🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر کاشمر استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر کاشمر استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: محکم بسته شدن درب مایکروفر چه آسیبی به مایکروفر میزند؟
    پاسخ: محکم بسته شدن در مایکروویو میتواند باعث خرابی میکرویوییچ درب و یا شکستن زبانه درب دستگاه بشود.
  2. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات مایکروویو به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر سولاردام خود را پرداخت نمایید.
  3. سوال: فضای داخلی مایکروویو را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: بهتر است فضای داخلی مایکروفر بعد از هربار استفاده تمیز شده و فیلتر اشعه مایکروفر هر یکسال یکبار تعویض گردد.
  4. سوال: خرابی مگنترون مایکروفر به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو، یا استفاده از ظروف فلزی میتواند از عواملی باشد که باعث خرابی مگنترون مایکروفر میگردد.
  5. سوال: آیا خالی روشن کردن مایکروفر ایراد دارد؟
    پاسخ: در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود اشعه لیزر به آنتن مگنترون برگشته و دچار جرقه و آسیب میگردد. جدا از خالی روشن کردن مایکروفر خودداری کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21093.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

گزارش «متریکس» از تاثیر ماه رمضان روی رفتار کاربران در اپلیکیشن‌ها

«متریکس» که یک پلتفرم ایرانی آنالیز موبایل مارکتینگ (Mobile Measurement Platform یا MMP) است، به تازگی گزارشی منتشر کرده که به بررسی تاثیر ماه رمضان روی رفتار کاربران در اپلیکیشن‌ها پرداخته است. آمارهای موجود در این ...

«متریکس» که یک پلتفرم ایرانی آنالیز موبایل مارکتینگ (Mobile Measurement Platform یا MMP) است، به تازگی گزارشی منتشر کرده که به بررسی تاثیر ماه رمضان روی رفتار کاربران در اپلیکیشن‌ها پرداخته است.

آمارهای موجود در این گزارش بر اساس مقایسه ۱۰ روز پس از آغاز ماه رمضان و ۱۰ روز پیش - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر کاشمر استان خراسان - از ماه رمضان از بانک‌ داده‌های متریکس استخراج - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر کاشمر استان خراسان - شده است.

تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر کاشمر استان خراسان

این آمارها مربوط به بیشتر از ۳۵۰ اپلیکیشنی است که از پلتفرم متریکس استفاده می‌کنند. همچنین - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر کاشمر استان خراسان - گزارش متریکس حکایت از آن دارد که میانگین تعداد سشن روزانه بیشتر از ۶۰ میلیون بوده است.

تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر کاشمر استان خراسان
تغییرات میزان تعامل کاربران با اپلیکیشن‌ها در ساعت مختلف شبانه‌روز

در این گزارش یکی از مواردی که جلب توجه می‌کند، تغییرات میزان ارتباط کاربران با اپلیکیشن‌ها در ساعات مختلف شبانه روز قبل و پس از آغاز ماه رمضان است. بر اساس نمودار منتشر شده، کاربران هنگام سحر نسبت به گذشته بیشتر سراغ اپلیکیشن‌ها می‌روند، اما در هنگام افطار کمتر از گذشته از اپلیکیشن‌ها استفاده می‌کنند که البته این موضوع در ساعات بعد از افطار نیز صادق است.

تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر کاشمر استان خراسان
درصد تغییرات رخدادهای درون اپلیکیشن‌ها به تفکیک دسته‌های مختلف

در این گزارش به افزایش و کاهش استفاده از اپلیکیشن‌ها در دسته‌های مختلف اشاره شده. میزان استفاده از اپلیکیشن‌های سرگرمی، - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر کاشمر استان خراسان - شبکه‌های اجتماعی، رفت و - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر کاشمر استان خراسان - آمد، عکاسی و ویدیو، پزشکی، خرید و سفر افزایش داشته که در صدر آن‌ها سرگرمی با افزایش ۷۰ درصدی استفاده قرار - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر کاشمر استان خراسان - می‌گیرد. در مقابل برنامه‌های - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر کاشمر استان خراسان - مربوط به سبک زندگی، آشپزی و رستوران، امور - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر کاشمر استان خراسان - مالی و تناسب اندام کمتر توسط کاربران استفاده شده‌اند.

تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر کاشمر استان خراسان
تغییرات تعداد رخدادهای درون اپلیکیشن‌ها در ساعت مختلف شبانه‌روز

در بخش آخر گزارش متریکس به نمودار تغییرات تعداد رخدادهای درون اپلیکیشن‌ها قبل و پس از آغاز ماه رمضان در ساعات مختلف شبانه روز برمی‌خوریم. بر اساس این نمودار، تعداد رخدادها نزدیک به سحر در ماه رمضان افزایش داشته، اما در ساعات نزدیک به افطار با کاهش روبه‌رو شده. پس از پایان افطار و نزدیک به نیمه شب، تعداد رخدادها - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر کاشمر استان خراسان - افزایش پیدا کرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone