🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر نی ریز استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر نی ریز استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت سوختن موتور گردون ماکروفر چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور کف مایکروویو قرار دادن اجسام سنگین روی سینی و استفاده نامناسب از مایکروفر میباشد.
  2. سوال: خرابی مگنترون مایکروفر به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو، یا استفاده از ظروف فلزی میتواند از عواملی باشد که باعث خرابی مگنترون مایکروفر میگردد.
  3. سوال: آیا میتوان از مایکروفر به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: بهتر است که مدت زمان طولانی ماکروفر را روشن نگه نداریم و بعد از هر بار استفاده طولانی مدت حداقل 5 دقیقه به دیتگاه زمان استراحت بدهیم تا به لیزر دستگاه آسیب نرسد.
  4. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی مگنترون مایکروفر است؟
    پاسخ: خیر، نوسانات برقی نمیتواند آسیبی به مگنترون برساند زیرا مگنترون مستقیما با برق ورودی ارتباطی ندارد.
  5. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18649.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

واتس‌اپ موقتاً عقب‌نشینی کرد: اشتراک داده‌ها با فیسبوک به تعویق افتاد

هفته پیش بود که واتس‌اپ از تغییر سیاست‌های خود خبر داد، موضوعی که با واکنش شدید کاربران و انتقاد بسیاری روبه‌رو شد. در حالی که این پیام‌رسان سعی کرد سیاست‌های جدیدش را شفاف‌سازی کند، همین ...

هفته پیش بود که واتس‌اپ از تغییر سیاست‌های خود خبر داد، موضوعی که با واکنش شدید کاربران و انتقاد بسیاری روبه‌رو شد. در حالی که این پیام‌رسان سعی کرد سیاست‌های جدیدش را شفاف‌سازی کند، همین موضوع - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر نی ریز استان فارس - هم نتوانست مانع از مهاجرت کاربران به پیام‌رسان‌های دیگر مانند تلگرام و سیگنال شود. در حالی که واتس‌اپ در ابتدا می‌خواست سیاست‌های جدیدش را از تاریخ ۲۰ بهمن اعمال کند، حالا این تاریخ به ۲۵ اردیبهشت تغییر - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر نی ریز استان فارس - کرده است.

واتس‌اپ در یک پیام پاپ‌آپ به کاربران اطلاع داده بود که باید تا تاریخ ۲۰ بهمن با سیاست‌های جدید این پیام‌رسان مبنی بر اشتراک‌گذاری داده‌ها با فیسبوک موافقت کنند یا اینکه دیگر از آن استفاده نکنند. حالا تقریبا بعد از یک هفته، این پیام‌رسان از موضع قبلی خود عقب‌نشینی کرده و اعمال سیاست‌های جدیدش را سه ماه به تعویق - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر نی ریز استان فارس - انداخته است.

تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر نی ریز استان فارس

این پیام رسان در - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر نی ریز استان فارس - بیانیه اخیرش گفته:

«متوجه شده‌ایم که بروزرسانی اخیر ما برای بسیاری از مردم گیج‌کننده بوده. اطلاعات - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر نی ریز استان فارس - اشتباه زیادی باعث نگرانی کاربران شده و ما می‌خواهیم برای درک اصول و حقایق به همه کمک کنیم.»

از سال ۲۰۱۶ واتس‌اپ برخی اطلاعات خاص مانند شماره تلفن را در اختیار فیسبوک قرار می‌دهد، با این حال این پیام - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر نی ریز استان فارس - رسان به پیام‌های کاربران دسترسی ندارد و به گفتگوهای تلفنی آن‌ها هم گوش نمی‌دهد. گفتگوها در این پیام رسان از رمزگذاری سرتاسری پشتیبانی می‌کنند تا امنیت آن‌ها حفظ شود.

پس از اعلام خبر تغییر سیاست‌های واتس‌اپ، برخی مدیران اجرایی کمپانی فیسبوک شامل مدیر اینستاگرام و واتس‌اپ در توییتر سعی کردند نگرانی و سردرگمی کاربران درباره اشتراک‌گذاری داده‌ها را کاهش دهند و ظاهرا به موفقیت نسبی هم دست پیدا کردند.

تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر نی ریز استان فارس

این پیام رسان می‌خواهد از فاصله سه ماهه برای شفاف‌سازی بیشتر و ارتباط بهتر با کاربران استفاده کند. در حقیقت واتس‌اپ سیاست‌های جدیدش را تغییر نمی‌دهد و تنها سه ماه دیرتر آن‌ها را اجرایی می‌کند، البته در این مدت تلاش می‌کند از ریزش کاربران خود - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر نی ریز استان فارس - جلوگیری کند. این پیام رسان گفته:

«این بروزرسانی شامل گزینه‌های جدیدی برای ارسال پیام به یک کسب و کار در واتس‌اپ می‌شود و همچنیننحوه جمع‌آوری و استفاده از داده‌ها را شفاف‌تر می‌کند. اگرچه امروزه همه کاربران برای خرید اقلام موردنیازشان به سراغ یک کسب و کار در - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر نی ریز استان فارس - واتس‌اپ نمی‌روند، اما به باور ما تعداد این کاربران در آینده افزایش پیدا می‌کند و اطلاع آن‌ها از چنین سرویس‌هایی با اهمیت است. این آپدیت توانایی ما برای اشتراک‌گذاری داده‌ها با فیسبوک را گسترش نمی‌دهد.»

از روز اعلام تغییر سیاست‌های واتس‌اپ و همچنین تشویق ایلان ماسک به استفاده از سیگنال، شاهد مهاجرت کاربران به این پیام رسان - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر نی ریز استان فارس - بودیم و البته - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر نی ریز استان فارس - تلگرام - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر نی ریز استان فارس - هم موردتوجه زیادی قرار گرفته و شمار کاربرانش از ۵۰۰ میلیون نفر عبور کرد.

حالا باید منتظر ماند و - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر نی ریز استان فارس - دید این فاصله سه ماهه می‌تواند - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر نی ریز استان فارس - از رشد سرسام‌آور کاربران سیگنال جلوگیری کند یا خیر، پیام رسانی که دیگر در - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر نی ریز استان فارس - فروشگاه‌های اپلیکیشن ایرانی وجود ندارد. - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر نی ریز استان فارس - اگر می‌خواهید از واتس‌اپ به سیگنال مهاجرت کنید، مطالعه مطالب زیر را به شما پیشنهاد می‌کنیم:

- تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر نی ریز استان فارس -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone