🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر امیرکلا استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر امیرکلا استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش سنسور ترمیستور در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت حساس به دما میباشد که وظیفه سنجیدن دمای کابین مایکروفر را برعهده دارد.
  2. سوال: وظیفه فیوز در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: وظیفه فیوز در مایکروویو این است که از ورود ولتاژ اضافی و خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری کند.
  3. سوال: وظیفه المنت ماکروفر چیست؟
    پاسخ: نقش المنت در مایکروویو گرم کردن و گریل کردن میباشد که در برنامه های پخت و پز کاربرد دارد.
  4. سوال: آیا میتوان از مایکروفر به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: بهتر است که مدت زمان طولانی ماکروفر را روشن نگه نداریم و بعد از هر بار استفاده طولانی مدت حداقل 5 دقیقه به دیتگاه زمان استراحت بدهیم تا به لیزر دستگاه آسیب نرسد.
  5. سوال: آیا اشعه مایکروویو خطرناک است؟
    پاسخ: در صورت بسته بودن کاور مایکروفر اشعه آن خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متری حفظ شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39099.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

واتس اپ رکورد شکست؛ 75 میلیارد پیام در شب سال نو میلادی

در ساعات پایانی سال 2017 واتس اپ رکوردی جدیدی را توانست برای خود به ثبت برساند. در شب سال نو میلادی بیش از 75 میلیارد پیام از سوی کاربران این اپلیکیشن ارسال شد که حدود ...

در - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر امیرکلا استان مازندران - ساعات پایانی سال 2017 واتس اپ رکوردی جدیدی را توانست برای خود به ثبت برساند. در شب سال نو میلادی بیش از 75 میلیارد پیام از سوی کاربران این اپلیکیشن ارسال شد که حدود 12 - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر امیرکلا استان مازندران - میلیارد بیشتر از رکوردی قبلی است؛ در ساعات پایانی سال 2016 حدود 63 - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر امیرکلا استان مازندران - میلیارد پیام در این اپلیکیشن رد - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر امیرکلا استان مازندران - و بدل گشته بود.

در شب سال نو، کاربران واتس اپ حدود دو هزار گزارش مبنی بر مشکلات سرور این پیام رسان منتشر کردند

با توجه به اطلاعات به دست آمده، از میان این رقم 13 میلیارد آن عکس - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر امیرکلا استان مازندران - بوده و 5 میلیارد هم به ویدیوها اختصاص دارد. این - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر امیرکلا استان مازندران - رکورد در حالی برای واتس اپ ثبت شده که در ساعات پایانی سال گذشته گزارشات متعددی از مشکلات - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر امیرکلا استان مازندران - سرور این اپلیکیشن پیام رسان به دست - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر امیرکلا استان مازندران - رسید و برای حدود دو ساعت خیلی ها نتوانستند از آن استفاده کنند.

بعدها واتس اپ نسبت به این اتفاق واکنش نشان داد و علتش را ترافیک زیاد پیام ها در شب سال نو میلادی خواند. همچنین در روز - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر امیرکلا استان مازندران - آخر 2017 این کمپانی پشتیبانی از سرویسش را برای سیستم عامل بلک بری و نسخه های قدیمی ویندوز فون نیز قطع کرد.

تمام این مسائل نشان از محبوب روز افزون واتس اپ در میان مخاطبین می دهند. این پیام رسان - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر امیرکلا استان مازندران - هم اکنون بیش از - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر امیرکلا استان مازندران - 1 میلیارد و 300 میلیون کاربر دارد، عددی که واتس اپ را تبدیل به محبوب ترین سرویس پیام رسان اجتماعی کرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone