🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر نجف آباد استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر نجف آباد استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فضای داخلی مایکروفر هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: بهتر است فضای داخلی مایکروفر بعد از هربار استفاده تمیز شده و فیلتر اشعه مایکروفر هر یکسال یکبار تعویض گردد.
  2. سوال: آیا محکم بستن درب مایکروفر به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: محکم بستن درب مایکروفر باعث خرابی میکروسوییچ های درب دستگاه و شکستن زبانه درب دستگاه میگردد.
  3. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  4. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر ماکروفر من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  5. سوال: علت دود کردن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: وقتی دستگاه در برنامه گریل کار میکند چربی های روی المنت دچار سوختن شده و دود میکند و مشکلی ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27724.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

فروشگاه اختصاصی سامسونگ برای دستیار بیکسبی راه اندازی شد

سامسونگ فروشگاه اختصاصی خود را برای دستیار بیکسبی راه‌اندازی کرد. در این فروشگاه، کاربران گلکسی می‌توانند میانبرهای جدیدی برای استفاده در کنار بیکسبی خریداری کنند. در این مارکت که Bixby marketplace نامگذاری شده است، کاربران می‌توانند ...

سامسونگ فروشگاه اختصاصی خود را برای دستیار بیکسبی راه‌اندازی کرد. در این فروشگاه، کاربران گلکسی می‌توانند میانبرهای جدیدی برای استفاده در کنار بیکسبی خریداری کنند.

در این مارکت که Bixby marketplace نامگذاری شده است، کاربران می‌توانند محصولاتی به نام کپسول‌های بیکسبی (Bixby capsules) را خریداری - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر نجف آباد استان اصفهان - کنند. این محصول - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر نجف آباد استان اصفهان - عملکردی مشابه مهارت‌های الکسای آمازون داشته و به کاربر اجازه می‌دهد به راحتی با استفاده از فرامین صوتی به عملکردهای خاص یک اپ دسترسی پیدا کند.

تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر نجف آباد استان اصفهان

بیکسبی قبلا هم از دستورهای آنی که برای اپ‌های شخص - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر نجف آباد استان اصفهان - ثالث درنظر گرفته شده پشتیبانی می‌کرده است، اما استور بیکسبی امکان مرور دسته‌بندی‌های مختلفی از اپ‌ها را برای کاربر فراهم می‌کند. علاوه بر این - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر نجف آباد استان اصفهان - کاربران می‌توانند این کپسول‌ها را بر اساس نیازهای خاص خود شخصی سازی کنند. مثلا اگر بخواهید از یک آژانس اینترنتی خاص استفاده کنید، می‌توانید کپسول مرتبط با حمل - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر نجف آباد استان اصفهان - و نقل را طوری انتخاب کنید که همیشه از همان آژانس برای شما ماشین - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر نجف آباد استان اصفهان - بگیرد.

از جمله اپ‌های شخص ثالثی که این - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر نجف آباد استان اصفهان - قابلیت را شامل می‌شوند اسپاتیفای، - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر نجف آباد استان اصفهان - یوتیوب، گوگل مپس و Yelp هستند. سامسونگ ادعا کرده که مارکت دستیار بیکسبی و کپسول‌ها اجازه نمایش آگهی‌های تبلیغاتی را نمی‌دهند، اما هنوز مشخص نیست که آیا تبلیغات صوتی برای کاربران - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر نجف آباد استان اصفهان - پخش خواهد شد یا خیر.

با عرضه مارکت بیکسبی سامسونگ امیدوار - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر نجف آباد استان اصفهان - است توجه توسعه دهندگان بیشتری را به سمت پلتفرم بیکسبی جلب کند و اعلام کرده که قرار است در کنفرانس توسعه دهندگانی که پاییز امسال برگزار می‌کند پروژه‌های دیگری - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر نجف آباد استان اصفهان - را هم رونمایی کند.

در حال حاضر مارکت بیکسبی فقط برای سری گلکسی اس 10، نوت 9 و گلکسی اس 9 در دسترس است و احتمالا در ماه‌های آینده می‌توانیم شاهد عرضه این قابلیت برای گوشی‌های دیگر سامسونگ - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر نجف آباد استان اصفهان - هم باشیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone