🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر رودسر استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر رودسر استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فن در مایکروفر چه نقشی دارد؟
    پاسخ: فن مایکروفر وظیفه خنک کردن مگنترون را بر عهده دارد و در بعضی مدل ها فن کانوکشن نیز وجود دارد که وظیفه آن پخش گرما در قسمت های مختلف فر مایکروفر میباشد.
  2. سوال: هزینه تعمیرات سولاردام را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر مایکروویو را پرداخت نمایید.
  3. سوال: قیمت موتور گردان مایکروفر چقدر است؟
    پاسخ: مایکروویو دارای انواع مختلفی از موتور گردان میباشد که بسته به ولتاژ کارکرد و جنس فیزیکی آن متفاوت است.
  4. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت مایکرووفر چیست؟
    پاسخ: خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس میتواند باعث ایجاد صدای غیرعادی در مایکروویو بشود که باید توسط متخصص تعمیرات مایکروویو عیب یابی شود.
  5. سوال: علت گرم نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر به عوامل متعددی از جمله مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد الکترونیکی ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12200.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

آیفون SE 3 احتمالا نیمه اول ۲۰۲۲ با تراشه A14 و مودم 5G معرفی می‌شود

اپل احتمالا می‌خواهد آیفون SE 3 را با چیپست A14 بایونیک به‌روز کند و آن را در نیمه نخست سال ۲۰۲۲ به بازار بفرستد. نسل قبلی آیفون SE پارسال با تراشه A13 معرفی شد و ...

اپل احتمالا می‌خواهد آیفون SE 3 را با چیپست A14 بایونیک به‌روز کند و آن را در نیمه نخست سال ۲۰۲۲ به بازار بفرستد. نسل قبلی - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر رودسر استان گیلان - آیفون SE پارسال با تراشه - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر رودسر استان گیلان - A13 معرفی شد و ظاهری شبیه آیفون ۸ داشت، حالا باید منتظر باشیم تا ببینیم این دستگاه با چه شکلی از راه می‌رسد.

به گزارش وب‌سایت دیجی‌تایمز، وارث آیفون ۴.۷ اینچی - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر رودسر استان گیلان - اپل با - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر رودسر استان گیلان - برخورداری از تراشه آیفون ۱۲ و پشتیبانی از 5G - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر رودسر استان گیلان - در نیمه اول سال آینده میلادی معرفی می‌شود. پیش‌تر «مینگ-چی کو»، منبع معتبر اخبار اپل گفته بود که نسل بعدی آیفون - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر رودسر استان گیلان - SE به عنوان ارزان قیمت‌ترین موبایل - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر رودسر استان گیلان - 5G به بازار می‌آید. هدف اپل این است که - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر رودسر استان گیلان - با آیفون SE بعدی بتواند سهم بیشتری در بازار گوشی‌های 5G داشته باشد.

دیجی‌تایمز به نقل از منابع آگاه می‌گوید تولید نسل سوم آیفون SE فرصت تجاری خوبی برای تامین‌کنندگان بزرگ بازار از جمله Xintec به وجود می‌آورد که از زیرمجموعه‌های TSMC است.

تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر رودسر استان گیلان

اپل نسل اول آیفون SE را در ماه مارس ۲۰۱۶ - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر رودسر استان گیلان - معرفی - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر رودسر استان گیلان - کرد که ظاهری شبیه - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر رودسر استان گیلان - آیفون 5S داشت. این دستگاه پارسال با ظاهری شبیه آیفون ۸ اما - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر رودسر استان گیلان - با تراشه آیفون ۱۱ به‌روز شد و دوربین بهتری را ارائه می‌کرد. حالا طبق شایعات باید منتظر تغییرات کمتری در نسل سوم آیفون SE باشیم و ظاهرا - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر رودسر استان گیلان - این تغییرات فقط به برخورداری از چیپست A14 بایونیک و پشتیبانی از 5G محدود می‌شود.

آیفون SE در حال - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر رودسر استان گیلان - حاضر تنها گوشی اپل است که از حسگر تاچ آیدی و دکمه هوم استفاده می‌کند. طبق گفته دیجی‌تایمز و مینگ-چی کو، این طراحی در آیفون SE 3 هم ادامه داده می‌شود. بر اساس برخی شایعات، اپل در یکی از نسخه‌های - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر رودسر استان گیلان - آتی این دستگاه برای اولین بار دوربین سلفی را درون حفره‌ای در نمایشگر گوشی کار می‌گذارد تا بالاخره بریدگی بالای صفحه نمایش که همزمان با رونمایی از آیفون X معرفی شد، با یک طراحی - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر رودسر استان گیلان - جدید جایگزین شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone