🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر مشهد استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر مشهد استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی مگنترون مایکروفر است؟
    پاسخ: خیر، نوسانات برقی نمیتواند آسیبی به مگنترون برساند زیرا مگنترون مستقیما با برق ورودی ارتباطی ندارد.
  2. سوال: علت جرقه زدن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: دلیل جرقه زدن مایکروفر میتواند مربوط به استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی داخل دستگاه باشد. همچنین خرابی مگنترون، عایق میکا و یا از بین رفتن عایق بدنه یا سینی باعث جرقه زدن مایکروفر میگردد.
  3. سوال: فیوز در مایکروویو چه وظیفه ای را بر عهده دارد؟
    پاسخ: وظیفه فیوز در مایکروویو این است که از ورود ولتاژ اضافی و خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری کند.
  4. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه سولاردام من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  5. سوال: علت سوختن لامپ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: محکم بسته شدن درب دستگاه و یا چربی گرفتن دستگاه و نوسانات برقی میتواند باعث خرابی لامپ مایکروویو بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18651.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

هفت سنگ؛ سفر با پرنده‌های عصبانی

به نظر می‌رسد بازگشت بازی‌های محبوب گذشته دارد کم‌کم به ترند بازی‌های موبایل تبدیل می‌شود و حالا شاهد حضور دوباره‌ی انگری بردز یا همان پرندگان عصبانی هستیم که یازده سالی از اولین‌ باری که  به عنوان بازی ...

به نظر می‌رسد بازگشت بازی‌های محبوب گذشته دارد کم‌کم به ترند بازی‌های موبایل تبدیل می‌شود و حالا شاهد حضور دوباره‌ی انگری بردز یا همان پرندگان عصبانی هستیم که یازده سالی از اولین‌ باری که  به عنوان بازی پا به موبایل گذاشت، می‌گذرد. Rovio بازی جدید را با اسم Angry Birds - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر مشهد استان خراسان - Journey منتشر کرده که از نظر - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر مشهد استان خراسان - طراحی شباهت زیادی به انگری بردز کلاسیک دارد و فعلا برای ساکنان آمریکا، فنلاند، لهستان و سوئد در دسترس است و تا عرضه نسخه نهایی باید منتظر خبرهای بعدی باشیم.

تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر مشهد استان خراسان

در این بازی هم - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر مشهد استان خراسان - سازندگان به سراغ پازل‌های فیزیکی رفته‌اند و باید خوک‌ها را از سر راه برداریم و کرم‌های شب‌تاب را نجات بدهیم. طبق خبرهای منتشر شده شخصیت‌های جدید با توانایی‌های مخصوص در راه هستند.

تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر مشهد استان خراسان

سری بازی‌های Bless قبلا برای کنسول - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر مشهد استان خراسان - و - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر مشهد استان خراسان - کامپیوتر منتشر شده بودند و به محبوبیت خوبی هم دست پیدا کردند و حالا JoyCity - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر مشهد استان خراسان - اعلام کرده است که - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر مشهد استان خراسان - اولین بازی موبایل این سری هم به زودی در سبک MMORPG منتشر خواهد شد. طبق تیزر منتشر شده باید منتظر یک بازی جهان‌باز باشیم که جزئیات در طراحی آن نقش مهمی دارند و البته انتظار می‌رود گیم‌پلی بازی هم به اندازه‌ی ظاهرش خوب باشد. بازی فعلا برای پیش ثبت‌نام در گوگل پلی و اپ استور قرار گرفته است.

تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر مشهد استان خراسان

یک DLC جدید برای بازی Dead Cells هم در راه است که بیست و دومین آپدیت اصلی این بازی است و Fatal Falls نام دارد. از آن‌جایی که حرف از یک آپدیت اصلی است بنابراین ماموریت‌ها، سلاح‌ها و ده نوع اسکین جدید به بازی اضافه می‌شود. این آپدیت برای کنسول و کامپیوتر در روز هفتم بهمن منتشر می‌شود و احتمالا آپدیت موبایل هم کمی بعد از آن منتشر شود.

تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر مشهد استان خراسان

بتل رویال‌ها هم که نمی‌گذارند حضورشان در اخبار کم‌رنگ بشود این هفته Garena Free Fire را در - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر مشهد استان خراسان - لیست خبرها داشتند که قصد دارد اولین ایونت بزرگش را در سال 2021 برگزار کند. ایونت جدید بازی گارنا با نام The New Beginning معرفی شده است و قرار است بازیکنان را به مپ ریمستر شده‌ی برمودا ببرد تا بر سر جوایز درون بازی با هم رقابت کنند. ایونت از پس فردا شروع می‌شود و جوایز متنوع و فراوانی هم دارد.

Gordon Ramsay: Chef Blastتعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر مشهد استان خراسان

  • بازی - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر مشهد استان خراسان - آفلاین و آنلاین است.

گوردون رمزی یکی از آشپز‌های سرشناسی است که به خاطر برنامه‌های تلویزیون پرطرفدارش شهرت پیدا - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر مشهد استان خراسان - کرد و اکنون با Outplay Entertainment همکاری کرده تا یک بازی پازلی با اسم او ساخته شود. بازی Gordon Ramsay: Chef Blast گیم‌پلی جدیدی ندارد - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر مشهد استان خراسان - و مثل پازل‌های معروف دیگری است که تجربه کرده‌ایم با این تفاوت که تم آن مربوط به آشپزی است و هر دو هفته به تعداد مراحل آن اضافه می‌شود و هر دفعه که به بازی برگردید چیز جدیدی برای ارائه دارد.

تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر مشهد استان خراسان

Gordon Ramsay: Chef Blast

سازنده: Outplay Entertainment قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 378.4/85 مگابایت زبان:

Astracraftتعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر مشهد استان خراسان

  • بازی آنلاین است.

بازی Astracraft جدیدترین بازی NetEase است که با فضای متفاوتش - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر مشهد استان خراسان - حسابی مورد بحث قرار گرفته. این بازی با همکاری یک بازی ساز مستقل ساخته شده و سبک ترکیبی آن به بازیکن اجازه می‌دهد هم مبارزه را تجربه کند و هم با ساخت و ساز آشنا شود. در بخش Create Mode این بازی می‌توانید مپ‌های جدید و جهان‌های جدید مخصوص به خودتان را بسازید و در آن‌ها بجنگید.

تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر مشهد استان خراسان

Astracraft‏

سازنده: NetEase Games‏ قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 393/98 مگابایت زبان:

Figment: Journey Into the Mindتعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر مشهد استان خراسان

  • بازی آنلاین است.

دنیای سورئال بازی Figment: Journey - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر مشهد استان خراسان - Into the Mind ما را با خود به درون ذهن انسان می‌برد و بر اساس عملکرد دو نیمه‌ی مغز انسان طراحی شده است، به طوری که پازل‌های بخش جزیره‌ها بیشتر نیم‌کره‌ی راست را به کار می‌گیرند و پازل‌های شهر Clockwork هم منطقی‌تر هستند و بخش - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر مشهد استان خراسان - چپ مغز را بیشتر درگیر خود می‌کنند. بازی گیم‌پلی جالبی دارد که تجربه‌ی منحصر به فردی را فراهم می‌کند. نسخه‌ی iOS بازی منتشر شده و نسخه‌ی اندروید هم در همین هفته منتشر می‌شود.

تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر مشهد استان خراسان

Figment: Journey Into the Mind

سازنده: Surreal Games ApS قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 781.5 مگابایت زبان:

Picnic Penguinتعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر مشهد استان خراسان

  • بازی آفلاین است.

بازی Picnic Penguin‏ از آن دسته پازل‌هایی است که مرا به عمق کودکی و اولین تجربه از بازی‌های کامپیوتری می‌برد. در این بازی باید به پنگوئن کمک کنیم تا پازل‌ها را حل کند و غذاهای مختلف را به زیرانداز پیک‌نیک برساند. ظاهر بازی فانتزی و ساده است اما پازل‌ها از سطح سختی خوبی برخوردار هستند و می‌توانند مدت‌ها سرگرمتان کنند.

تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر مشهد استان خراسان

Picnic Penguin‏

سازنده: NEUTRONIZED‏ قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 51.3/26 مگابایت زبان:

Infinite Galaxyتعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر مشهد استان خراسان

  • بازی آنلاین است.

بازی Infinite Galaxy داستان - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر مشهد استان خراسان - کهکشانی را تعریف می‌کند که درگیر جنگ و ویرانی‌های فراوان شده و حالا به کمک شما نیاز دارد تا از آن دفاع کنید اما مشکل این است که خودتان هم وضع تعریفی ندارید بنابراین اول باید فضاپیمای خودتان را تعمیر کنید و - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر مشهد استان خراسان - بعد وارد جنگ‌های خون‌باری بشوید که برای دفاع از کهکشان‌تان شروع شده. بازی جزئیات زیادی دارد بنابراین اگر ترکیب فضا و جزئیات فراوان را دوست دارید این بازی را از دست ندهید.

تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر مشهد استان خراسان

Infinite Galaxy

سازنده: CAMEL GAMES قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 695.2/52 - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر مشهد استان خراسان - مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر نیکچهره نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
تعمیرچی طرفای رضاشهر مشهد هم اعزام نیرو داره؟
پاسخ: بله در رضاشهر شهر مشهد خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone