

جلب رضایت مالکین وسایل نقلیه از دیگر نتایج بهره گیری از سیستم مبتنی بر یادگیری ماشینی دانشجویان Loyola Marymount - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر بندرترکمن استان گلستان - خواهد - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر بندرترکمن استان گلستان - بود، زیرا خودروهای این افراد کمتر در چاله ها افتاده و با - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر بندرترکمن استان گلستان - کاهش صدمات وارد شده به خودرو، هزینه نگهداری نیز کاهش می یابد.

همچنین به دلیل کاهش صدمات وارد شده به وسایل نقلیه و - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر بندرترکمن استان گلستان - به دنبال آن کاهش هزینه های نگهداری، رضایت مالکین هم بیشتر جلب خواهد شد.

فکر می کنید در صورت استفاده از چنین سیستمی در شهرها و جاده های کشورمان نتیجه چه خواهد بود؟

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone