🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر متل قو استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر متل قو استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا اشعه مایکروویو خطرناک است؟
    پاسخ: در صورت بسته بودن کاور مایکروفر اشعه آن خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متری حفظ شود.
  2. سوال: خازن در مایکروفر چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: خازن وظیفه دوبرابر کردن ولتاژ دریافتی از ترانس و انتقال آن به مگنترون را برعهده دارد.
  3. سوال: تفاوت مایکروفر با سولاردام چیست؟
    پاسخ: مایکروفر توسط اشعه مواد غذایی را گرم میکند اما سولاردام علاوه بر اشعه توسط المنت های هالوژنی وظیفه گرم کردن را انجام میدهد.
  4. سوال: علت سوختن لامپ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: محکم بسته شدن درب دستگاه و یا چربی گرفتن دستگاه و نوسانات برقی میتواند باعث خرابی لامپ مایکروویو بشود.
  5. سوال: علت خرابی المنت مایکروویو چه میتواند باشد؟
    پاسخ: المنت مایکروفر بر اساس کثیفی و گرفتن چربی و یا عوامل بیرونی ممکن است دچار آسیب شود و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24460.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

افت قیمت ۱۵۰ دلاری آیفون XR و 8 و خداحافظی اپل با آیفون 7 و XS Max

همزمان با رونمایی از آیفون 11 برخی از آیفون های قدیمی از جمله آیفون XR تخفیف خوردند و برخی دیگر از سایت اپل حذف شدند. اپل اعلام می کند ارزان قیمت ترین آیفون سال پیش ...

همزمان با رونمایی از آیفون 11 برخی از آیفون های قدیمی از جمله آیفون XR تخفیف خوردند و برخی دیگر از سایت اپل حذف شدند.

اپل اعلام می کند ارزان قیمت ترین آیفون سال پیش یعنی آیفون XR (بررسی دیجیاتو) که 750 دلار قیمت داشت را هم اکنون می توان به قیمت 600 دلار - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر متل قو استان مازندران - و آیفون 8 (بررسی دیجیاتو)، که دو سال - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر متل قو استان مازندران - پیش به بازار عرضه شد، به قیمت 450 دلار قابل خریداری هستند. هر کدام از این گوشی ها 150 دلار تخفیف خورده اند.

آیفون 8 پلاس هم همچنان در سایت - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر متل قو استان مازندران - اپل برای فروش موجود بوده و 550 دلار قیمت دارد. آیفون های حذف شده از وب سایت - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر متل قو استان مازندران - اپل، آیفون 7، آیفون XS و آیفون XS مکس سال گذشته هستند.

تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر متل قو استان مازندران

اپل می خواهد با فروش آیفون های قدیمی به قیمت - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر متل قو استان مازندران - زیر 700 دلار، کاربرانی که تمایلی به خرید آیفون های جدید ندارند را تشویق - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر متل قو استان مازندران - به خرید مدل های قدیمی کرده و از رفتن آنها به سمت رقبای اندرویدی جلوگیری کند.

اپل - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر متل قو استان مازندران - طی مراسم سالانه خود در سالن آمفی تئاتر استیو جابز در - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر متل قو استان مازندران - کوپرتینوی کالیفرنیا از آیفون 11 به قیمت 700 دلار، آیفون 11 پرو به قیمت 1000 دلار و آیفون 11 پرو مکس به قیمت 1100 - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر متل قو استان مازندران - دلار رونمایی کرد. همچنین از اپل واچ سری 5 و نسل هفتم آیپد هم رونمایی شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر نهاد نوشته شده درتاریخ 1402/03/06
وای خدای من، خیلی خوشحالم از خدمات شرکت الو. مایکروفر ماجور MCO 3517 من داغون شده بود و اونها اومدن تعمیرش کنن. البته، باید بگم که رضایتم فقط متوسط بود. خوب بود که ماشینمو تعمیر کردن و درستش کردن، اما موقع کار کردن باهاش، هنوز مشکلاتی داشت. اما بازم، ممنون از تلاش شرکت الو برای رسیدن به رضایت مشتری



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone