🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر ماسال استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر ماسال استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علل سوختن موتور گردون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: قرار دادن وسایل سنگین و استفاده نامناسب از دستگاه سولاردام از علت های خرابی موتور گردان مایکروفر میباشد.
  2. سوال: آیا خالی روشن کردن مایکروفر ایراد دارد؟
    پاسخ: در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود اشعه لیزر به آنتن مگنترون برگشته و دچار جرقه و آسیب میگردد. جدا از خالی روشن کردن مایکروفر خودداری کنید.
  3. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه سولاردام من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه مایکروویو، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: آیا باید برای مایکروویو از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد مایکروفر در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  5. سوال: وظیفه فن مایکروفر چه چیزی است و چه کاری انجام میدهد؟
    پاسخ: وظیفه فن خنک کردن مگنترون است . بعضی از مدل ها دارای فن کانوکشن هستند که عمل پخش گرما در قسمت های دیگر ماکرووفر را انجام میدهند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18660.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

تلگرام حالا بیشتر از ۵۰۰ میلیون کاربر فعال ماهانه دارد

«پاول دورف»، هم‌بنیان‌گذار و مدیرعامل تلگرام اعلام کرد که این پیام‌رسان از مرز ۵۰۰ میلیون کاربر فعال ماهانه گذشت. در این میان اما نکته مهم‌تر اینکه در ۷۲ ساعت اخیر تلگرام موفق به جذب بیش ...

«پاول دورف»، هم‌بنیان‌گذار و مدیرعامل تلگرام اعلام کرد که این پیام‌رسان - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر ماسال استان گیلان - از مرز ۵۰۰ میلیون کاربر فعال ماهانه گذشت. در این میان اما نکته مهم‌تر اینکه در ۷۲ ساعت اخیر تلگرام موفق - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر ماسال استان گیلان - به جذب بیش از ۲۵ - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر ماسال استان گیلان - میلیون کاربر جدید - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر ماسال استان گیلان - شده است، البته - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر ماسال استان گیلان - به لطف سیاست‌های اخیر - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر ماسال استان گیلان - و حاشیه ساز واتس‌اپ.

مدیرعامل تلگرام خبر داد که - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر ماسال استان گیلان - کاربران جدید از سراسر جهان به این پیام‌رسان پیوسته‌اند: «۳۸ درصد آسیا، ۲۷ درصد اروپا، ۲۱ درصد آمریکای لاتین و ۸ درصد هم خاورمیانه و - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر ماسال استان گیلان - آفریقای شمالی.» دورف روند اخیر پیوستن کاربران به تلگرام را متفاوت ارزیابی کرد و در همین رابطه نوشت: «ما - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر ماسال استان گیلان - پیش از این و در سابقه‌ی ۷ ساله‌ی محافظت از حریم خصوصی کاربران‌مان، تجربه‌ی افزایش شدید دانلود - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر ماسال استان گیلان - را داشته‌ایم، اما این‌بار همه - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر ماسال استان گیلان - چیز متفاوت است.»

او در پستی که در کانال تلگرامی‌اش منتشر کرد، نوشت که کاربران دیگر علاقه ندارند حریم خصوصی‌شان را در ازای - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر ماسال استان گیلان - دریافت سرویس رایگان به حراج بگذارند: «مردم دیگر نمی‌خواهند توسط انحصارهای بزرگ تکنولوژی به گروگان گرفته شوند و البته که دیگر به این شرکت‌ها اجازه نمی‌دهند چنین رفتاری با آن‌ها داشته باشند، چون این شرکت‌ها صرفاً کاربران زیادی دارند.»

این اولین باری نیست مدیرعامل تلگرام چنین لحنی را نسبت به رقیب اصلی‌اش یعنی واتس‌اپ به کار می‌برد. او در روزهای اخیر هم مستقیماً با خطاب قرار دادن واتس‌اپ و فیسبوک، این پلتفرم‌ها را - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر ماسال استان گیلان - به سخره گرفت و نوشت که فیسبوک یک بخش کامل برای بررسی علت محبوبیت پیام‌رسان تلگرام دارد: «تصور کنید چندین کارمند فقط به شکل تمام وقت روی همین موضوع کار می‌کنند!»

تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر ماسال استان گیلان

دلیل هجوم کاربران مختلف از سراسر جهان به تلگرام البته چیزی نیست جز شرایط جدید واتس‌اپ که قرار است برخی از داده‌های کاربران را با فیسبوک به اشتراک بگذارد. در روزها اخیر این موضوع به شدت باعث نگرانی جامعه کاربران شده؛ به گونه‌ای که تلگرام اکنون می‌گوید در ۷۲ ساعت بیش از ۲۵ میلیون کاربر جدید جذب کرده و از سوی دیگر، پیام‌رسان سیگنال با رشد ۴۰۰۰ درصدی - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر ماسال استان گیلان - دانلود روبه‌رو شده است. واتس‌اپ البته امروز تلاش کرد با انتشار بیانیه‌ای آرامش را به کاربرانش برگرداند اما به نظر می‌رسد پس از اولتیماتوم جهت اشتراک داده‌ها با فیس‌بوک یا قطع دسترسی به واتس‌اپ، حالا دیگر برای انتشار بیانیه‌های عمومی - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر ماسال استان گیلان - پیچیده و ناکارآمد تاحدی دیر شده است.

با این همه، عبور تلگرام از مرز ۵۰۰ میلیون کاربر در حالی رخ می‌دهد که مدیرعامل این پیام‌رسان رسماً اعلام کرده بود که در سال ۲۰۲۱ تلگرام - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر ماسال استان گیلان - برای اولین بار در مسیر درآمدزایی قرار خواهد گرفت. در واقع پاول دورف اوایل دی ماه خبر داد که تلگرام به زودی از پلتفرم تبلیغاتی خود رونمایی خواهد کرد؛ پلتفرمی که به گفته او قرار است به حریم خصوصی کاربران احترام بگذارد. هنوز جزییات دقیقی از مسیر تبلیغاتی که تلگرام در پیش دارد، مشخص نیست.

تلگرام در اردیبهشت ۱۳۹۷ در ایران فیلتر شد اما هنوز به شکل گسترده مورد استفاده مردم است. «محمدجواد آذری جهرمی» به تازگی درباره فیلترینگ تلگرام گفته بود که «من هم نمی‌دانم چرا تلگرام هنوز باید فیلتر باشد

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone