🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر لاهیجان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر لاهیجان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دود کردن ماکروویو میتواند به چه علت باشد؟
    پاسخ: علت دود کردن مایکروفر سوختن چربی های روی المنت میباشد و یک مورد طبیعی میباشد و جای نگرانی ندارد.
  2. سوال: آیا تعمیراتی که روی مایکروویو انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  3. سوال: دلایل خرابی المنت مایکروفر را بنویسید؟
    پاسخ: المنت مایکروفر بر اساس کثیفی و گرفتن چربی و یا عوامل بیرونی ممکن است دچار آسیب شود و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  4. سوال: وظیفه سنسور ترمیستور در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت حساس به دما میباشد که وظیفه سنجیدن دمای کابین مایکروفر را برعهده دارد.
  5. سوال: فضای داخلی مایکروفر هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: فضای داخلی مایکروویو را بهتر است بعد از هربار استفاده تمیز کزد و به طور سالیانه فیلتر اشعه آن را تعویض کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18720.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

روسیه شبکه‌های اجتماعی را بخاطر عدم حذف ویدیوهای مخالفان پوتین جریمه می‌کند

رگولاتور ارتباطات روسیه به تازگی اعلام کرده هفت شبکه اجتماعی که ویدیوهای مربوط به طرفداران «آلکسی ناوالنی» را حذف نکرده‌اند، جریمه می‌کند. این سازمان در بیانیه‌ای که در وب‌سایتش منتشر کرده، نام این شبکه‌ها را ...

رگولاتور ارتباطات روسیه به تازگی اعلام کرده هفت شبکه اجتماعی که ویدیوهای مربوط به طرفداران «آلکسی ناوالنی» را حذف نکرده‌اند، جریمه می‌کند.

این سازمان در بیانیه‌ای که در وب‌سایتش منتشر کرده، نام این شبکه‌ها را اعلام کرده:

«فیسبوک، اینستاگرام، توییتر، تیک تاک، VKontakte، یوتیوب - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر لاهیجان استان گیلان - و Odnoklassniki به علت عدم رعایت الزامات برای جلوگیری از انتشار و پخش ویدیوهایی که افراد کم سن را به شرکت در تجمعات - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر لاهیجان استان گیلان - غیرقانونی و غیرمجاز تشویق می‌کنند، جریمه خواهند شد.»

ویدیوهای مخالفت با حکم زندان منتقد دولت کرملین یعنی ناوالنی در شبکه‌های اجتماعی صدها میلیون بازدید - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر لاهیجان استان گیلان - داشته‌اند. یکی از این ویدیوها مربوط به یک کاخ در دریای سیاه که به ادعای ناوالنی با هزینه میلیارد دلاری توسط ولادیمیر پوتین ساخته شده، موردتوجه زیادی قرار گرفته است.

در بسیاری از ویدیوهای منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی، جوانان روسی از شرکت در تظاهرات سخن گفته‌اند و همچنین افراد را به شرکت - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر لاهیجان استان گیلان - در تجمعات تشویق کرده‌اند. روسیه خواستار حذف ویدیوهایی شده که از افراد زیر ۱۸ سال می‌خواهند - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر لاهیجان استان گیلان - در تظاهرات شرکت کنند.

تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر لاهیجان استان گیلان

«خدمت فدرال - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر لاهیجان استان گیلان - نظارت بر ارتباطات، فناوری اطلاعات و رسانه‌های جمعی» (Roskomnadzor) در گذشته گفته بود - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر لاهیجان استان گیلان - که این شرکت‌ها ۸۹ درصد از درخواست‌های آن را انجام داده‌اند، با این حال این شبکه‌های اجتماعی ۱۷۰ ویدیوی موردنظر دولت روسیه را حذف نکرده‌اند.

طبق قانون روسیه، در صورتی که رسانه‌ای به درخواست حذف محتوا پاسخ ندهد و محتوا را نگه دارد، از ۱۰,۵۰۰ تا ۵۲ هزار دلار جریمه می‌شود. با این وجود، Roskomnadzor به صاحبان این شبکه‌های اجتماعی اعلام کرده که اگر تخطی - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر لاهیجان استان گیلان - از قوانین چندین بار تکرار شود، جریمه‌ها می‌توانند تا یک دهم - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر لاهیجان استان گیلان - درآمد سالانه آن‌ها افزایش پیدا - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر لاهیجان استان گیلان - کند.

کشورهای - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر لاهیجان استان گیلان - مختلفی در ماه‌های گذشته دست به مقابله با شبکه‌های اجتماعی زده‌اند که برای مثال می‌توان به ترکیه اشاره کرد. علاوه بر این، مسدودیت حساب شخصی دونالد ترامپ در توییتر هم مورد انتقاد - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر لاهیجان استان گیلان - بسیاری از چهره‌های سرشناس سیاسی از جمله ناوالنی قرار گرفت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone