🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر ماکو استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر ماکو استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علل سوختن موتور گردون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: قرار دادن وسایل سنگین و استفاده نامناسب از دستگاه سولاردام از علت های خرابی موتور گردان مایکروفر میباشد.
  2. سوال: علت گرم نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروویو به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  3. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  4. سوال: خازن در مایکروفر چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: در مایکروفر خازن عمل دوبرابر کردن ولتاژ دریافت شده از ترانس و انتقال آن به مگنترون را انجام میدهد.
  5. سوال: آیا مایکروویو به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: مایکروویو باید به طور سالیانه سرویس و فن آن تمیز شود و فیلتر اشعه نیز باید سالیانه یک بار تعویض گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38513.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

رقیب بزرگ پابجی به اسمارت فون ها می آید؛ نسخه موبایل فورتنایت بتل رویال تایید شد

بعد از عرضه پورت های رسمی پابجی روی تلفن های هوشمند، به نظر می رسد که کمپانی اپیک گیمز (Epic Games) هم بیکار ننشسته و می خواهد از بازار پرسود بازی های بتل رویال موبایل ...

بعد از عرضه - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - پورت های رسمی پابجی روی تلفن های هوشمند، به نظر می رسد که کمپانی اپیک گیمز (Epic Games) هم بیکار ننشسته و می خواهد از بازار پرسود بازی های بتل رویال موبایل سودی ببرد. ساعاتی پیش این شرکت پورت عنوان محبوب فورتنایت بتل رویال (Fortnite Battle Royale) را برای اسمارت فون ها تایید کرد.

جالب اینجاست - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - اپیک گیمز وعده داده با یک پورت ساده طرف نخواهیم بود و ورژن موبایل بازی تمام ویژگی هایی که پیشتر در نسخه رایانه های شخصی دیده بودیم را دارد. به همین خاطر و به واسطه همکاری اپیک گیمز با سونی نیز بازیکن های پی سی، موبایل و پلی استیشن 4 می توانند - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - با یکدیگر بازی کنند.

فورتنایت از معدود بازی های شوتری است که ویژگی کراس پلتفرم بین موبایل و کنسول های خانگی دارد

بخش عجیب قضیه به - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - وجود تک تک المان های نسخه پی سی و کنسولی در موبایل باز می گردد. اگرچه پابجی و فورتنایت [مقایسه این دو بازی] هر دو بتل رویال هستند ولی چیزی که ساخته اپیک گیمز را نسبت به دیگر بازی های مشابه متمایز می کند، قابلیت ساخت و ساز - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - است.

تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر ماکو استان آذربایجان غربی

در بازی با منابع مختلفی که به - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - دست می آورید می - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - توانید تله، دیوار یا پل بسازید. پیاده سازی این ویژگی روی اسمارت فون ها - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - چالش های خودش را دارد و باید دید با وجود محدودیت های صفحات لمسی، اپیک گیمز چگونه می تواند از پس آن بر بیاید؛ شاید در مواجه با بازیکن های پلی استیشن 4 و - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - پی سی، استفاده از کنترلر بهترین راه باشد.

نسخه موبایل فورتنایت بتل رویال ابتدا برای iOS و سپس اندروید منتشر خواهد شد. هنوز تاریخ عرضه بازی مشخص نیست ولی دارندگان آی دیوایس ها از 12 مارس (21 اسفند) می توانند در سایت اصلی برای نسخه بتا ثبت نام کنند. با عرضه پورت رسمی فورتنایت، رقابت محبوب ترین بازی های بتل رویال به تلفن های هوشمند هم کشیده می شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone